Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ سخنگوی دولت با اشاره به موضوع سرقت فایل صوتی مصاحبه وزیر خارجه، اظهار کرد: در خصوص این موضوع نهادهای مسئول پس از دستور رئیس جمهور پیگیر بوده و هنوز گزارشی از این پیگیری‌ها داده نشده است.

سخنگوی دولت در ابتدای نشست خبری هفتگی خود که به صورت مکتوب برگزار شد، با تسلیت شهادت حضرت امیرالمومنین علی(ع)، ایشان را الگوی اخلاقی و انسانی و نماد عدالت و حریت دانست و اظهار کرد: در این شبهای قدر ضمن طلب عفو و بخشش برای خود و همه انسانها از خدای بزرگ، خیر و برکت در دوجهان را برای همه هموطنان‌مان مسالت می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به پرسش مبنی بر اینکه آیا عامل یا عاملین سرقت و انتشار فایل صوتی مصاحبه محمدجواد ظریف شناسایی شدند و اینکه آن پرونده در چه مرحله‌ای قرار دارد، اظهار کرد: آقای دکتر آشنا خودشان استعفا دادند. در خصوص این موضوع نیز نهادهای مسئول پس از دستور رئیس جمهور پیگیر بوده و هنوز گزارشی از این پیگیری ها داده نشده است. مسئولان ذیربط به موقع در این زمینه اطلاع رسانی خواهند کرد.

ادامه دارد

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 شورای عالی امنیت ملی علی ربیعی فایل صوتی ظریف سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۹۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی قوه قضاییه: احضار افرادی در پرونده حوزه ازگل

سخنگوی قوه قضاییه گفت: پس از اظهارات حاج آقای صدیقی در خصوص باغ ازگل پرونده قضایی تشکیل شد و افرادی احضار شدند و تحقیقات مقدماتی به عمل آمده است‌.   به گزارش عصر خبر؛ اصغر جهانگیر در اولین نشست خود در سمت سخنگویی قوه قضاییه، گفت: استعلامات لازم از مراجع ذیربط از جمله از سازمان ثبت و شهرداری انجام شد و اظهارات سردفتری که انتقال زمین در دفتر او صورت گرفت اخذ شده و تحقیقات مقدماتی به عمل آمده است. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آقای صدیقی! به شعور مردم احترام بگذارید و به جای "مظلوم نمایی و غفلت غفلت گفتن" به پرسش اصلی پاسخ دهید ۱۲ سوال جدی درباره پرونده کاظم صدیقی مسیح مهاجری: تا وقتی تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن نکنید، نمی توانید جامعه را ملتزم به رعایت حجاب کنید

دیگر خبرها

  • جزئیاتی جدید از پرونده چای دبش
  • فیلم/ آخرین وضعیت پرونده باغ ازگل از زبان سخنگوی عدلیه
  • سخنگوی قوه قضاییه: احضار افرادی در پرونده حوزه ازگل
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • توضیحات وزیر کار درباره حق مسکن کارگران
  • توضیحات وزیر تعاون درباره حق مسکن کارگران
  • کنعانی: ایران برخورد پلیسی با دانشجویان را در دانشگاه‌های آمریکا نمی‌پذیرد
  • ببینید | خنده‌دارترین پرونده سرقت از زبان یک کارآگاه
  • جزییات ناگفته از سرقت بانک ملی توسط کاراگاه پرونده
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل