Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@08:10:28 GMT

بستری ۴۸۳ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های کرمان

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۹۲۰۱

بستری ۴۸۳ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی شفیعی بعد از ظهر امروز د تشریح آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان کرمان اظهار داشت: موارد بستری قطعی کرونا هم‌اکنون در بیمارستان‌های استان کرمان ۴۸۳مورد است که به تفکیک در  کرمان ۲۸۳ نفر، رفسنجان ۵۹ نفر، جیرفت ۷۰ نفر، بم ۷ نفر و سیرجان ۶۴ نفر بستری هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان  تعداد کل موارد بستری مثبت کرونا در استان کرمان را ۱۹ هزار و ۳۳۷ نفر و موارد جدید بستری در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های استان را ۷۲ نفر اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تعداد فوتی‌های قطعی کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان را ۷ نفر و مجموع فوتی‌های کرونا از ابتدا تاکنون را ۲۷۴۶ نفر عنوان کرد.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: مهدی شفیعی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۹۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد،برداشت استخوان زانوی اهدا کننده عضو برای ترمیم به ۳ بیمارپیوند زده شد.

مسئول واحد پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: کبد این جوان ۲۲ ساله به یک بیمار هم زندگی دوباره بخشید.

رضا جعفری  گفت: کبد جوان ۲۲ ساله اهل و ساکن کرمان که در اثر حادثه تصادف دچار مرگ مغزی شده بود، صبح جمعه ۷ اردیبهشت ماه برای پیوند به شیراز منتقل و به یک بیمار نیازمند دریافت عضو اهدا شد.

 وی افزود: این جوان ۴ روز قبل در اثر سانحه تصادف به بیمارستان شهید باهنر کرمان  منتقل شده بود و متاسفانه علیرغم تلاش‌های کادر درمان دچار مرگ مغزی شد که پس از تایید مرگ مغزی و رضایت اهدای عضو از خانواده، کبد وی برای پیوند به شیراز منتقل شد.

مسئول واحد پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی کرمان از زحمات و تلاش‌های مسئول و هماهنگ کنندگان واحد فراهم آوری اعضای پیوندی کرمان، کادر جراحی، ارتوپدی و بیهوشی و کادر پرستاری بخش‌های جراحی و آی سی یو و همکاران اتاق عمل بیمارستان شهید باهنر کرمان قدردانی کرد.

وی  علاوه بر کبد قسمتی از استخوان زانو وی نیز برای ترمیم به ۳ بیمار که مشکل حرکتی در زانو داشتند، برداشته شد تا به این عزیزان پیوند زده شود.

به گفته جعفری تاکنون ۲۲۰ اهدای عضو در استان کرمان انجام شده است.

دیگر خبرها

  • تقسیم عشق در زندگی زوج مبتلا به «ای‌ال‌اس»/بیماری جزیی از زندگیست
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد/ عکس