Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@10:30:23 GMT

حامد لک | دو دوئل متوالی با رقبای داخلی

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۹۴۹۲

حامد لک | دو دوئل متوالی با رقبای داخلی

حامد لک بی شک به دنبال اثبات برتری های خود در دو بازی پیش رو است.

به گزارش طرفداری، حامد لک بی شک گزینه اول یحیی گل محمدی برای حراست از دروازه پرسپولیس در دیدار با سپاهان خواهد بود. دروازه بان ملی پوش پرسپولیس که ابتدا به اردوی تیم ملی دعوت نشد و همین موضوع باعث شد تا انتقادهای زیادی متوجه اسکوچیچ شود و در ادامه نیز با توجه به مثبت شدن تست کرونای رشید مطاهری، کادرفنی تیم ملی لک را جانشین مظاهری در لیست تیم ملی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر روی به نظر می رسد دو بازی حساس پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال در دو هفته آینده از ویژگی های خاصی برای حامد لک نیز برخوردار است. به هرحال دو حریف مستقیم لک از دروازه های دو تیم سپاهان و استقلال حراست می کنند؛ پیام نیازمند در سپاهان و رشید مظاهری در استقلال. تجربه نشان داده بعد از بیرانوند، نگاه اسکوچیچ به این سه دروزاه بان است. در صورتی که امیر عابدزاده در اردوی تیم ملی باشد، از بین جمع سه نفره نیازمند، مظاهری و لک یک نفر به تیم ملی دعوت می شود و در صورت حضور نداشتن عابدزاده در لیست، دو نفر از این جمع سه نفره به اردو دعوت می شوند و به همین دلیل درخشش در این دو بازی پیش رو برای حامد لک بسبار مهم است.

لک بی شک تمام تلاشش را به کار خواهد گرفت تا در این دو بازی حساس که نگاه همه فوتبالدوست ها و به ویژه مربیان تیم ملی را به خود جلب می کند، توانایی هایش را به اثبات رسانده و نشان دهد به عنوان دروازه بان اول پرسپولیس، می تواند یکی از دروازه بان های ثابت لیست اسکوچیچ باشد.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: حامد لک تیم ملی دو بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۹۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، سروش رفیعی هافبک باتجربه و خوشفکر پرسپولیس در صورت حضور در ترکیب اصلی تیمش در بازی جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک که عصر جمعه برگزار می‌شود صدمین بازی خود با پیراهن پرسپولیس را انجام خواهد داد.

سروش رفیعی 34 ساله که بعد از وحید امیری مسن ترین بازیکن تیمش به حساب می‌آید تجربه بازی در تیم‌های فولاد، سپاهان، تراکتورسازی، شهرخودرو، الخور قطر و مقاومت سپاسی شیراز را در کارنامه دارد و تا کنون 270 بازی در لیگ برتر، 46 بازی در لیگ قهرمانان آسیا، 23 بازی در جام حذفی و 19 مسابقه در لیگ ستارگان قطر انجام داده است.

با حضور در ترکیب اصلی بازی جمعه پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک او بیست و چهارمین بازی خود در جام حذفی فوتبال ایران را انجام خواهد داد اما جالب‌تر اینکه این صدمین بازی او برای پرسپولیس خواهد بود.

رفیعی در سومین مقطع حضورش در ترکیب پرسپولیس تاکنون در 99 بازی برای این تیم 6 گل زده و 10 پاس گل داده، اما هنوز آمار تاثیرگذاری‌های مستقیمش در گل‌های پرسپولیس به اندازه دوران حضورش در فولاد، سپاهان و تراکتور با وجود انجام بازی‌های کمتر در آن تیم‌ها نشده است.

سروش رفیعی در فولاد خوزستان طی 94 بازی 12 گل زد و 5 پاس گل داد، اما در سپاهان طی 78 مسابقه 8 گل زده و 15 پاس گل داده است. در تراکتورسازی هم او با وجود حضور در 51 مسابقه 5 گل زده و 15 پاس گل داده است.

رفیعی در این فصل فرصت این را دارد تا با دو بارگلزنی یا ارسال پاس گل از آمار تاثیرگذاری‌های مستقیمش روی گل‌ها در تیم فولاد عبور کند، اما چنانچه بخواهد از آمارش در تراکتور و سپاهان با پیراهن پرسپولیس بگذرد باید چشم به درخشش در فصل آینده داشته باشد.

دیگر خبرها

  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • شهریار سپاهان برای لیگ برتر آبروداری می‌کند
  • مهارت بی‌نظیر دیگو مارادونا؛ پنج ضربه متوالی به تیرک و چیپ زدن به دروازه بان / فیلم
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • یک دوئل مرغوب ایرانی در جام حذفی
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس