Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@23:32:31 GMT

فورد به دلیل کمبود تراشه تولید خود را در آلمان کاهش می‌دهد

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۹۶۰۰

فورد به دلیل کمبود تراشه تولید خود را در آلمان کاهش می‌دهد

شرکت اتومبیل سازی آمریکایی فورد موتور (F.N) اعلام کرد که به دلیل کمبود جهانی تراشه و نیمه رسانا، تولید کارخانه های خود در کلن و سارلوئیس آلمان را طی چند هفته آینده کاهش می دهد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، شرکت اتومبیل سازی آمریکایی فورد موتور (F.N) روز دوشنبه اعلام کرد که به دلیل کمبود جهانی تراشه و نیمه رسانا، تولید کارخانه های خود در کلن و سارلوئیس آلمان را طی چند هفته آینده کاهش می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی فورد در بیانیه ای گفت: اوضاع در بازار جهانی نیمه رسانا همچنان متشنج است و طبق همه برآوردها، در ماه های آینده نیز همین وضعیت ادامه خواهد داشت و در نتیجه تأمین به سختی صورت خواهد گرفت.

شرکت تایوانی تا پایان ژوئن کمبود جهانی تراشه را برطرف می‌کندپیش بینی فولکس واگن درباره ادامه کمبود جهانی تراشه در ماه های آینده

این خودروساز گفت که قصد دارد تولیدات از دست رفته را "به بهترین شکل ممکن" جبران کند و خودروهایی را که قبلاً توسط مشتریان سفارش داده شده اند در اولویت قرار دهد.

فورد همچنین گفت که ساعت کار حدود یک سوم از 15000 کارگر خود در کلن از تاریخ 3 مه تا 18 ژوئن و از تاریخ 30 ژوئن تا 9 ژوئیه کاهش خواهد یافت.

بر اساس این گزارش، شرکت فورد اعلام کرد که تولید در تاریخ 16 اوت پس از تعطیلات این کارخانه دوباره از سر گرفته می شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آلمان آمریکا خودرو اخبار آلمان آمریکا خودرو کمبود جهانی تراشه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۹۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بند قانون جوانی جمعیت به دلیل کمبود ماما اجرا نمی شود

فاطمه محمدبیگی، افزود: متأسفانه کمبود ماما در کشور همچون کادر پرستاری در شیفت‌های سنگین این گروه خود را نشان داده است و منجر به استهلاک، خستگی کادر مامایی شده است و همین مسئله عاملی بر کاهش کیفیت کار ماماها در کشور است.

محمدبیگی با اشاره به کاهش جمعیت ایران در سال‌های آینده، افزود: ایران تنها کشور دارنده جایزه کاهش جمعیت در جهان است، در قانون جوانی جمعیت به صورت ویژه به کمبود ماما در کشور اشاره شده، یعنی به ازای هر دو زایمان فعال باید یک ماما در کشور وجود داشته باشد؛ متأسفانه به دلیل کمبود ماما در بیمارستان‌های کشور این بند قانونی اجرایی نمی‌شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان در مجلس، با بیان اینکه قرار بود امسال حدود ۳۵۰۰ ماما در کشور استخدام شوند، اظهار داشت: در ظرفیت پذیرش و استخدام وزارت بهداشت تنها حدود ۳۰۰ ماما در کشور ثبت شده بود، چرا باید میزان جذب و استخدام ماما با وجود نیاز کشور کم باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • مقام سابق نفت آمریکا به اقدام به تبانی با اوپک متهم شد
  • برقراری نخستین ارتباط بلوتوثی با فضا/ مقرون به‌صرفه و کارآمد
  • استرس زیاد و کمبود خواب، وزن را افزایش می‌دهد
  • بند قانون جوانی جمعیت به دلیل کمبود ماما اجرا نمی شود
  • کمبود این ویتامین سبب کاهش وزن می‌شود
  • کمبود این ویتامین سبب لاغری می‌شود
  • کاهش کم سابقه نرخ زاد و ولد در آلمان
  • افزایش قیمت جهانی نفت/ برنت ۸۳ دلار و ۸۵ سنت شد
  • تورم آلمان دوباره افزایش یافت
  • خودرو فورد ترانزیت 2025 چه مشخصاتی دارد؟