Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اعلام برنامه مسابقات انتخابی المپیک، ملی‌پوشان آب‌های آرام ایران حریفان خود در این رقابت‌ها را شناختند.

برنامه و گروه بندی مسابقات آبهای آرام انتخابی المپیک در تایلند مشخص شد و ملی پوشان کشورمان با حریفان خود آشنا شدند.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، برنامه رقابتی ملی پوشان ایران به شرح زیر است:

چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت

هدیه کاظمی در مرحله مقدماتی کایاک تکنفره ۵۰۰ متر با حریفانی از ژاپن، اندونزی و چین تایپه رقابت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو قایق اول به طور مستقیم راهی فینال می شوند و باقی باید در نیمه نهایی برای رسیدن به فینال پیکار کنند.

مسابقه نیمه نهایی نیز همین روز برگزار می شود که ۴ قایق اول فینالیست می شوند و قایق های دیگر حذف خواهند شد. مسابقه فینال این ماده نیز همین روز برگزار خواهد شد و بهترین های آسیا برای رسیدن به سهمیه المپیک مسابقه خواهند داد.

قایق دو نفره بانوان ایران هم با ترکیب پریسا محمدزاده و آتنا رئوفی در مسافت ۵۰۰ متر تک رقابتی برای رسیدن به سهمیه المپیک دارد و با حریفانی از کشورهای قزاقستان، اندونزی، تایلند و ژاپن پیکار می کند.

پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت

در اولین مسابقه علی آقامیرزایی نماینده کشورمان در کایاک تکنفره ۲۰۰ متر است و در مرحله مقدماتی با حریفانی از چین، چین تایپه، قزاقستان، سنگاپور و عراق رقابت خواهد کرد. دو قایق اول راهی نیمه نهایی می شوند و قایق های دیگر در شانس مجدد برای صعود به نیمه نهایی پیکار خواهند کرد.

در شانس مجدد شش قایق اول به نیمه نهایی صعود می کنند و باقی حذف خواهند شد. در نیمه نهایی چهار قایق اول فینالیست خواهند شد.

هدیه کاظمی نیز در این روز مسابقه خواهد داشت و نماینده کشورمان در کایاک تکنفره ۲۰۰ متر خواهد بود و در مرحله مقدماتی با حریفانی از کره جنوبی ،اندونزی و ژاپن مسابقه می دهد که دو قایق نخست به فینال صعود می کنند و قایق های دیگر به نیمه نهایی می رسند. در نیمه نهایی ۴ قایق اول فینالیست خواهند شد و باقی حذف می شوند.

سپس علی آقامیرزایی در مرحه مقدماتی کایاک تکنفره ۱۰۰۰ متر به آب خواهد زد و در مرحله مقدماتی با حریفانی از عراق، کره جنوبی، ژاپن، تایلند و قزاقستان مسابقه خواهد داد. در این بخش دو قایق نخست به نیمه نهایی می رسند و قایق های دیگر باید برای صعود به نیمه نهایی دوباره مسابقه بدهند.

در شانس مجدد ۶ قایق اول به نیمه نهایی صعود می کنند و دیگر قایق ها حذف می شوند. در نیمه نهایی نیز ۴ قایق اول راهی فینال مسابقات خواهند شد. فینال مسابقات نیز در همین روز برگزار خواهد شد.

اخبار داغ 

ریحانه پارسا در آغوش مرد نامرئی! / کراش جدیدش کیست؟! + عکس برترین های قرن با بهزاد داداش زاده: با عابدزاده اگر توپ لو می دادیم خیال مان راحت بود؛ دایی می گفت فقط به پیوس پاس می دهی! آندره آ استراماچونی: در حال بررسی پیشنهادات آسیایی هستم ژاوی در پایان فصل از السد جدا می شود / ادعای رسانه قطری بازیکنان بارسلونا در خانه لیونل مسی، میهمان او بودند متشکریم اینتر؛ چرا این اسکودتو با قهرمانی های سابق متفاوت است؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مرحله مقدماتی قایق های دیگر نیمه نهایی نیمه نهایی خواهند شد قایق اول دو قایق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۹۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال آبی‌پوشان جنوب (استقلال ملاثانی) و سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۹:۳۰ و در ورزشگاه شهدای فولاد رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید و در نیمه دوم وقت‌های اضافه، شهریار مغانلو موفق شد گل پیروزی را برای سپاهان به ثمر برساند.

بازیکنان سپاهان بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۱۰، روی ضربه رضا شکاری این تیم به گل رسید اما داور گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد. در ادامه حملات بازیکنان سپاهان ادامه داشت و در دقیقه ۲۳، امید نورافکن از فاصله دور اقدام به شوت زنی کرد که توپ او با فاصله از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۰ و روی سانتر زیبای رامین رضائیان، کاوه رضایی با ضربه سری زیبا توانست قفل دروازه آبی پوشان را باز کند تا حساب کار یک بر صفر به سود سپاهان شود.

در نیمه دوم هم تیم سپاهان چندین بار به سمت دروازه آبی پوشان نزدیک شد اما بازیکنان این تیم نتوانستند گل‌های بیشتری را وارد دروازه کنند. بازیکنان آبی پوشان جنوب فشار خود را برای به تساوی کشاندن بازی زیاد کردند و در دقیقه ۲+ ۹۰، میلاد پاک پرور توانست گل تساوی را برای این تیم به ثمر برساند تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در نیمه اول وقت‌های اضافه توپی از خط دروازه‌ها رد نشد؛ در نیمه دوم و در حالی که بازی به سمت نتیجه تساوی می‌رفت تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود، شهریار مغانلو (آقای گل لیگ برتر) در دقیقه ۱۱۸ و از روی نقطه پنالتی گل دوم را برای شاگردان مورایس به ثمر رساند تا سپاهان جواز حضور در یک چهارم نهایی را به دست آورد.

کد خبر 6089390

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • پرسپولیس به سرنوشت استقلال دچار شد/ شمسایی، ناپلئونی به فینال رفت!
  • ملی پوشان ایران حریفان خود را شناختند
  • انتخابی جام‌جهانی ووشو؛ ۱۰ مدال رنگارنگ نمایندگان ایران در روز نخست
  • حریف ایران در نیمه نهایی مشخص شد
  • حریف ایران در مرحله نیمه‌نهایی مشخص شد/ شانس مجدد برای افغانستان
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی