Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-28@08:34:23 GMT

حمله راکتی به پایگاه عین الاسد

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۹۹۱۹

حمله راکتی به پایگاه عین الاسد

یک منبع عراقی از حمله راکتی به عین الاسد در استان الانبار که دقایقی قبل رخ داده است، خبر داد و به جزییات آن اشاره کرد.

قدس آنلاین:  شفق نیوز عراق از حمله راکتی به پایگاه عین الاسد در غرب عراق خبر داد.

یک منبع امنیتی در استان الانبار روز سه شنبه از حمله راکتی به عین الاسد خبر داد و اعلام کرد که راکت ها از منطقه تحت کنترل ارتش عراق در منطقه البیادر در جنوب پایگاه شلیک شده است که یک منطقه زراعی در جاده اصلی میان منطقه هیت و ناحیه البغدادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منبع گفت: اطلاعات اولیه حاکی از آن است که این حمله تلفاتی به دنبال نداشته است.

از سوی دیگر اداره اطلاع رسانی امنیتی عراق اعلام کرد: دو راکت به عین الاسد اصابت کرده است اما تلفات و خساراتی به دنبال نداشته است.

صابرین نیوز هم گزارش داد: یک فرمانده نظامی عراقی از حمله راکتی به عین الاسد در استان الانبار که دقایقی قبل رخ داده است، خبر داد اما تاکنون از میزان تلفات و خسارات گزارشی مخابره ندشه است.

همزمان صابرین نیوز از شنیده شدن صدای آژیر خطر از پایگاه نظامی عین الاسد خبر داد و اعلام کرد که نظامیان آمریکایی پایگاه را کاملا بستند.

صابرین نیوز اعلام کرد: صدای انفجارهایی در نزدیکی پایگاه عین الاسد شنیده می شود که علت آن تاکنون مشخص نشده است. صدای چهار انفجار در نزدیکی عین الاسد شنیده شده است.

همچنین یک منبع امنیتی مسئول از وقوع انفجار در مرکز انتقال تجهیزات وابسته به ائتلاف آمریکایی در مرزهای عراق با کویت خبر داد.

این منبع همچنین اعلام کرد، یک بمب کنار جاده‌ای در منطقه «جریشان» واقع در استان بصره در نزدیکی مرزهای عراق با کویت در مکان پارک خودروها در مرکز انتقال تجهیزات خودروهای متعلق به کاروان‌های پشتیبانی مواد لجستیک ائتلاف بین‌المللی منفجر شد.

منبع مذکور همچنین اعلام کرد، این حادثه هیچگونه تلفات جانی به دنبال نداشته است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حمله راکتی پایگاه عین الاسد حمله راکتی عین الاسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۹۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، مقاومت اسلامی عراق بامداد شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که به یک هدف حیاتی در بندر اشغالی حیفا در فلسطین اشغالی حمله کرده است.

در ادامه مسیر مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی و حمایت از غزه و در پاسخ به جنایات رژیم غاصب علیه غیرنظامیان فلسطینی، مقاومت عراق با صدور بیانیه‌ای از حمله پهپادی به یک هدف حیاتی و مهم در حیفای اشغالی خبر داد.

رسانه جنگ نیروهای مقاومت عراق اعلام کرد که این حمله با چندین پهپاد صورت گرفته است.

در بیانیه رزمندگان گروه‌های مقاومت اسلامی عراق بر تداوم حملات به اهداف رژیم اسرائیل در پاسخ به جنایت‌های این رژیم در هدف قرار دادن غیرنظامیان تأکید شده است.

دیگر خبرها

  • انتشار تصاویر حمله پهپادی به میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • تصاویر حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • ببینید |‌ لحظه حمله پهپادی به میدان گازی کورمورِ عراق
  • لحظه حمله پهپادی به میدان گازی کورمور عراق + فیلم
  • تصاویری از حمله موشکی مرگبار به عراق؛ هدف میدان گاز بود
  • بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا
  • حمله راکتی حزب‌الله به مقر تیپ «حرمون» ارتش اسرائیل
  • حمله موشکی به میدان گازی سلیمانیه عراق
  • حملات موشکی، راکتی و پهپادی مقاومت لبنان و فلسطین به پایگاه‌های مختلف صهیونیست‌ها
  • پیام‌های حمله به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه