Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، وزارت خارجه سوییس امروز سه‌شنبه به گزارش‌های رسانه‌ای در خصوص درگذشت یکی از کارکنان سفارت این کشور در ایران واکنش نشان داد.

در بیانیه صادره این نهاد در این خصوص آمده است که سوییس تایید می‌کند که یکی از کارکنان سوییسی سفارت این کشور در تهران بر اثر یک حادثه مرگبار روز سه‌شنبه جان باخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این بیانیه، وی «ایگنازیو کاسیس» (Ignazio Cassi) نام داشته و سفارت سوییس از این «مرگ ناگوار» شوکه شده و عمیقاً با خانواده او ابراز همدردی می‌کند.

گفتنی است که ساعاتی پیش یکی از کارکنان سفارت سوییس در تهران (دبیر اول سفارت) درگذشت.

پیش از این «مجتبی خالدی» سخنگوی سازمان اورژانس ایران از درگذشت دبیر اول سفارت سوییس در تهران بر اثر سقوط از یکی از برج‌های تهران در منطقه کامرانیه خبر داد و اعلام کرد: هنوز مشخص نیست که دلیل فوت وی خودکشی بوده یا حادثه.

منبع: مهر

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سوییس مرگ ناگوار حادثه مرگبار کامرانیه دبیر اول سفارت سوییس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۹۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه پرسپولیس به درگذشت مسعود اسکویی

آفتاب‌‌نیوز :

مسعود اسکویی، گوینده و کارشناس ورزشی و مجری نامدار و پیشکسوت رادیو که چند هفته‌ای در بیمارستان بستری شده بود، دار فانی را وداع گفت.

بیش از نیم قرن فعالیت در تلویزیون و رادیو، مسعود اسکویی را به عنوان یک صدای آشنا در میان ورزش دوستان شناسانده بود. خیلی از شنوندگان، رادیو ورزش را با صدای اسکویی می‌شناختند.

صدای مسعود اسکویی از نیم قرن پیش از این آشنای بسیاری از لحظات ما بوده است. از دورانی که هنوز تلویزیون به بسیاری خانه‌ها راه پیدا نکرده بود و رادیو به ویژه در بحبوحه رقابت‌های ورزشی یک ملت را به هم پیوند می‌داد و مسعود اسکویی یکی از آن صدا‌های ماندگاری شد که بخشی از خاطرات ما را ساخت.

باشگاه پرسپولیس ضایعه درگذشت استاد مسعود اسکویی را به خانواده آن مرحوم، اهالی ورزش و رسانه و به ویژه رادیو تسلیت می‌گوید و از درگاه خداوند متعال برای آن زنده یاد آمرزش و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسالت می‌نماید.

منبع: باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • آموزش و پرورش را براساس سند تحول بنیادین اداره خواهیم کرد/ معلم کارمند نیست
  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات
  • شمارش معکوس آغاز نمایشگاه کتاب تهران و درگذشت پل آستر
  • واکنش وزیر کشور به گزارش ادعایی درباره مرگ «نیکا شاکرمی»
  • واکنش وزیر کشور به گزارشات مربوط به نیکا شاکرمی
  • واکنش وزیر کشور به گزارش مربوط به نیکا شاکرمی؛ عملیات روانی است
  • واکنش وزیر کشور به گزارش ادعایی درباره مرگ نیکا شاکرمی
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به درگذشت مسعود اسکویی
  • پویش هر کارمند یک سفیر و حامی آب راه‌اندازی شود
  • شکایت کارکنان گوگل از اخراج غیرقانونی به‌دلیل اعتراض به همکاری با رژیم صهیونیستی