Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی بابایی فرماندار کرمان با اشاره به اینکه در بخش شهداد خوشبختانه اقدامات ایمن سازی خیلی خوبی طی ماه‌های اخیر انجام شده است، گفت: طی بازدیدی که پیش از این، استاندار کرمان از این منطقه داشتند، چند بند خاکی خیلی خوب به همت منابع طبیعی و سایر ارگان‌ها احداث شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با انجام این اقدامات خوشبختانه در روستا‌های امیرآباد، رودخانه، مجموعه تکاب‌های شهداد و ... مشکل خاصی نداشتیم، این در حالی بود که اگر این اقدامات انجام نمی‌شد، بی شک مشکلات جدی و خسارت‌های زیادی برای مردم آن منطقه پیش می‌آمد.

بابایی به راه‌های روستایی این منطقه نیز اشاره کرد و گفت: هم اکنون اقداماتی در حال پیگیری و انجام است.

او تصریح کرد: در اندوهجرد و پشوییه نیز با اقداماتی که انجام شده، می‌توان گفت، خوشبختانه در بخش شهداد مشکل خاصی نداریم.

فرماندارکرمان به وقوع سیلاب در بخش گلباف و فوت ۶ نیروی عملیاتی برق اشاره کرد و افزود: نکته مهم در سیلاب گلباف این است، در بالادست، دو راهی نی بید به سمت گلباف بارش تگرگ را داشتیم که بعد از بارش که کل منطقه سفید پوش شده است، باران سیل آسایی آمده و بدین ترتیب، حجم آب ۱۰ برابر شده است.

بابایی تصریح کرد: پس از به راه افتادن آن باران سیل آسا، افرادی که در منطقه مشغول به انجام کار بودند به گمان اینکه این شرایط حاد نیست، به کار خود ادامه داده اند ودر نهایت سیلاب آن‌ها را درگیر و منجر به این اتفاق ناگوار شد.

او بیان کرد: خوشبختانه از بومیان این منطقه شاهد هیچ گونه آسیبی نبوده ایم.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وقوع سیلاب مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۹۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مسلم مخفی در کارگروه سلامت شهرستان همدان با اشاره به توجه جدی دولت سیزدهم به ارتقای شاخص‌های بهداشتی و درمانی، افزود: در حوزه سلامت، بهداشت و درمان به مدد زحمات و تلاش‌های انجام شده نظام مقدس جمهوری اسلامی، وضعیت کشور در منطقه و حتی در جهان از لحاظ بسیاری از شاخص‌ها بسیار مطلوب است.

او تأکید کرد: وضعیت کشور در بحث ارتقاء امید به زندگی، کاهش چشمگیر بیماری‌های واگیردار، ساخت بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی قابل مقایسه با بسیاری از کشور‌های همسطح خود نیست، در منطقه هم پیشرفت‌های ایران بسیار چشمگیر است.

فرماندار همدان تصریح کرد: امسال در آستانه هفته سلامت، کلنگ‌زنی مرکز سلامت امام سجاد(ع) با اعتباری افزون بر ۳۰۰ میلیارد ریال و افتتاح مرکز جامع سلامت سلطانی نیز با ۱۱۰میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور انجام شد و ان شاءالله خدمات خوبی به مردم ارائه می‌دهند.

 

 

دیگر خبرها

  • فیلم | جاده شهداد - نهبندان مسدود است
  • بازدید شبانه استاندار از مناطق تحت تاثیر سیلاب شرق استان کرمان
  • سیلاب در شرق استان کرمان، بدون تلفات
  • فیلم/ آخرین وضعیت گلزار شهدای کرمان پس از ورود سیلاب
  • آخرین وضعیت گلزار شهدای کرمان پس از ورود سیلاب
  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • نقاط حادثه خیز رودخانه های مازندران شناسایی می شود
  • وقوع سیل در روستای پشوئیه شهداد + فیلم
  • فیلم | جاری شدن سیلاب در شهداد کرمان