Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشکل مالی باشگاه ماشین‌سازی با قول استاندار آذربایجان شرقی، موقتا حل شد. به گزارش ایسنا و به نقل از باشگاه ماشین سازی، حامد نجفی با حضور در تمرین امروز (سه‌شنبه) این تیم دقایقی با بازیکنان به صحبت پرداخته و از تلاش و رایزنی با مسئولان شهری برای حل مشکلات مالی تیم خبر داد.

وی خبر از تماس تلفنی استاندار آذربایجان شرقی با مالک باشگاه داد که در این تماس از مهندس زنوزی خواسته شد تا با توجه به شرایط حساس تیم، تمرینات بدون وقفه پیگیری شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین قول مساعدی مبنی بر پیگیری و وصول مطالبات از شهرداری توسط مدیر کل ورزش و جوانان استان از سوی استاندار به مالک باشگاه داده شده است.

در همین راستا مدیرعامل باشگاه ماشین سازی از بازیکنان و کادر فنی خواست تا با جدیت و تمام توان تمرینات را ادامه داده و خود را برای بازی حساس با سایپا آماده کنند.

بعد از صحبت های نجفی، علیرضا اکبرپور نیز دقایقی با بازیکنان صحبت کرده و ضمن تشکر از پیگیری های مدیرعامل باشگاه برای حل مشکلات مالی این اطمینان را داد که شاگردانش با تمام توان از نام و اعتبار باشگاه بزرگ و قدیمی ماشین سازی دفاع خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استانی ورزشی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز محمدرضا زنوزی ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۰۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری تمرین تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال در اردوی کرج

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دور جدید اردوی تیم ملی فوتبال ایران از چهارشنبه گذشته دوازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ در شهر کرج آغاز شده است تا زیر ۲۰ سال‌های فوتبال کشور تلاش خود را برای جلب نظر کادر فنی ادامه دهند.

این دوره از تمرینات تیم ملی جوانان کشورمان تا ۲۳ اردیبهشت ماه ادامه دارد و پس از آن ارزیابی‌های مربیان این تیم طبق برنامه کاملاً مدون از پیش تعیین شده در مسیر کشف و استعداد و استفاده از جوانان ایران در مستطیل سبز ادامه دارد.

کد خبر 6095281

دیگر خبرها

  • پیگیری تمرین تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال در اردوی کرج
  • لیگ‌برتر فوتسال ایران در حال پوست‌اندازی است
  • یورگن کلوپ، مرد هزار چهره! تیزر جالب کمپانی آلمانی مشاوره مالی با حضور سرمربی لیورپول / فیلم
  • مورایس: به سود استقلال بازی کردیم!
  • حل نشدن مشکل نرخ تامین مالی برای فعال‌سازی بنگاه‌ها مانع از تحقق جهش تولید است
  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام
  • میهمان غیر منتظره در تمرین امروز استقلال؛ دیدار محمود فکری با جواد نکونام! + عکس
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام