Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@22:40:48 GMT

ماشین سازی به لیگ برتر برگشت!

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۰۰۰۷۴

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی امروز در تمرین این تیم حضور یافت.

به گزارش "ورزش سه"، انتشار بیانیه تعطیلی فعالیت های باشگاه ماشین سازی که روز گذشته منتشر شد، بار دیگر بحث 15 تیمی شدن لیگ برتر را بر سر زبان ها انداخت. بعد از ظهر امروز اما ماشین سازان در حضور مدیرعامل خود تمرین کردند. 

 

 

 


حامد نجفی با حضور در تمرین امروز این تیم دقایقی با بازیکنان به صحبت پرداخته و از تلاش و رایزنی با مسولان شهری برای حل مشکلات مالی تیم خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی خبر از تماس تلفنی استاندار آذربایجان شرقی با مالک باشگاه داد که در این تماس از محمدرضا زنوزی خواسته شد تا باتوجه به شرایط حساس تیم، تمرینات بدون وقفه پیگیری شوند. همچنین قول مساعدی مبنی بر پیگیری و وصول مطالبات از شهرداری توسط مدیر کل ورزش و جوانان استان از سوی استاندار به مالک باشگاه داده شده است. 

 

 

 

 

در همین راستا مدیرعامل باشگاه ماشین سازی از بازیکنان و کادرفنی خواست تا با جدیت و تمام توان تمرینات را ادامه داده و خود را برای بازی حساس با سایپا آماده کنند.

 

بعد از صحبت های نجفی، علیرضا اکبرپور نیز دقایقی با بازیکنان صحبت کرده و ضمن تشکر از پیگیری های مدیرعامل باشگاه برای حل مشکلات مالی این اطمینان را داد که شاگردانش با تمام توان از نام و اعتبار باشگاه بزرگ و قدیمی ماشین سازی دفاع خواهند کرد.

ماشین سازی تبریز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۰۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسن‌ترین بازیکن لیگ برای طلسم‌شکنی برگشت

به گزارش "ورزش سه"، لوسیانو پریرا مرد ۴۰ ساله فولاد خوزستان که مسن‌ترین بازیکن لیگ برتر به شمار می‌رود در چند هفته گذشته به دلیل مصدومیت و البته بیماری کمتر در ترکیب فولاد به میدان رفت.

بهترین گلزن خارجی تاریخ لیگ برتر ایران در بازی گذشته قرمزپوشان اهوازی مقابل آلومینیوم اراک بعد از چند هفته غیبت در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت و نمایش خوبی را ارائه کرد. شیمبا در بازگشت به ترکیب فولاد در خط حمله تحرک خوبی داشت و به وجود سن و سالی که دارد، آمادگی جسمانی خود را بار دیگر به نمایش گذاشت.

بی شک بازگشت شیمبا در 5 هفته پایانی لیگ برتر اتفاق خوبی برای عبدالله ویسی و فولادی‌ها به حساب می‌آید. حضور این بازیکن با تجربه در ترکیب فولاد می‌تواند کار آنها برای بقا در مسابقات را راحت‌تر کند و به سود تیمش شود.

شیمبا که در نیم فصل اول با پیراهن مس رفسنجان پنج بار دروازه حریفان را باز کرده بود هنوز برای فولاد گلی به ثمر نرسانده و امیدوار است این طلسم را هم در بازی‌های بعدی تیمش بشکند.

عکاس: محمدحسن عامری

دیگر خبرها

  • مسن‌ترین بازیکن لیگ برای طلسم‌شکنی برگشت
  • واکنش پلیس به صحبت‌های جنجالی فوتبالیست سابق بعد از خفت شدن!
  • تکذیب خبر اخراج کارگران شرکت حریر خوزستان
  • واکنش پلیس به صحبت‌های مهاجم سابق استقلال تهران
  • یزد قطب تولید ماشین آلات نساجی می‌شود
  • هدف‌گذاری تبدیل یزد به قطب تولید ماشین‌آلات نساجی
  • سلیمی تراکتور را رفت و برگشت کرد!(عکس)
  • برنامه دور برگشت لیگ برتر روئینگ و اسلالوم
  • بنزما به خانه برگشت؛ پیگیری درمان کریم در کمپ تمرینی رئال مادرید
  • دفاع ستاره پی‌اس‌جی از انریکه: به حرف او گوش نکردیم