Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، مشکل ممنوع الخروجی «عکاشه حمزاوی» بازیکن الجزایری و سابق تیم تراکتور از ایران هنوز پابرجاست.

عکاشه بعد از چند ماه چالش با باشگاه تراکتور، سرانجام قراردادش را با توافق دو طرفه فسخ کرد اما به دلیل عدم پرداخت مالیات ۱۵ هزار دلاری، ممنوع الخروج شد. این مشکل چند هفته است که ادامه دارد و هنوز باشگاه تراکتور برای حل آن اقدامی انجام نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عکاشه اعلام کرده بود حتی خودش حاضر بوده این مالیات را بدهد و بتواند ایران را ترک کند اما با درخواستش مخالفت شده است چرا که در قرارداد با تراکتور قید شده مالیات بر عهده باشگاه است.

برای حل مشکل عکاشه، حتی سفارت الجزایر در ایران هم دست به کار شد و تماس‌هایی با مسئولان باشگاه تراکتور برقرار کرد ولی تراکتور به پادرمیانی این سفارت بی اعتنایی کرده است.


علاوه بر این، اتحادیه جهانی بازیکنان فوتبال حدود دو هفته پیش با انتشار پیامی ضمن انعکاس مشکل عکاشه در ایران، تاکید کرد در نامه‌ای به باشگاه تراکتور خواهان حل مشکل ممنوع الخروجی بازیکن الجزایر شده اما باشگاه پاسخی به این نامه نداده بود. اتحادیه جهانی در همین پیام اعلام کرد در نامه نگاری با فدراسیون فوتبال ایران موضوع را پیگیری می‌کند.

خبرنگار مهر برای پیگیری این موضوع و بررسی میزان تلاش فدراسیون فوتبال برای حل مسئله، ایمیلی را برای اتحادیه جهانی بازیکنان ارسال کرد.

این اتحادیه در پاسخ، تهدید کرد که با بی توجهی فدراسیون ایران نسبت به حل مشکل عکاشه حمزاوی، کار به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌کشد.

اتحادیه جهانی بازیکنان در ایمیل خود نوشته است: «ما با فدراسیون فوتبال ایران تماس گرفتیم اما در این مرحله پاسخی دریافت نکردیم. اگر فدراسیون ایران در روزهای آینده بازخوردی به ما ندهد، این موضوع را به شدت با فیفا و AFC مطرح می‌کنیم.»

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: عکاشه حمزاوی تراکتور مالیات اتحادیه جهانی بازیکنان فدراسیون فوتبال باشگاه تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۰۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم

علی‌اصغر حسن‌زاده پس از بازگشت تیم ملی فوتسال از مسابقات جام ملت‌های آسیا گفت: همه بازیکنان و کادر فنی با هم‌، هم‌پیمان شدیم که جام را به ایران برگردانیم و خدا را شکر که توانستیم به قول‌مان وفا کنیم و دل مردم ایران را شاد کردیم. مهمترین اتفاق شادی مردم ایران بود که اتفاق افتاد و برای ما ارزشمند بود.

وی در واکنش به طرح این موضوع که تا سن ۴۰ سالگی می‌تواند بازی کند، تصریح کرد: من تا جایی که بتوانم به تیم ملی و باشگاهم کمک کنم، بازی خواهم کرد. من تمام تلاشم را کردم که در زمین و بیرون زمین به جوانان کمک کنم. این خواسته را هم از من داشتند که به بازیکنان کمک کنم. خدا را شکر که تلاش همه بازیکنان و اعضای کادر فنی به ثمر نشست و شرمنده مردم نشدیم.

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در پاسخ به این پرسش که «تیم ملی فوتسال به چه امکاناتی نیاز دارد تا حداقل مقام سوم سال ۲۰۱۶ را تکرار کند؟»، خاطر نشان کرد: بازی‌های جام ملت‌ها را دیدیم، فوتسال در آسیا پیشرفت کرده است و جام جهانی هم قطعاً شرایط سختی خواهد داشت. خیلی کارمان سخت است، اما ما تفکرمان سورپرایز کردن تیم‌ها در جام جهانی است. البته فقط پتانسیل انسانی نمی‌تواند این اتفاق را رقم بزند و برای تکرار آن تلاش زیاد و امکانات خوب می‌خواهند. ما سه ماه تا جام جهانی فرصت داریم و از مسئولان می‌خواهیم که امکانات خوبی در اختیار تیم بگذارند تا با بردهایی که در جام جهانی به دست می‌آوریم دل مردم را شاد کنیم.

حسن‌زاده درباره قهرمانی تیم ملی با وحید شمسایی تصریح کرد: من با وحید شمسایی از ۱۵، ۱۶ سالگی سابقه همکاری و بازی کردن دارم، در زمان بازی کردن قهرمانی‌های زیادی کسب کردیم و خدا را شکر این بار آقاوحید به‌عنوان مربی و من به‌عنوان بازیکن توانستیم قهرمان شویم و دل مردم را دوباره شاد کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی
  • حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • داعش جام جهانی ورزشی را تهدید کرد + تصویر
  • قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس