Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از آغاز مراحل اجرایی انعقاد تفاهم‌نامه و قرارداد سرمایه‌گذاری احداث ترمینال جدید در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با ظرفیت جابحایی ۲۵میلیون مسافر در سال خبر داد.

به گزارش خبرگزارری شبستان، «محمد مهدی کربلائی» از آغاز مراحل اجرایی انعقاد تفاهم نامه و قرارداد جهت سرمایه‌گذاری در احداث ترمینال جدید در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با ظرفیت جابحایی ۲۵میلیون مسافر در سال خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد مهدی کربلائی افزود: این ترمینال در راستای توسعه فرودگاه بین‌المللی در شهر فرودگاهی، که برابر اهداف تعریف شده قرار است در آینده به ظرفیت بالای ۹۰ میلیون مسافر در سال برسد، به عنوان فاز اول برنامه تعیین شده و ظرفیت پذیرایی ۲۵ میلیون مسافر در سال در سالنی به مساحت ٤١٠هزار متر مربع را خواهد داشت این طرح شامل باند جدید، پارکینگ ها و برج مراقبت پرواز نیز می باشد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) یادآور شد: اقدامات لازم برای تهیه مستندات قراردادی و تسریع در آغاز فرآیند مطالعات، طراحی و اجرای پروژه با همکاری سرمایه گذار با سرعت در حال انجام است و به زودی تفاهمنامه این سرمایه‌گذاری بزرگ با سرمایه گذار شناخته شده و مطرح داخلی امضا می‌شود.

براساس اعلام روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)، دو روز پیش نیز معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی از آغاز مراحل تأمین مالی و احداث ترمینال جدید فرودگاه امام خمینی (ره) به منظور توسعه ظرفیت جابه‌جایی مسافر و بار این فرودگاه خبر داد.

برنامه دولت این است که ظرفیت جابه‌جایی مسافر تا سقف ۶۰ میلیون نفر به طور سالانه با اجرایی شدن این فاز از توسعه فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) محقق شود.

روند اجرای پروژه‌های توسعه فرودگاهی در کشور در دولت تدبیر و امید شتاب بسیار خوبی گرفت. از ابتدای دولت یازدهم تا امروز ۱۰ پروژه توسعه فرودگاهی در کشور به بهره‌برداری رسیده که به انضمام پایانه "سلام" در فرودگاه امام خمینی (ره)، ۱۰ میلیون نفر به ظرفیت سالانه فرودگاهی کشور افزوده است.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرودگاه امام فرودگاه امام خمینی فرودگاه شهر فرودگاهی امام خمینی ره میلیون مسافر در سال احداث ترمینال جدید توسعه فرودگاه آغاز مراحل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۰۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در نشستی که امروز با حضور خانم افتخاری مشاور رییس کمیته امداد امام خمینی کشور برگزار شد هماهنگی و هم افزایی برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی از مهمترین اهداف این نشست بود.


استان یزد با فعالیت‌هایی چشمگیر در زمینه ۱۵ رشته قرآنی در گروه‌های مختلف سنی مدد جویان کمیته امداد طی سه سال گذشته جایگاه دوم کشوری را داشته است.

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  • اختصاص ۲ هزار میلیارد برای بهسازی فرودگاه بم
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! + عکس
  • آغاز اجرای طرح فیبر نوری در بیرجند
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری!/ عکس
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! | ببینید
  • انعقاد تفاهم‌نامه جاده‌ای و تقویت مناسبات حمل‌ونقلی با تاجیکستان