Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@19:35:26 GMT

رسمی؛ جدایی هافبک اسپانیایی بایرن در پایان فصل

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۰۰۴۴۹

رسمی؛ جدایی هافبک اسپانیایی بایرن در پایان فصل

باشگاه بایرن‌مونیخ رسماً اعلام کرد که خاوی مارتینز در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پیروزی بایرن مونیخ در فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا برابر پاری سن ژرمن و قهرمانی باواریایی ها در این رقابت ها اعلام شد که هافبک اسپانیایی این تیم یعنی خاوی مارتینز بعد از هشت سال باشگاه آلمانی را ترک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

با وجود اینکه جدایی خاوی مارتینز از جمع باواریایی ها قطعی به نظر می‌رسید اما هر طور که بود این اتفاق رخ نداد و هافبک اسپانیایی نهایتاً یک فصل دیگر در بایرن ماندگار شد. این در حالی است که در آن مقطع گزارشاتی پیرامون توافق مارتینز برای بازگشت به بیلبائو به گوش می رسید.

 

بعد از کش و قوس های فراوان بالاخره دقایقی پیش باشگاه بایرن‌مونیخ رسماً اعلام کرد که خاوی مارتینز در پایان فصل به شکل قطعی این تیم را ترک خواهد کرد و بعد از 9 سال از جمع باواریایی‌ها جدا خواهد شد.

 

 

 

 

همچنین شواهد حاکی از آن است که این هافبک اسپانیایی به احتمال فراوان در پایان فصل به تیم سابق خود یعنی بیلبائو باز خواهد گشت.

بایرن مونیخ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ هافبک اسپانیایی خاوی مارتینز پایان فصل بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۰۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پورتو پس از ۴ سال تصمیم به جدایی از این تیم پرتغالی گرفت و پس از پایان فصل، با قراردادی آزاد راهی تیم اینتر میلان ایتالیا می‌شود.

طارمی در سال‌های اخیر عملکرد خیلی خوبی در پورتو داشت و فصل گذشته با ۲۲ گل به عنوان آقای گل لیگ پرتغال شناخته شد و مورد توجه سران اینتر قرار گرفت. در همین زمینه سران پورتو، «تیرنو باری» مهاجم اهل گینه تیم بازل سوئیس را مدنظر قرار داده‌اند تا جایگزین طارمی شود. آنها اعتقاد دارند که «باری» در کنار «اوانیلسون» می‌توانند زوج خطرناکی را در خط حمله این تیم به وجود آورند.

مدیران پورتو از جدایی طارمی مطمئن هستند و پس از پایان مسابقات این بازیکن رسماً راهی اینتر می‌شود تا دومین مهاجم تیم ملی ایران پس از سردار آزمون در سری آ ایتالیا مشغول به فعالیت شود.

کد خبر 6090530

دیگر خبرها

  • ترکیب رسمی بایرن مونیخ در برابر رئال مادرید اعلام شد
  • ترکیب رسمی رئال مادرید در برابر بایرن مونیخ اعلام شد
  • آنچلوتی: هدف رئال فینال است نه نیمه‌نهایی
  • بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • زیدان حاضر است در خانه بماند ولی مربی بایرن نشود!
  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • خاوی مارتینز: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین جنگ تاریخ فوتبال است
  • رسمی؛ جدایی تیاگو سیلوا از چلسی در پایان فصل ۲۰۲۳/۲۴
  • سرقت ژابی از رئال: کاپیتان در راه لورکوزن
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی