Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@23:10:48 GMT

سند تک برگ ساختمان فدراسیون به نام شستا شد!

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۰۰۶۵۷

سند تک برگ ساختمان فدراسیون به نام شستا شد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با وجود آنکه بعضی از مسئولان فدراسیون از جمله صادق درودگر رئیس کمیته اقتصادی سازمان لیگ اعلام کرده بود پول شستا پرداخت شده اما این شرکت دولتی 30 میلیارد پرداختی را پس زد و سرانجام توانست ساختمان فدراسیون فوتبال را مال خود کند.

حالا رسما ساختمان فدراسیون فوتبال در مالکیت شستا قرار گرفت و شستا صاحب آن شد و حتی سند تک برگ آن هم صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون فوتبال ادعا داشت که با شستا توافق کرده به جای دو میلیون یورو ارز به آنها ریال پرداخت کند. دیگر ادعای آنها هم این بود که با ارز آبان 98 یعنی یورو 14 هزار تومانی پول را به شستا برمی گردانند. این شرکت دولتی اما بی توجه به ادعاهای مسئولان فدراسیون فوتبال، کار خود را کرد. چندی قبل وکیل این شرکت به خبرنگاران گفت در حال قیمت گذاری ساختمان هستند. دوباره مسئولان فدراسیون ادعا کردند موضوع به سادگی حل و فصل می شود اما در نهایت این شرکت رای دادگاه را گرفت. طبق ارزش گذاری ها ساختمان فدراسیون حدود 65 میلیون تومان ارزش داشت که البته سه تا 4 میلیارد بیشتر از طلب شستا بود. ظاهرا به ازای آن پولی به حساب فدراسیون بازگردانده خواهد شد. 

طبق اعلام شرکت شستا، فدارسیون فوتبال باید به زودی تخلیه شود تا به فروش برسد. عزیزی خادم رئیس این فدراسیون اخیرا اعلام کرد قرار است مقر فوتبال به آکادمی، جایی که کمپ تیم ملی هم نامیده می شود، منتقل شود. 

بیشتر بخوانید: اظهار نظر جنجالی رئیس فدراسیون آلمان دردسرساز شد

253 251

کد خبر 1511466

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ساختمان فدراسیون فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۰۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا

سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا اوایل تیر ماه ۱۴۰۳ در عربستان برگزار خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ویندزور جان دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال کشورمان از برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا خبر داد و از نمایندگان ایران به شرح زیر جهت حضور در این سمینار دعوت کرد: امیر عرب‌براقی، بیژن حیدری، حسن اکرمی، پیام حیدری، سیدوحید کاظمی، موعود بنیادی‌فرد و مرتضی منصوریان.

لازم به توضیح است، سمینار فوق از 24 تا 28 ژوئن 2024 (4 تا 8 تیر ماه 1403) در شهر ریاض عربستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیروانی تبرئه شد
  • رفتار عجیب و غیر حرفه ای شهربانو منصوریان، جنجال ساز شد!
  • رفتار غیر حرفه ای شهربانو منصوریان/ مسئولان ووشو پاسخگو باشند
  • درخواست تراکتور برای تعویق بازی با گل‌گهر
  • ابهام در مورد شرکت چینی تامین کننده VAR/ تخصص در بیلیارد و تنیس!
  • بازی دوستانه تیم فوتبال جوانان با هوادار تهران
  • احضار دو بازیکن استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی
  • دو بازیکن استقلال و ذوب آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • شروط مهم فدراسیون فوتبال برای برگزاری فصل آینده لیگ برتر
  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا