Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کاخ سفید با تکذیب مجدد خبرهای منتشر شده مبنی بر توافق ایران و آمریکا برای تبادل زندانیان تأکید کرد که هرگونه گفتگوی غیرمستقیم احتمالی با ایران درباره تبادل زندانیان، جدا از مذاکرات احیای برجام خواهد بود. - اخبار بین الملل -

به گزار ش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، جنیفر ساکی سخنگوی کاخ سفید روز سه‌شنبه در یک نشست خبری تصریح کرد که هرگونه گفتگوی غیرمستقیم احتمالی با ایران در خصوص تبادل زندانیان، جدا از مذاکرات غیرمستقیمی که در وین برای احیای برجام در جریان است، انجام خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی کاخ سفید در خصوص گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌های مبنی بر توافق ایران و آمریکا برای تبادل زندانیان اظهار داشت: «هیچ توافقی با ایران در خصوص تبادل زندانیان صورت نگرفته است، اما تلاش‌ها برای آزادی 4 شهروند آمریکایی که در ایران زندانی هستند، همچنان در جریان است.»

وی در ادامه تأکید کرد: «هرگونه گفتگوی غیرمستقیم احتمالی با ایران در ارتباط با تبادل زندانیان، از تلاش‌های جاری برای احیای برجام جدا خواهد بود.»

وزارت خارجه آمریکا گزارش تبادل زندانی با ایران را صحیح ندانستسخنگوی وزارت خارجه: خبر تبادل زندانیان میان ایران و آمریکا تأیید نمی‌شودمقام وزارت خارجه انگلیس گزارش تبادل زندانی را رد کردوزیر خارجه آمریکا اخبار توافق برای تبادل زندانیان با ایران را تکذیب کرد

انتهای پیام/.

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برجام کاخ سفید اخبار آمریکا برجام کاخ سفید اخبار آمریکا تبادل زندانیان احیای برجام کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۱۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ تحولات غزه محور گفتگو‌ها

به گزارش خبرگزاری رسمی قطر (قنا)، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا تلفنی با شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر گفتگو کرد. در این تماس تلفنی دو طرف درباره آخرین تحولات غزه و اراضی اشغالی فلسطین و تلاش‌های دو کشور برای برقراری توافق آتش بس فوری و دائمی در غزه با یکدیگر رایزنی کردند.

بنا بر این گزارش، رئیس جمهور آمریکا و امیر قطر همچنین در این گفت وگوی تلفنی روابط راهبردی دو کشور و راه‌های حمایت و تقویت آن و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

جزئیات بیشتری از این گفت وگوی تلفنی گزارش نشده است.

پیش از این نیز وزیران خارجه آمریکا و قطر در ریاض با هم دیدار و درباره آخرین تحولات غزه و منطقه با یکدیگر گفتگو کرده بودند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • دیدار نمایندگان فتح و حماس در چین/ پیشرفت مذاکرات مثبت بود
  • تغییر در لحن رسانه‌های رژیم اسرائیل درباره حمله به رفح
  • رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ تحولات غزه محور گفتگو‌ها
  • نتانیاهو و بایدن تصمیم نهایی را برای منطقه گرفتند؟
  • بایدن و نتانیاهو تلفنی گفتگو کردند
  • کاخ سفید: بلینکن برای برقراری آتش‌بس ۶ هفته‌ای در غزه تلاش می‌کند
  • مداخله جویی کاخ سفید درباره خواننده رپ ایرانی
  • تداوم مداخله جویی واشنگتن؛ کاخ سفید خواستار آزادی خواننده رپ ایرانی شد
  • ادامه مداخله جویی واشنگتن؛ کاخ سفید خواستار آزادی خواننده رپ ایرانی شد
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق