Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان گفت: سیلاب ۳.۵ کیلومتر از خط انتقال برق گلباف را به شدت تخریب کرده و در حال حاضر تردد به سختی انجام می‌شود. - اخبار استانها -

مجید سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان ، با تسلیت درگذشت 6 نفر از نیروهای شرکت برق شمال استان کرمان اظهار داشت: عصر روز گذشته به دلیل بارش شدید باران و ریزش تخت سنگ‌های بزرگ از ارتفاعات بر روی خط انتقال 20 کیلومتر برق تعدادی از روستاهای بخش گلباف شهرستان کرمان قطع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پس از فروکش کردن باران و مساعد شدن هوا نیروهای اداره برق گلباف به منطقه اعزام و پس از بررسی و ارزیابی خسارات، براساس وظیفه سازمانی خود تعمیر خطوط انتقال برق را آغاز می‌کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان با بیان اینکه منطقه‌ای که این نیروها در حال کار بودند حالت تنگه و کانال داشت گفت: این نیروها به یکباره براثر بارش مجدد بسیار شدید باران و جاری شدن روان‌آبها از ارتفاعات محل کار، غافلگیر و گرفتار سیلاب شده و جان خود را در حین انجام وظیفه از دست می‌دهند.

وی با عنوان اینکه حدود 3.5 کیلومتر از خط انتقال برق این منطقه به شدت تخریب شده بیان کرد: در حال حاضر برق برخی از روستاهای نسک، کشیت و هرمک قطع است که دو دستگاه دیزل ژنراتور به منطقه اعزام شده و تا فردا صبح برق منطقه به طور موقت وصل می‌شود.

سعیدی با بیان اینکه آبرسانی به مردم این منطقه نیز به صورت سیار در حال انجام است ادامه داد: تجهیزات و لوازم برق اضطراری نیز برای راه‌اندازی سایت‌های مخابراتی نیز توسط اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات به منطقه ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه مسیرهای دسترسی منطقه نیز توسط عوامل اداره کل راهداری بازگشایی شده و در حال حاضر تردد به سختی انجام می‌شود گفت: خسارت وارده از بارندگی‌های اخیر در کل استان در حال ارزیابی است.

خسارت 270 میلیاردی سیل به جاده‌های استان کرمان؛ تمامی محورها از شب گذشته بازگشایی شدندتوضیحات فرماندار کرمان در ارتباط با سیل شهداد و گلباف/ حجم سیلاب غیرقابل پیش‌بینی بودامداد هوایی و زمینی برای جست‌وجوی مفقودین سیل گلباف / یک نوزاد و یک کودک سالم پیدا شدند+ فیلم

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان عنوان کرد: عملیات لایروبی رودخانه و احداث سیلبند و دایت‌های حفاظتی که از سال گذشته در 13 شهرستان استان از سوی ستاد مدیریت بحران استان و با مدیریت معاونت عمرانی استانداری و همکاری ارتش و دستگاه‌های اجرایی آغاز شده، در ایمن‌سازی منطقه و کاهش خسارات به  واحدهای مسکونی بسیار موثر بوده است.

وی با بیان اینکه خسارت وارده به بخش کشاورزی که همیشه شاهد آن هستیم نیز به دلیل عدم رعایت برخی نکات از سوی خود کشاورزان است افزود: این موارد باعث می‌شود گل و لای سیلاب‌ها وارد زارع کشاورزی شود.

انتهای پیام/511/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیل زده سیل استان کرمان سیل زده سیل استان کرمان مدیریت بحران استان انتقال برق خط انتقال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۱۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم

ایسنا/بوشهر  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از اختصاص ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه خط انتقال مجتمع آبرسانی دیلم و افزایش دوبرابری ظرفیت انتقال آب به این شهرستان خبرداد.

 ابوالحسن عالی گفت: خط انتقال مجتمع آبرسانی دیلم به طول ۹.۷ کیلومتر و با هفتصد میلیارد ریال اعتبار در دست احداث است.

وی بیان کرد: از مجموع عملیات پروژه یاد شده ۷.۷ کیلومتر آن با لوله ۴۰۰ میلیمتر چدن داکتیل و ۲ کیلومتر آن با لوله ۴۰۰ فولادی اجرا خواهد شد.

عالی ادامه داد: پروژه خط انتقال مجتمع آبرسانی دیلم با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و در قالب پروژه جهاد آبرسانی در دست احداث است و براساس برنامه باید تا تیرماه امسال به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر یادآور شد: در اجرا پروژه یاد شده تاکنون 400 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و روند اجرا آن با سرعت قابل قبولی در حال اجراست.

وی اظهار کرد: اتمام این پروژه در ارتقاء سطح کمی و کیفی آب شرب روستاهای شهر دیلم نقشی قابل توجه ایفا می‌کند و قادر است ظرفیت انتقال آب به این شهرستان را به دو برابر مقدار کنونی افزایش دهد لذا بر همین اساس تلاش می‌شود در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

عالی افزود: امید است با نقش‌آفرینی و مسئولیت‌پذیری بیشتر مشترکان دیلمی شاهد تقویت پایداری آب شرب در این مناطق باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خط انتقال آبرسانی دیلم تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد
  • قلعه تاریخی روستای تاج آباد کهنه در آستانه تخریب + تصاویر
  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • پخش و توزیع ۱۱۰ تن آسفالت درمنطقه۲ اراک
  • افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم
  • توضیحات رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان در مورد احتمال تعطیلی واحد گلباف
  • پیگیری تکمیل بازسازی جاده شهداد - نهبندان در دستورکار دادستانی کرمان
  • رفع تصرف ۲۰۰۰ متر از رودخانه‌های استان یزد
  • تکمیل بازسازی جاده شهداد - نهبندان زیر ذره بین دادستانی کرمان
  • خدمتی سخت اما دوست‌داشتنی