Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@19:48:27 GMT

ملی پوش کشتی فرنگی ناشنوایان ایران درگذشت

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۰۱۲۴۹

ملی پوش کشتی فرنگی ناشنوایان ایران درگذشت

علی دلفانی کشتی گیر فرنگی کار تیم ملی جوانان ایران که از حدود ۱۰ روز پیش به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه نخاع گردن و کمر در بیمارستان بستری شده بود، ظهر امروز (۱۴ اردیبهشت) به علت شدت ضربه وارده درگذشت.

به گزارش مشرق، دکتر امید قادری رئیس هیات پزشکی ورزشی استان کرمانشاه با اعلام خبر فوت این کشتی گیر ملی پوش اظهار کرد: مرحوم علی دلفانی کشتی گیر صحنه ای حدود 10 رور پیش حین انجام تمرین، از ناحیه نخاع گردن و کمر دچار آسیب دیدگی شد و پس از انتقال به بیمارستان طالقانی کرمانشاه مورد عمل جراحی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او بیان کرد: نوع آسیبی که مرحوم دلفانی دیده بود در سطح قسمت نخاع گردنی بود که معمولا این نوع از آسیب ها باعث فلج چهار اندام فرد آسیب دیده می شوند.

رییس هیات پزشکی ورزشی کرمانشاه افزود: علیرغم اینکه خانم دکتر سپهری این کشتی گیر را مورد عمل جراحی قرار داد و فشردگی که به نخاع وارد شده بود را توانست آزادسازی کند، اما از آنجایی که بخش زیادی از کنترل اندام های داخلی بدن مرتبط با سیستم های نخاعی است، برای همین بعد از عمل جراحی بدن بیمار دچار اُفت فشار و اُفت ضربان قلب شد.

او تاکید کرد: تمام پروسه های درمانی مرحوم دلفانی در بیمارستان طالقانی کرمانشاه به دقت اجرا شد، اما متاسفانه این کشتی گیر ملی پوش ناشنوایان به علت شدت آسیب وارده جان خود را از دست داد.

قادری فقدان این کشتی گیر ملی پوش را ضایعه ای برای جامعه ورزش استان دانست و گفت: خبر فوت این کشتی گیر برای جامعه ورزش ناشنوایان استان بسیار دردناک بود.
 

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فایل صوتی ظریف کشتی درگذشت کشتی فرنگی تیم ملی ناشنوایان علی دلفانی کشتی گیر ملی پوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۱۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت چهره جنجالی به تیم ملی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با درخواست کادر فنی و موافقت فدراسیون کشتی، محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد.

به نقل از ایرنا اولین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان به منظور حضور در بازی‌های المپیک تابستانی پاریس از ۱۷ تا ۲۸ اردیبهشت در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده در کمپ تیم‌های ملی کشتی برگزار خواهد شد.

هدایت این تیم برعهده حسن رنگرز است و حسن حسین‌زاده، مجید رمضانی، طالب نعمت‌پور و فرزاد ایمانعلی‌زاده او را همراهی می‌کنند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901134

دیگر خبرها

  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • بازگشت چهره جنجالی به تیم ملی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • مختاری رفع تعلیق شد/بازگشت فرنگی کار ایران به اردوی تیم ملی
  • سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل شد
  • طلایی شدن تنها سهمیه کشتی فرنگی همدان در جام تختی
  • جایگاه شایسته اردبیل در کشتی فرنگی احیا شود