Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@16:00:35 GMT

صهیونیست ها نسبتی با حضرت موسی(ع) ندارند

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۰۱۳۹۲

صهیونیست ها نسبتی با حضرت موسی(ع) ندارند

ایسنا/قم یک عالم اهل سنت گفت: امت اسلامی امتی واحد است. همه ما مسلمانان حامل نور الهی هستیم. صهیونیست ها هیچ نسبتی به یهود و حضرت موسی و سلیمان(ع) ندارند زیرا آنها به دنبال به بند کشیدند امت ها هستند.

شیخ احمد بدرالدین حسون، امروز در کنگره مجازی قدس شریف عنوان کرد: مسلمانان به سرزمین شام که گوهری یک پارچه بود آمدند تا نور اسلام را جایگزین کفر رومی ها کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسلمانان ادامه رسالت انبیای الهی را در همه هستی منتشر کردند تا مبشر نور باشد.

وی افزود: در سرزمین پارس و عراق نیز مردم با عشق و خلوص آن را در آغوش گرفتند؛ زیرا این رسالت برای هدایت آنها آمده بود که در نتیجه تاریخ عظمت شکوه امتی را ثبت کرد که از اندلوس به دروازه های پاریس تا چین رسیدند.  

این عالم اهل سنت سوریه بیان کرد: مسلمانان با امنیت و آرامش به دنبال توسعه وحدت بود و تکریم انسان بودند. پس از آن انبوهی از لشکرها به این سرزمین حمل کردند. رومی ها و سپس تاتارها و مغول ها به این سرزمین حمله کردند ولی در آینده مسلمانان توانستند خود را احیا کنند. سپس زمانه چرخید و افرادی از سراسر جهان جمع شدندو تاریخ را تحریف کردند و گفتند که سرزمین فلسطین برای قومی خاص است.

وی گفت: پس از آن بود که مردم فلسطین شامل زنان و پیران و خردسالان آنها را از خانه خود راندند. جعل تاریخ مساله ای دردناک است و چه بدتر که این جعل را به پیامبر الهی و ادیان آسمانی نسبت بدهند.

بدرالدین حسون بیان کرد: امت اسلامی امتی واحد است. همه ما مسلمانان حامل نور الهی هستیم. صهیونیست ها هیچ نسبتی به یهود و حضرت موسی و سلیمان(ع) ندارند زیرا آنها به دنبال به بند کشیدند امت ها هستند.

وی گفت: صهیونیست ها به دروغ نام اسراییل رابر روی رژیم جعلی خود گذاشتند. آنها فقط از اسامی انبیای الهی سواستفاده می کنند تا چهره دینی از خود بسازند ولی دین از آنها بیزار است. آنها با خیانت جریان بالفور به دنبال تکه تکه کردن امت اسلامی هستند. آن هم در کشوری که همه انبیای الهی در روز معراج باهم نماز خواندند. آنها آمدند و گفتند که ما قوم انتخاب شده الهی هستیم، آخر شمارا چه کسی انتخاب کرده است؟

وی افزود: شما سعی کردید که فرزندان اسلامی را در همه جای دنیا متفرق کنند ولی خداوند این دین و امت را رها نکردند و اجازه نداد که این دین در توهمات ساخته شده آنها رها شوند زیرا در ایران خورشیدی به نام امام طلوع کرد و این جریان را شکل داد. این نور شاه را سرنگون کرد و از روز اول هم گفت که سرزمین قدس و فلسطین نباید در دست اسراییلی ها باشد زیرا اسراییلی ها دشمن همه انسانیت هستند.

حسون عنوان کرد: خداوند رحمت کند امام را که سفارت اسراییل را در تهران بست و پرچم آن را پایین کشید و سفارت فلسطین را تاسیس کرد. محور مقاومت اصیل از اینجا شروع شد و این بود پیام انقلاب اسلامی. امام گفت که ما به دنبال رواج فرقه گرایی نیستیم. انقلاب اسلامی ایستادگی را به همه منطقه رساند.

وی گفت: هنگامی که امام خمینی از دنیا رفتند، پیش از رحلت خویش توصیه کردند که آخرین جمعه ماه رمضان روز قدس باشد تا این روز هیچگاه فراموش نشود. ایشان این روز را انتخاب کردند تا در حوالی شب قدر باشد. بنابر این روزی که ایشان این روز را بنا گذاشتند تحولی بزرگ را ایجاد کردند

این عالم مبارز اظهارکرد: ایران از دشمن دفاع کرد زیرا اگر دمشق سقوط می کرد راه سقوط کشورهای دیگر اسلامی حتی تا مدینه منوره همواره می شد. ایران در سوریه ایستاد و مبارزه کرد. حمایت ایران اسلامی برای حفظ رژیم و شخصیت و گروه خاصی نبود بلکه حمایت از سوریه حمایت از فلسطین و محور مقاومت و محور قدس است. از شهدای جنوب لبنان و غزه و ... بپرسید که با جهاد آنها حزب الله پیروز شد و از آخرین شهید ما یعنی شهید سلیمانی بپرسید که در مسیر تهران و لبنان و دمشق و غزه چه می گذرد؟ همه مردم باید این رشادت ها را بشناسند.

وی گفت: قطعا روز و سپاه قدس همچنان خواهند ماند تا زمین قدس و محل معراج و قیامت و محل نماز و عبادتگاه انبیا را آزاد کنند. سوریه و ایران و لبنان و انسان های شریف در مسیر الهی گام بر میدارند و وقتی خداوند ما است قطعا هیچ دشمنی در مقابل ما نخواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی منطقه قم صهیونیست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۱۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب

آیین سوگواری شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام در شب شهادت آن حضرت در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، همزمان با فرا رسیدن 25 شوال سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام مراسم سوگواری آن حضرت به همت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با همکاری هیات انصارالشهدا روز جمعه 14 اردیبهشت ماه از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع خرمشهر موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.

هویت 7 شهید گمنام مدفون در فارس مشخص شد

مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دهه کرامت فرصت مغتنمی برای بصیرت‌افزایی است
  • گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان تاثیرات گسترده داشته است
  • خشونت در دانشگاه‌های آمریکا برای حفظ آبرو است
  • نیروی انسانی زمانی موفق است که رویکرد الهی، دینی و تفکر توحیدی داشته باشد
  • شهید مطهری طلایه دار مبانی فکری انقلاب اسلامی بود
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • شعر «موسی عصمتی» در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • نور محبوسی که خاموش نشد
  • بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان