Web Analytics Made Easy - Statcounter

پوگبا با هر دوی این بازیکنان همبازی بوده و از کیفیت آن ها به خوبی مطلع است. 

پل پوگبا از مارکوس رشفورد و کیلیان ام باپه به عنوان «آینده فوتبال» یاد کرده است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت گل، رشفورد در ۲۳ سالگی به مهره قابل اتکایی برای منچستریونایتد تبدیل شده و بیرون از زمین نیز با راه اندازی کمپین هایی، به کمک کودکان کشور خود شتافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ام باپه هم که در سال ۲۰۱۸ در کنار پوگبا قهرمان جام جهانی شد، در این مدت خودش را به عنوان یکی از برترین مهاجمان دنیا مطرح کرده است. پوگبا در مصاحبه جدید خود در مورد این دو بازیکن گفته است:

آن ها دو استعداد بسیار بسیار بزرگ هستند. به نظر من سن پایینی دارند و در عین حال بسیار مستعد هستند. آن ها در همین سن کم دستاوردهای زیادی داشته اند. من معتقدم که آن ها حال و آینده فوتبال هستند. 

از پوگبا همچنین سوال شد که از بین لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، کدامیک را ترجیح می دهد که او از جواب دادن به این سوال طفره رفت.

این سوال خوب و چالش انگیزی است چون در نظر من هیچ بهترینی وجود ندارد. آن ها دو بازیکن متفاوت هستند که تماشای بازی های هر دو نفر آن ها لذتبخش است. آن ها دو اسطوره هستند که هر کسی عقیده خاصی در مورد آن ها دارد. شخصا ترجیح می دهم بگویم آن ها دو اسطوره هستند و هیچ کدام از دیگری بهتر نیست. صرفا دو بازیکنی هستند که تماشای بازی آن ها برای ما فوتبالیست ها و عاشقان فوتبال دلچسب است.  

اخبار داغ 

ریحانه پارسا در آغوش مرد نامرئی! / کراش جدیدش کیست؟! + عکس برترین های قرن مهدی حاج محمد: قلعه نویی پرافتخارترین مربی لیگ است؛ اواخر دهه 40 رایکوف فوتبال ایران را بیدار کرد تماس پرسپولیسی ها با محسن مسلمان قرارداد مهدی قائدی بند جدایی ندارد حضور سر الکس فرگوسن در هتل محل اقامت پاری سن ژرمن / عکس لیگ قهرمانان بوی نفت می دهد؛ فوتبال بهتر است یا طلای سیاه؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آن ها دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۱۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب استقلال در برابر تراکتور اعلام شد

به گزارش همشهری آنلاین، هفته بیست و پنجم رقابت های فوتبال لیگ برتر امروز چهارشنبه با دیدار تیم های تراکتور و استقلال در ورزشگاه یادگار امام تبریز پیگیری خواهد شد. این دیدار از ساعت ۱۷ آغاز خواهد شد.

ترکیب استقلال:

محمدرضا خالدآبادی، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو.

ترکیب تراکتور:
حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری، ارسلان مطهری.

کد خبر 848758 منبع: مهر برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز فوتبال باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • سوال روز: آینده علی خطیر در کجا رقم می‌خورد
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • مهارت‌های باورنکردنی در دنیای فوتبال؛ از رونالدو و مسی تا نیمار و ام باپه / فیلم
  • کاپیتان سپاهان: فدراسیون فوتبال برای سپاهان سنگ اندازی می کند
  • گولسیانی: پزشکان سپاهان بیشتر از بازیکنان آنها در زمین می‌دویدند!
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • ترکیب استقلال در برابر تراکتور اعلام شد
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان