Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلیمانی دشتکی از بزرگان و شیوخ خوزستانی، نیروی انتظامی و عوامل موثر در مقابله با رسم غلط تیراندازی در مراسم شادی و عزا خواست در این زمینه همکاری کنند تا این رسم برچیده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «قاسم سلیمانی دشتکی» شامگاه (سه‌شنبه ۱۴ اردیبهشت) در خصوص رسم غلط تیراندازی در مراسم شادی و عزا، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از معضلاتی که در مراسم مختلف در استان خوزستان موجب ایجاد زحمت و خسارت‌های مالی و جانی برای مردم شده، داشتن اسلحه چه به صورت مجاز و چه غیرمجاز بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار خوزستان افزود: داشتن اسلحه مجاز یا غیرمجاز در نزد مردم تبعاتی به دنبال خواهد داشت که موجب بروز حوادث ناگواری نیز شده است.

 

وی تیراندازی در مراسم را یکی از رسوم قدیمی و منسوخ شده برشمرد و اضافه کرد: در قدیم به خاطر حفظ جان عشایر در مقابل سارقان، حیوانات وحشی یا نیاز عشایر به خاطر شیوه زندگی، داشتن اسلحه و تیراندازی لازم بود اما در حال حاضر ضرورت این امر از بین رفته است.

 

سلیمانی دشتکی تصریح کرد: از سوی دیگر در برهه ای خاص به خاطر وجود جنگ و برای دفاع از مال و ناموس این فرهنگ وجود داشته و پسندیده بوده اما در این زمان نه تنها کاربردی ندارد و ناپسند است بلکه خسران و شرارت‌های زیادی را به بار آورده است.

 

وی با تاکید بر اینکه باید از این رسم غلط جلوگیری شود ابراز کرد: نیروی انتظامی تاکنون خوب عمل کرده اما تقاضا داریم با همکاری بزرگان از این آسیب جدی پیشگیری کند.

 

استاندار خوزستان بیان کرد: شیوخ و بزرگان به خاطر حفظ جان خودشان و پیشگیری از حوادث و مشکلات ناشی از تیراندازی تلاش کنند این رسم را آرام آرام از بین ببرند.

 

وی تاکید کرد: از بزرگان، شیوخ، نیروی انتظامی و عوامل موثر در مقابله با رسم غلط تیراندازی می‌خواهم در این زمینه همکاری کنند تا این رسم برچیده شود.

 

سلیمانی دشتکی یاد آور شد: همه مسئولان مختلف شامل نیروی انتظامی و نظامی تلاش کنند هر جا تمرد و خلاف قانون صورت گرفت برخورد قانونی با آن انجام‌ دهند.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: تیراندازی در مراسمات قاسم سلیمانی دشتکی خوزستان تیراندازی در مراسم رسم غلط تیراندازی سلیمانی دشتکی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۱۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، این فایل صوتی را در ادامه بشنوید.

کد خبر 849666 برچسب‌ها خبر ویژه قاسم سلیمانی بیماری - بیمارستان منافقین

دیگر خبرها

  • عرضه ۶ عنوان کتاب جدید درباره حاج قاسم سلیمانی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی
  • قدردانی از بزرگان، جامعه را فاخر می‌کند
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • نجم‌الدین شریعتی:ضرورت آماده سازی زیرساخت‌های فرزندآوری در کشور
  • ضرورت آماده سازی زیرساخت‌های فرزندآوری در کشور
  • لغو پروازهای فرودگاه خرم آباد به دلیل تیراندازی در عروسی!
  • گردآوری دانشنامه شیراز در هفت جلد