Web Analytics Made Easy - Statcounter

درخشش احسان پهلوان در پست هافبک هجومی شاید باعث شود این بازیکن در بازی با سپاهان نیز در این نقش ظاهر شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بعد از جدایی بشار رسن از پرسپولیس هیچ بازیکنی در این تیم نتوانست جای او را در پست شماره ۱۰ زمین بگیرد و به همین دلیل یحیی گل محمدی با جا به جایی نفراتش سعی کرد بیشترین فشار را برای حمله به دروازه حریف از کناره‌ها و با توجه به قدرت حمل توپ دو بک چپ و راست و همین طور وینگر‌های تکنیکی پرسپولیس داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اما در بازی با الریان اتفاق تازه‌ای رخ داد. مصدومیت همزمان ۳ هافبک دفاعی پرسپولیس باعث شد گل محمدی میانه میدانش را به احسان پهلوان و محمد شریفی بسپارد؛ شریفی به عنوان هافبک دفاعی و احسان پهلوان به عنوان هافبک پشت مهاجم. یعنی همان نقشی که بشار رسن در پرسپولیس بازی می‌کرد و جالب این که پهلوان آن قدر خوب ظاهر شد که تمام معادلات را به هم زد. حالا پرسپولیس علاوه بر در اختیار داشتن همان دو مدافع کناری پا به توپ و وینگر‌های تکنیکی اش، مرد شماره ۱۰ اش را پیدا کرده تا بتواند از هر منطقه زمین به دروازه حریفانش نزدیک شود.

از این رو این احتمال وجود دارد که کادر فنی پرسپولیس از احسان پهلوان دیگر به عنوان وینگر بهره نبرده و با تغییر منطقه بازی این بازیکن تکنیکی از او به عنوان هافبک پشت مهاجم بهره ببرد. باید دید در بازی با سپاهان احسان پهلوان چه نقشی خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: یحیی گل محمدی پرسپولیس احسان پهلوان احسان پهلوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۱۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی پرسپولیس هم راهی تبریز می‌شود!

آفتاب‌‌نیوز :

بعد از جدایی خمز از تراکتور، مدیران این باشگاه هنوز نتوانستند مجوز‌های لازم را برای حضور یحیی گل محمدی دریافت کنند و بعید است یحیی بتواند حداقل این هفته تراکتور را در بازی حساس مقابل استقلال همراهی کند.

حمید مطهری، محمد نصرتی و محمد عسگری فعلا کادرفنی تراکتور را تشکیل می‌دهند و قرار است به زودی مربی سابق پرسپولیس هم به این کادر اضافه شود.

حسن تشکری نیا مربی بدنسازی که یحیی او را به پرسپولیس آورد تا در کنار لوسادا مربی بدنساز اسپانیایی قرار بگیرد و کار کند، گزینه تراکتوری‌ها برای حضور در این تیم است و گویا توافقات لازم هم در این خصوص انجام شده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • سروش و خدابنده یک رقیب جدید پیدا کردند!
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان
  • مربی پرسپولیس هم راهی تبریز می‌شود!
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • رسانه‌های عبری: السنوار قهرمان کشورهای عربی و اسلامی شده است
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد
  • ریکاردو، چهارشنبه فرمانده باش!
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • الکلاسیکوی ایران؛ جنگ سپاهانی‌های پرسپولیس با رانده‌شدگان گل‌محمدی!
  • الکلاسیکوی ایران، جنگ سپاهانی های پرسپولیس با رانده شدهای گل محمدی!