Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبگاه المعلومه، عملیات مشترکی از سوی نیرو‌های تیپ ۱۶ الحشدالشعبی و نیرو‌های ارتش عراق در روزسه شنبه علیه بقایای گروه تروریستی داعش در جنوب غرب استان کرکوک آغاز شده است.

نیرو‌های عراقی طی این عملیات که در منطقه «الملتقی» انجام شد، موفق به کشف یک تونل تروریست‌های داعش و همچنین ضبط تجهیزات لجستیکی آن‌ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روز دوشنبه نیزمرکز اطلاع رسانی الحشد الشعبی، از آغاز عملیات پاکسازی نیرو‌های الحشدالشعبی و ارتش عراق در موصل خبر داد.

در این عملیات که «علی، ولی الله» نام گذاری شده است در جنوب موصل اجرا شد و در پی آن با دو گروه از تروریست‌های داعش درگیر شدند که در نهایت به پاکسازی روستا‌های «البیجوانیه» پایین و بالا از لوث وجود داعش شد.

الحشدالشعبی و ارتش عراق با افزایش تحرکات بقایای گروه تروریستی داعش در استان‌های صلاح‌الدین، موصل، الانبار، دیالی و قمست‌های شمالی عراق در عملیات‌های مشترکی اقدام به پاکسازی این مناطق کرده اند.

بیشتر بخوانید:

عملیات الحشدالشعبی علیه بقایای داعش در موصل

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: الحشد الشعبی گروه تروریستی داعش ارتش عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۱۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان داعش؛ به جای غزه در افغانستان «جهاد» کنید

گروه تروریستی داعش که همکاری تنگاتنگی با رژیم صهیونیستی دارد از حامیانش خواسته تا به‌جای فلسطین، برای «جهاد» به افغانستان سفر کنند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، شاخه خوراسان گروه تروریستی داعش با انتشار مطلبی تازه، از هواداران خود خواسته است تا به جای فلسطین برای «جهاد» و «هجرت» به این شاخه در «ولایت خوراسان» که عمدتا جغرافیای افغانستان کنونی را در بر می‌گیرد، بپیوندند.

این گروه تروریستی در ایام عید فطر نیز در پیامی از طرفداران و حامیان خود خواسته بود تا برای «هجرت و قتال» به «خوراسان» بیایند.

این گروه تروریستی که همکاری تنگاتنگی با رژیم صهیونیستی دارد و تحرکات آن همواره در خدمت منافع تل‌آویو بوده است، در حالی از طرفداران خود خواسته تا به‌جای فلسطین، برای جهاد به افغانستان بیایند که داعش گروه‌های مقاومت فلسطینی را مرتد دانسته و کشتن آنها را بر کشتن «کفار» اولویت می‌داند.

بر اساس گزارش رسانه‌ها، داعش خوراسان بر هیچ منطقه‌ای از افغانستان تسلط ندارد و در گزارش «رویترز» نیز آمده است که هسته مرکزی این گروه تروریستی در ایالت بلوچستان پاکستان حضور دارد.

گزارش شورای امنیت سازمان ملل درباره وضعیت داعش در افغانستان«وست»: حملات داعش در افغانستان کاهش یافته استحقانی: تهدید داعش در افغانستان، نگران‌کننده نیست

«ذبیح الله مجاهد» سخنگوی حکومت طالبان اعلام کرد گروه تروریستی داعش پدیده‌ای نیست که توانایی ایجاد مشکل برای افغانستان داشته باشد و در سال‌های اخیر توسط حکومت کنونی افغانستان سرکوب شده است.

«ضمیر کابلوف» نماینده ویژه روسیه در امور افغانستان نیز پیش از این گفته بود شاخه گروه تروریستی داعش در شمال افغانستان توسط نیروهای آمریکایی و انگلیسی ایجاد شد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • حمله موشکی مقاومت عراق به تل‌آویو
  • فراخوان داعش؛ به جای غزه در افغانستان «جهاد» کنید
  • لغو آماده‌باش نیرو‌های ارتش صهیونیستی برای حمله به رفح
  • فراخوان داعش؛ به جای غزه در افغانستان «جهاد» کنید
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات در فلسطین اشغالی
  • دلنوشته فرمانده اسبق سپاه امیرالمومنین (ع) همزمان با تفحص پیکر شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده»
  • امیرسرتیپ بختیاری: مرتضی رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست
  • عملیات ارتش یمن علیه چهار کشتی در دریای سرخ و اقیانوس هند
  • محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • امیر سرتیپ بختیاری: محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند