Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک منبع ایتالیایی جزئیات قراردادی که به موجب آن ژوزه مورینیو از فصل آینده هدایت رم را برعهده خواهد گرفت، فاش کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جان لوکا دی‌مارتزیو خبرنگار شبکه اسکای اسپورت ایتالیا جزئیات قرارداد سه ساله ژوزه مورینیو با تیم فوتبال رم که از پایان ماه ژوئن سال جاری آغاز می‌شود را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای خاص که بعد از 11 سال دوباره به سری A برمی‌گردد، بابت هر فصل حضورش در رم هفت میلیون یورو حقوق خواهد گرفت به جز سال اول که 16 میلیون یورو حقوق خواهد گرفت. در حقیقت ما به‌التفاوت این دو رقم، مبلغی است که باشگاه تاتنهام به‌عنوان غرامت فسخ قرارداد مورینیو به آقای خاص می‌پردازد. مورینیو که دو هفته پیش از تاتنهام اخراج شد، در هر فصل از این تیم 16 میلیون یورو حقوق می‌گرفت و دو فصل دیگر با سفیدپوشان لندن قرارداد داشت.

مورینیو اگرچه برای پیوستن به رم به حقوقی کمتر از نصف آنچه از تاتنهام می‌گرفت، رضایت داده اما ظاهراً موافقت تاتنهام با پرداخت غرامت 9 میلیون یورویی به او بابت فسخ قراردادش هم تأثیر بسزایی در تصمیم مرد پرتغالی برای پیوستن به جالوروسی داشته است. یکی دیگر از دلایلی که سبب شد مورینیو پیشنهاد رمی‌ها را بپذیرد، معافیت مالیاتی است که در ایتالیا شامل حال او می‌شود.

طبق قوانین کشور ایتالیا، آن دسته از افرادی که طی سه سال اخیر در این کشور زندگی نکرده‌اند، از 50 درصد تخفیف در پرداخت مالیات درآمدهای‌شان برخوردار می‌شوند.

مورینیو سرمربی جدید رم شد/ بازگشت آقای خاص به سری A پس از 11 سال

 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تاتنهام سری A رم ژوزه مورینیو تاتنهام سری A رم ژوزه مورینیو آقای خاص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۱۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل اصلی سفید شدن مو‌های ژوزه مورینیو فاش شد

او می‌گوید: سفیدی دور مو‌های من به خاطر لاسانا دیارا و مدیر برنامه‌اش است. اگر دیارا در یک بازی که از اول فیکس بود عملکرد خوبی داشت، فردایش مدیر برنامه او ترتیب یک جلسه برای افزایش حقوقش را می‌داد و در مقابل اگر هم در یک بازی نیمکت‌نشین می‌شد، فردایش ترتیب یک جلسه برای خروج لاسانا را می‌داد.

منبع: برترین ها 

tags # ژوزه مورینیو سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • پیشنهاد ۵ ساله شدن سقف قراردادهای موقت به دولت رفت
  • موضوع شیرابه در مجموعه آرادکوه واقعیت ندارد/ حقوق پاکبانان افزایش یافته است
  • پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد
  • پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان دانشگاه آزاد
  • دلیل اصلی سفید شدن مو‌های ژوزه مورینیو فاش شد
  • پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی
  • تاکتیک ژوزه مورینیو برای مهار لیونل مسی را در الکلاسیکوها
  • توضیح تصویری ژابی آلونسو درباره نقش‌هایش در تیم‌های مورینیو و گواردیولا / فیلم
  • تکلیف قرارداد نیروهای حجمی باید در کل کشور به سرانجام برسد
  • حماس: احتمال پذیرش طرح صهیونیست‌ها پایین است