Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصر ایران- گروه لگو و برند آدیداس دومین همکاری خود را به صورت رسمی آغاز کرده اند. حاصل این همفکری مجموعه ای جدید از کفش های ورزشی به نام آجرهای ZX 8000 است که هنر زیبایی شناسی دانمارکی را با یکی از طراحی های نمادین آدیداس تلفیق کرده است.

مجموعه مذکور متشکل از 6 کفش ورزشی است که هر کدام به رنگ یکی از رنگ بندی های پایه لگو یعنی قرمز، سبز، زرد، آبی، سیاه و خاکستری درآمده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روند تولید نیز با استفاده از ترکیب اصلی مواد ZX 8000 صورت گرفته است و کفش ها مجهز به یک لایه مش، روکش جیر مصنوعی و سیستم توری مشبک هستند.

کلکسیون آجرهای ZX 8000 هنر و خلاقیت را با چهارچوبی کلاسیک پیوند داده اند. علاوه بر این به منظور افزایش جذابیت این سری از کفش های تولید مشترک، یک انیمیشن اختصاصی با حضور مهندسان مینی فیگور مشهور لگو نیز ساخته شده است!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مجموعه کفش های ZX 8000 آدیداس- لگو از هفتم ماه مه امسال در هر دو سایز بزرگسال و کودک از طریق سایت آدیداس برای خرید در دسترس خواهند بود. در ادامه تصاویری از این همکاری جذاب را مشاهده می کنیم:

منبع: موبنا

بیشتر بخوانید:

*زمانسنجی با امضای لیزری!/ معرفی برندهای مطرح جهان؛ کارل اف. بوشرر (+تصاویر/فیلم) *روش متفاوتی از زنده کردن یک شی بی جان! (+فیلم) *برترین مراکز اقتصادی جهان براساس رده بندی اندیشکده زد/یِن؛ از زوریخ تا نیویورک(+عکس) *برند فایننس و ارزشمندترین برندهای جهان در سال 2021 (+عکس)

 

لینک کوتاه: asriran.com/003HaE

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۲۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی زیباترین غار آبی و خشکی جهان (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: قدیمی ترین سد مدرن ایران هم سرریز شد (فیلم) نمایی از طولانی‌ترین پل تاریخی ایران (فیلم) کاشان، عروس خانه‌های تاریخی ایران (فیلم)

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • مجموعۀ ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • معرفی زیباترین غار آبی و خشکی جهان (فیلم)
  • اصفهانی‌ها ایده‌های خود را برای معرفی بهتر تخت‌فولاد ارائه دهند
  • سرمربی باسابقه لیگ برتر انگلیس: خداراشکر که یورگن کلوپ رفت!
  • پژو سقوط کرد؛ سرگردانی ایران‌خودرو برای تولید محصول محبوب
  • معرفی 5 مدل پالت پرفروش و محبوب حتما بخوانید!
  • برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با تخلفات شهری
  • توصیه‌های رئیس دستگاه قضای البرز به شورای شهر کرج
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران