Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@02:55:11 GMT

حراج زندگی خصوصی بازیگران

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۰۲۰۲۲

حراج زندگی خصوصی بازیگران

به گزارش الجزیره، سال‌هاست که برنامه‌های گفت‌وگو محور با حضور بازیگران و هنرمندان عرب زبان از شبکه‌های این کشورها پخش می‌شوند و این مساله باعث شده است تا دیگر جنبه عمومی و روشن زندگی هنرمندان برای مردم جذابیتی نداشته باشد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، بر این اساس، برخی از برنامه سازان در گفت‌وگو با هنرمندان به سوال‌های خصوصی از آنان روی آورده و در شخصی ترین قضایای زندگی‌شان سَرَک می‌کشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود اینکه ماه رمضان امسال برنامه های گفت‌وگو محور با هنرمندان عرب زبان، فقط به تلویزیون مصر محدود شده است، اما هنوز هم هنرمندان زیادی از آن استقبال می‌کنند؛ چراکه حضور در این برنامه‌ها یک منبع درآمد آسان برای هنرمندان محسوب می شود.

به خاطر ویروس کرونا امسال لبنان و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس نتوانستند برنامه‌های گفت ‌وگو با هنرمندان را در ماه رمضان به آنتن برسانند. اما مصر دو برنامه دارد که در آن‌ها اقدام به فاش کردن مسایل و مشکلات خصوصی هنرمندان می‌کند؛ برای مثال در یکی از این برنامه‌ها، إیناس الدغیدی، مجری مصری میزبان یک مجری زن و همسر سابقش شده است و تمام مسائل و مشکلات زناشویی آنان از آغاز عشق و ازدواج تا پایان زندگی مشترک و ضرب و شتم مجری زن توسط شوهرش و در نهایت طلاقشان را برای مردم روایت کرده است.

یک روزنامه نگار و منتقد عرب زبان در این زمینه عنوان می‌کند که نمی‌داند ارتباط چنین برنامه‌ای که هنرمندان را نزد مردم رسوا می‌کند با ماه رمضان چیست و چرا باید در این ماه معنوی چنین برنامه هایی به پخش برسد؟!

منتقد دیگری نیز می‌گوید که تنها هدف این برنامه‌ها مورد توجه قرار گرفتن و دیده شدن در فضای مجازی است. هنرمندان در پایان این برنامه‌ها یا ظالم شناخته می‌شوند و یا مظلوم، اما تنها سازندگان برنامه ها هستند که از این رسوایی ها سود می‌برند.

او همچنین می‌گوید، برخی از هنرمندان که به خاطر کرونا بیکار شده و درگیر مشکلات مالی هستند، به خاطر به دست آوردن پول قبول می‌کنند تا در این برنامه‌ها شرکت کنند.

یک منتقد دیگر نیز معتقد است که حضور هنرمندان ـ چه بازیگران و چه خواننده‌ها ـ در چنین برنامه‌هایی برای آنان ریسک بالایی دارد؛ زیرا  هم احتمال می رود هنرمند را نزد مردم و طرفدارانش محبوب تر کند و هم باعث شود تا وجهه او نزد مردم خراب شود.

او اضافه می‌کند که هنرمندان قبل از حضور در برنامه از سوالاتی که قرار است از آنان پرسیده شود و به طور کلی از محتوای برنامه آگاه هستند و اینکه برخی بعد از پخش برنامه ادعا می‌کنند که در ابتدا نمی‌دانستند قرار است با چنین سوالاتی مواجه شوند، توجیهی برای دفاع از خودشان است.

به گفته این منتقد، اغلب این برنامه‌ها مبالغ هنگفتی را به مهمانانشان پرداخت می‌کنند و گاهی اوقات میزان دستمزد حضور در برنامه به میزان هیجان انگیز و بحث برانگیز بودن مسائل خصوصی که هنرمند درباره خودش فاش می‌کند بستگی دارد!

یک استاد جامعه شناس اردنی در همین باره توضیح می‌دهد: علاقه به دانستن و کنجکاوی مساله ای طبیعی است که در همه انسان‌ها وجود دارد اما از فردی به فرد دیگر متفاوت است. در مورد بازیگران و هنرمندان نیز برخی از آنان از حواشی به دور هستند و نمی‌خواهند مسایل شخصی شان را رسانه‌ای کنند اما برخی دیگر برای در معرض توجه بودن و فراموش نشدن، دست به هر کاری می‌زنند. عده‌ای از بازیگران نیز فقط پول برایشان مهم است و اهمیتی نمی‌دهند که دیگران درباره آنها چه می‌گویند.

پربیننده ترین آخرین آمار کرونا در ایران (۱۴۰۰/۲/۱۴) آخرین آمار کرونا در ایران (۱۴۰۰/۲/۱۳) تحریم‌های آمریکا باید به صورت موثر رفع شود / بررسی فایل صوتی ظریف در شورای عالی امنیت ملی باقی ماندن پادتن کرونا تا یک سال پس از ابتلاء در بدن افزایش شدید ساعت کاری معلمان در دوران کرونا

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بازیگر برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۲۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده‌روی میمند

این رویداد ورزشی و فرهنگی همگانی از امام زاده اسماعیل (ع) شهر میمند آغاز و تا پارک شقایق به طول ۳ کیلومتر ادامه داشت و شهروندان در مراسم پایانی که به همراه قرعه کشی و اهدای جوایز ارزنده بود، شرکت کردند.

همایش پیاده روی خانوادگی میمندی‌ها به صورت زنده از برنامه «صبح و نشاط» شبکه سوم سیما پخش شد.

محمد مهدی فروردین نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با اشاره به برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی همزمان با ایام برداشت گل محمدی، گفت: ورزش امروز به عنوان یک الزام در زندگی افراد همواره تاثیر گذار بوده در زندگی هر انسان باید تعریف شود چراکه باعث جامعه سالم و ایجاد نشاط خواهد شد.

فروردین افزود: ورزش و اهمیت دادن به تندرستی می‌تواند اینگونه جمعیتی را در این رویداد دور هم جمع کنند از این رو مردم میمند با حضور پرشور خود در این برنامه ثابت کردند که سلامتی جزو اولویت‌های زندگی آن‌ها است.

علی خلیلی رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی نیز در این همایش یکی از بهترین راه‌های تامین سلامتی را ورزش به خصوص ورزش‌های همگانی دانست و گفت: باید بتوانیم برای حفظ سلامتی خود در روز ۳۰ دقیقه فعالیت ورزشی همچون پیاده روی داشته باشیم.

او با اشاره به استقبال خوب شهروندان میمندی همایش پیاده روی خانوادگی، ادامه داد: فعالیت بدنی برای سلامتی و بالا بردن کیفیت زندگی اولویت دارد بنابراین باید ورزش مورد نیاز بدن خود بپردازیم.

فرهاد محمد رضازاده شهردار میمند ضمن اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع در هفته میمند از همه مردم ایران خواست تا به شهر میمند خواستگاه گل محمدی جهان سفر کرده و از مناطق و جاذبه‌های این دیار بازدید کنند.

رحیم خداجو مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس نیز از مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف ورزشی، بر ایجاد نشاط اجتماعی به وسیله توسعه ابعاد مختلف ورزش تاکید کرد.

حبیب اله جمشیدی فرماندار فیروزآباد در این همایش نیز با بیان اینکه آوازه شهر میمند فراتر از استان فارس بلکه ملی و کشوری است، گفت: وجود حدود ۱۴۰ کارگاه عرقیات و ۱۷۰۰ هکتار باغ گل محمدی ظرفیت عظیمی است که می‌تواند در این ایام سال زمینه حضور هموطنان را فراهم کند.

او افزود: مهمان نوازی مردم میمند ریشه در فرهنگ عمیق و چند هزار ساله دارد و امیدواریم بتوانیم که در جهت حمایت و پشتیبانی از حوزه‌های گردشگری گام‌های مهمی در سال جدید برداریم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • از اینجا رانده و از آنجا مانده
  • تامین زمین از مولفه‌های مهم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • همایش پیاده‌روی میمند
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • تجلیل از ۵۰ شاعر و شاعره محله دستگرد در «گنج‌های پنهان»
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟