Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@07:52:21 GMT

سقوط مرگبار گردشگر از صخره حین گرفتن عکس سلفی!

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۰۲۱۰۱

سقوط مرگبار گردشگر از صخره حین گرفتن عکس سلفی!

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک گردشگر محلی در انگلیس از حادثه سقوط از صخره‌ای مرتفع در این کشور با خوش شانسی جان سالم به در برد. این گردشگر ۲۸ ساله که هویتش مشخص نشده قصد گرفتن عکس سلفی را داشت که ناگهان از ارتفاع ۱۲۰ فوتی (۳۶.۵ متری) به پایین سقوط کرد. این گردشگر پس از سقوط از صخره در آب کم عمق ساحل فرود آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حادثه بعدازظهر روز شنبه و در هری راک واقع در نزدیکی شهر «سوانج» در دورست رخ داد.

در لحظه حادثه چهار دوست دیگر این گردشگر همراه او بودند. پس از این حادثه دوستان وی با اورژانس تماس گرفتند و درخواست کمک کردند. آن‌ها با بیرون کشیدن دوست خود از آب، کمک‌های اولیه را برای نجات جان وی انجام دادند. این مرد با وجود سقوط از ارتفاع زیاد هوشیار و قادر به حرف زدن بود. او در این حادثه دچار بریدگی و کبودی بدن شد.

بیشتر بخوانید

سلفی مرگبار نوجوان هندی روی قطار!

این گردشگر بلافاصله به ایستگاه قایق نجات منتقل و پس از معاینه و درمان اولیه توسط تیم اورژانس برای بررسی صدمات داخلی به بیمارستان منتقل شد. «یان بروان»، از ایستگاه قایق نجات گفت ارتفاع صخره در اینجا بین ۱۲۰ تا ۹۰ فوت است و واقعا این مرد خیلی خوش شانس بود که تنها دچار جراحت شد. ظاهرا او هوشیار بود و می‌توانست حرف بزند. اینکه این گردشگر پس از سقوط کشته نشد واقعا یک معجزه بود و من صادقانه می‌گویم امروز نمی‌دانم او در چه وضعیتی است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سقوط از ارتفاع فرار از مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۲۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میانگین ۴ دقیقه‌ای رسیدن به محل آتش‌سوزی‌ها در سمنان/ گرفتن ۲۱۴ حیوان موذی در یک سال

خادمیان  گفت: در یک سال گذشته ۵۲۸ مورد آتش‌سوزی و یک‌هزار و ۵۰ مورد عملیات امداد و نجات در این شهرستان رخ داده است. 

وی از ۲۷ هزار و ۴۷۳ تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان در سال ۱۴۰۲ خبر داد و افزود: در مجموع این تماس‌ها، طی این یک سال به ۷۱۱ ساعت و ۲۷ دقیقه و ۲۴ ثانیه عملیات اطفاء و امداد و نجات انجامیده است.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان تصریح کرد: میانگین رسیدن به محل حادثه طی این عملیات‌ها ۴ دقیقه و ۱۱ ثانیه بوده است.  

وی با اشاره به مهمترین دلایل تماس‌ها با آتش‌نشانی سمنان عنوان کرد: آتش نشانان سمنان در مجموع طی این یک سال ۵۲۸ مورد حادثه آتش‌سوزی را پوشش دادند که علل حریق‌های به ترتیب شامل‌ بی‌احتیاطی، نقص فنی خودرو، اتصالی برق و ... بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • غرق شدن مرد ۵۵ ساله سیمرغی در آب‌بندان لاله‌زار
  • تلفیق هنرنمایی طبیعت با فناوری نوین، نجات کشاورزی کم بازده دیم
  • نجات مصدوم حادثه سقوط از آبشار ورخامن
  • سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک
  • جان‌باختن یک نفر در حادثه سقوط به دره در دزپارت
  • سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله
  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد
  • سقوط مرد ۴۵ ساله در آبشار لوه/ اعزام ۸امدادگر به محل حادثه
  • میانگین ۴ دقیقه‌ای رسیدن به محل آتش‌سوزی‌ها در سمنان/ گرفتن ۲۱۴ حیوان موذی در یک سال
  •  ۱ مصدوم به علت سقوط از ارتفاع در روستای شبانکاره منطقه روانسر