Web Analytics Made Easy - Statcounter

او اداکه داد:همین مسأله باعث شد که راهی خانه مجردی اش در خیابان نیاوران شوم. اما هر چه زنگ می‌زنم در را باز نمی‌کند. احتمال می‌دهم برای او حادثه‌ای رخ داده است.

بدنبال این تماس، مأموران کلانتری 101 تجریش پس از هماهنگی‌های قضایی با بازپرس مصطفی واحدی به کمک مأموران آتش‌نشانی وارد خانه مینا شدند و به محض ورود با جسد زن جوان در حالی که بین میز و صندلی افتاده بود، مواجه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آثاری از ضرب و جرح و کبودی در بدن زن جوان به چشم نمی‌خورد. متخصصان پزشکی قانونی نیز زمان مرگ را حدود 10 ساعت قبل از کشف جسد اعلام کردند.

در ادامه بررسی‌ها مشخص شد زن 31 ساله که پس از ازدواج ناموفقش به تنهایی زندگی می‌کرد در یک شرکت کامپیوتری به‌عنوان مهندس مشغول به کار بوده است.
بدین ترتیب تیم تحقیق به سراغ دوستان زن جوان رفتند که یکی از آنها گفت: مینا بیماری و مشکل خاصی نداشت، فقط روز قبل به دکتر زیبایی رفته و برای رفع تیرگی زیر چشم‌هایش دارویی تزریق کرده بود که خیلی درد داشت و می‌نالید.
بدین ترتیب جسد وی برای بررسی علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی فرستاده شد.

منبع: روزنامه ایران

منبع: ساعت24

کلیدواژه: زن جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۲۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران درباره کشف پیکر قاضی بابلی در شهرستان آمل، گفت: این موضوع به‌عنوان مرگ مشکوک کالبدگشایی شده که درحال بررسی است.

به گزارش مشرق، با اعلام روابط عمومی پزشکی قانونی مازندران، خبری مبنی بر کشف پیکر قاضی شهرستان بابل در شهرستان آمل مازندران داغ شد که گفته شده به قتل رسیده است.

علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در همین خصوص اظهار کرد: این موضوع به‌عنوان مرگ مشکوک کالبدگشایی شده است.

وی افزود: بررسی‌های لازم در این زمینه درحال انجام است که درصورت رسیدن به نتیجه اطلاع‌رسانی می‌شود.

مرحوم مهران رحیمی قاضی سابق دادگستری، ۵۲ ساله اهل روستای دونه‌سر بابل، وکیل پایه یک دادگستری استان تهران و بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری دادگاه ولنجک تهران بوده که سال گذشته بازنشسته شده است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • رسیدگی پزشکی قانونی به ۲.۱ میلیون پرونده در سال گذشته
  • جنایت هولناک در ویلای زیبا!
  • نظریه پزشکی قانونی یکی از ارکان اساسی رأی قاضی است
  • کشف ۴ میلیارد تومان داروی غیرمجاز و تاریخ گذشته در پردیس
  • عمده شکایات مردمی از این پزشکان؛ علت چیست؟
  • بیشتر شکایات مردم از پزشکان زیبایی است
  • عمده شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است
  • کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در مازندران | ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • خواهرکشی ناموسی در مشهد | قتل زن ۲۳ ساله به دست برادر ۱۷ ساله