Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – مشکل ممنوع الخروجی «عکاشه حمزاوی» بازیکن الجزایری و سابق تیم تراکتور از ایران هنوز پابرجاست.

عکاشه بعد از چند ماه چالش با باشگاه تراکتور، سرانجام قراردادش را با توافق دو طرفه فسخ کرد اما به دلیل عدم پرداخت مالیات ۱۵ هزار دلاری، ممنوع الخروج شد.

این مشکل چند هفته است که ادامه دارد و هنوز باشگاه تراکتور برای حل آن اقدامی انجام نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عکاشه اعلام کرده بود حتی خودش حاضر بوده این مالیات را بدهد و بتواند ایران را ترک کند اما با درخواستش مخالفت شده است چرا که در قرارداد با تراکتور قید شده مالیات بر عهده باشگاه است.

برای حل مشکل عکاشه، حتی سفارت الجزایر در ایران هم دست به کار شد و تماس‌هایی با مسئولان باشگاه تراکتور برقرار کرد ولی تراکتور به پادرمیانی این سفارت بی اعتنایی کرده است.

علاوه بر این، اتحادیه جهانی بازیکنان فوتبال حدود دو هفته پیش با انتشار پیامی ضمن انعکاس مشکل عکاشه در ایران، تاکید کرد در نامه‌ای به باشگاه تراکتور خواهان حل مشکل ممنوع الخروجی بازیکن الجزایر شده اما باشگاه پاسخی به این نامه نداده بود. اتحادیه جهانی در همین پیام اعلام کرد در نامه نگاری با فدراسیون فوتبال ایران موضوع را پیگیری می‌کند.

 اتحادیه جهانی بازیکنان تهدید کرده است که با بی توجهی فدراسیون ایران نسبت به حل مشکل عکاشه حمزاوی، کار به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌کشد.

اتحادیه جهانی بازیکنان نوشته است: «ما با فدراسیون فوتبال ایران تماس گرفتیم اما در این مرحله پاسخی دریافت نکردیم. اگر فدراسیون ایران در روزهای آینده بازخوردی به ما ندهد، این موضوع را به شدت با فیفا و AFC مطرح می‌کنیم.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تراکتور تراکتور خبر ویژه فیفا Fifa اتحادیه جهانی بازیکنان باشگاه تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۲۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی

به گزارش همشهری آنلاین اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

کد خبر 847333 برچسب‌ها ویژه ورزشی کشتی

دیگر خبرها

  • برای پیروزی به میدان می رویم/فوتبال ایران یا مشکل مهاجم روبرو است
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود