Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@03:44:51 GMT

باند سارقین سیم و شبکه هوایی در شهرستان انار دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۰۲۷۱۳

باند سارقین سیم و شبکه هوایی در شهرستان انار دستگیر شدند

به گزارش ایرنا سرهنگ رضا خلیلی نژاد روز چهارشنبه در تشریح این خبر به رسانه ها گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد سیم وشبکه هوایی برق  در شهرستان انار و ایجاد جو نا امنی و نارضایتی بین مردم، دستگیری سارقین به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی در این رابطه بیان کرد: علی رغم اینکه سارقان بسیارماهرانه وحرفه ای این‌ عمل را انجام‌ می دادند، خوشبختانه پلیس آگاهی شهرستان توانست، با انجام اقدامات اطلاعاتی، فنی، پلیسی و تلاش چندین ماهه، آنها را  شناسایی و در یک عملیات ضربتی اعضای این باند تبهکار را که از شهرستان های استان سرقت های متعددی انجام داده بودند را دستگیر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ خلیلی نژاد تصریح کرد: در تحقیقات فنی پلیس، متهمین  دستگیر شده در اظهارات خود به  سرقت بیش ازچهار هزار متر سیم و شبکه هوایی برق به ارزش  تقریبی پنج میلیارد ریال از سطح استان  اعتراف کردند.

وی افزود: بنا به نظر کارشناسان مربوطه خسارات وارده به شبکه هوایی برق بیش از ۱۵میلیارد ریال برآوردشده است.

 فرمانده انتظامی شهرستان انار خاطرنشان کرد: در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه باند سرقت تعداد قابل توجهی سیم و کابل برق کشف و ضبط گردید که پس از شناسایی تحویل اداره برق شد.

سرهنگ خلیلی نژاد با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی و روانه زندان  شدند، گفت: مخلان نظم و امنیت بدانند فرزندان ملت در نیروی انتظامی از عزمی راسخ در برخورد با آنان برخوردارند و اجازه هنجارشکنی را به هیچ کس نخواهند داد.

برچسب‌ها سرقت کرمان رفسنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت کرمان رفسنجان سرقت کرمان رفسنجان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۲۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سردار رضا زارعی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهرستان نهاوند، تیم ویژه پلیس آگاهی شهرستان به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان و کشف علمی سرقت‌ها تشکیل شد.

او تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و قانونی و همچنین بکارگیری امکانات سازمانی و شگرد‌های خاص پلیسی سرانجام موفق به شناسایی فردی به هویت معلوم و دارای سوابق متعدد شدند.

جانشین انتظامی استان همدان گفت: با اقدامات فنی مشخص شد سارق پس از سرقت، خودرو را بلافاصله با همراهی و همکاری همدستانش از شهرستان خارج و به یکی از استان‌های همجوار انتقال می‌داده است.

سردار رضا زارعی افزود: با توجه به اطلاعات به دست آمده، مشخص شد سارقان به صورت باندی اقدام به سرقت‌ها می‌کرده اند و در نهایت با هماهنگی پلیس آگاهی استان، ۲ گروه از ماموران پلیس آگاهی نهاوند به استان همجوار مراجعه و متهم اصلی را دستگیر کردند.

او تصریح کرد: متهم دستگیر شده به سرقت ۲۹ دستگاه خودرو با همراهی همدستانش اعتراف کرد که با راهنمایی وی یکی از خودرو‌های مسروقه کشف و تحویل مالک شد و تحقیقات و اقدامات قضائی و قانونی درخصوص دیگر موارد ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در مراغه
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ باند سرقت معدن منهدم شد
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر
  • دستگیری سارقین زورگیر باهوشیاری واحد گشت عملیات+ فیلم