Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهیه کننده سریال «صبح آخرین روز» گفت: پخش سریال «صبح آخرین روز» بعد از ماه رمضان آغاز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «مصطفی علمی فرد» تهیه کننده سریال «صبح آخرین روز» به کارگردانی حسین تبریزی گفت: با پایان تصویربرداری سریال در اردیبهشت ماه و بعد از ۷ ماه کار مداوم در شهرهای مختلف و شرایط سخت کرونایی خوشبختانه هیچ کدام از عوامل به کرونا مبتلا نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: همچنین بزودی و بعد از پایان ماه مبارک رمضان سریال «صبح آخرین روز» هر شب از شبکه دو سیما بروی آنتن می رود. 

سریال «صبح آخرین روز» در ۳۰ قسمت ۵۰ دقیقه ای در صدا و سیمای مرکز زنجان به سفارش مرکز سیمای استان ها و با مشارکت سازمان انرژی اتمی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و استانداری زنجان تولید شده است.

در این سریال به ابعاد مختلف علمی، اجتماعی، خانوادگی و کاری زندگی شهید مجید شهریاری و دستاوردهای دانشمندان ایران اسلامی در صنعت هسته ای پرداخته می شود.

داستان این سریال از صبح روز ترور شهید شهریاری آغاز شده و به گذشته برمی گردد و ۴۶ سال زندگی او را روایت می کند. شهید دکتر مجید شهریاری، استاد دانشگاه شهید بهشتی و از دانشمندان هسته‌ای ایران بود که در سال ۱۳۴۵ در زنجان متولد شد و در هشتم آذر ۱۳۸۹ توسط رژیم صهیونیستی و با همکاری اطلاعاتی منافقین در یک عملیات تروریستی به شهادت رسید.

 از بازیگران این سریال می توان به: کاوه خداشناس، سپیده خداوردی، زهرا سعیدی، شهرام عبدلی،. مهران رجبی، افسانه ناصری، سیروس همتی، میرطاهر مظلومی، حسن اسدی، پریسا گلدوست، مهدی علیپور و اردشیر رستمی اشاره کرد. همچنین از بازیگران زنجانی نیز در این سریال پربازیگر که نزدیک به ۴۰۰ بازیگر دارد استفاده شده است. در این سریال اردشیر رستمی پدر شهید شهریاری، شهرام عبدلی دایی شهید، سیروس همتی برادر شهید و مهران رجبی در نقش مش باقر پدربزرگ شهید شهریاری را بازی می کنند.

نقش شهید شهریاری در این سریال در ۵ برهه به تصویر کشیده می شود و به همین خاطر ۵ بازیگر مختلف در قالب این نقش قرار گرفته اند. سن ۵، ۸، ۱۳، ۱۸ و ۲۳ سالگی تا ۴۶ سالگی هر کدام بازیگران مجزایی دارند. فرحان فرحناک بازیگر این نقش از سن ۱۸ تا ۲۳ است و کاوه خداشناس بعد از ۲۳ سالگی را ایفا می کند، همچنین بازیگران کودک و خردسال و نوجوان نیز از بومی های چهار محال و بختیاری و قم و تهران انتخاب شده اند.

مجموعه تلویزیونی «صبح آخرین روز» در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای و در معاونت امور استان های سازمان صدا و سیما به تهیه کنندگی مصطفی علمی فرد و کارگردانی حسین تبریزی در حال تولید است و  فیلمنامه آن طی دو سال توسط فاطمه حیدری، حسن عطارها  و مرتضی اصفهانی نوشته شده است

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: صبح آخرین روز شهید شهریاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۲۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پایتخت ۷» با بازیگران بومی ساخته می‌شود

شنیده‌ها حاکی از آن است که مشکلات ساخت سری هفتم سریال «پایتخت» رفع شده‌است و قرار است این سریال پر مخاطب و محبوب تلویزیون، با تغییرات بسیاری از جمله جایگزین شدن برخی شخصیت‌ها مانند سارا و نیکا با دیگر بازیگران و بهره‌گیری از بازیگران و هنرمندان محلی و بومی استان مازندران تولید شود.

پیام احمدی‌نیا بازیگر، با انتشار فراخوان بازیگری برای سریال «پایتخت» در استوری صفحه شخصی اینستاگرام خود متذکر شده‌است که این سریال به دنبال، یک پیرمرد ۶۵ سال به بالا مازندرانی، پسر بچه ۷ ساله مازندرانی، دوقلوهای همسان خانم ۱۸ تا ۲۵ سال و یک خانم جوان ۲۵ تا ۳۵ سال می‌گردد.

احمدی نیا در رابطه با این استوری به خبرنگار صبا گفت: «به دلیل اینکه عضو صنف بودم از من خواسته شد تا این فراخوان را در فضای مجازی به اشتراک بگذارم و من این کار را انجام دادم و از جزییات خبری ندارم!»

اگرچه مراحل اولیه تولید این پروژه پیشتر آغاز شده، اما به دلیل مسائلی که بین مدیران سیما فیلم و تهیه کننده این سریال بود، حتی رایزنی ساخت فیلم سینمایی فصل هفتم «پایتخت» و اکران نوروزی آن صورت نگرفت و اکنون شاهد فراخوان ساخت فصل هفتم سریال آن هستیم.

پیشتر نیز سارا فرقانی در اینستاگرام خود نوشته بود:« به فضای مجازی توجه نکنید و بدانید که خودم اخبار درست را به شما می‌دهم، در حال حاضر با خبر شدم که ممکن است قصه پایتخت ده سال جلوتر رود و من و نیکا به اقتضای قصه ممکن است بزرگتر شده باشیم اما هنوز هیچی صد در صد نیست.»

تصور بر این است که فصل جدید «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم با حضور تیم کامل بازیگران فصول قبلی به جز مهران احمدی و سارا و نیکا فرقانی اصل، تابستان امسال و در مردادماه کلید بخورد.

نکته جالب توجه این که برخی رسانه‌ها امروز از نمایش داده نشدن بازپخش فصل ششم این سریال نوشتند. در این خبر آمده بود شبکه «آی فیلم» که از سال گذشته پخش سریال «پایتخت» را شروع کرده بود و فصول مختلف این سریال را به نوبت روی آنتن می‌فرستاد، با پایان فصل پنجم ادامه پخش آن را متوقف خواهد کرد و به جای فصل ششم،سریال «پژمان» را روانه آنتن می‌کند.

باید دید کش و قوس ساخته شدن و نشدن «پایتخت» به کجا می‌انجامد؟!

دیگر خبرها

  • زندگی شهدای «تیم فوتبال آزادی سمنان» سریال می‌شود
  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است
  • شبکه نمایش خانگی مروج چه اندیشه‌ای است؟!
  • حواشی جدید و پرحاشیه سریال پایتخت
  • ۶۹/۲ درصد مردم ایران تلویزیون تماشا می‌کنند
  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است | ویدئو
  • پایتخت دوباره خبرساز شد؛ حواشی جدید سریال پرتماشاگر تلویزیون
  • پایتخت دوباره خبرساز شد ؛ حواشی جدید سریال پرتماشاگر تلویزیون
  • «پایتخت ۷» با بازیگران بومی ساخته می‌شود
  • «غریبه» سریالی درباره نخبه داروسازی به زودی روی آنتن می‌رود