Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@23:27:24 GMT

وزرای خارجه انگلیس، ایتالیا و کانادا گفت‌وگو کردند

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۰۲۸۷۲

وزرای خارجه انگلیس، ایتالیا و کانادا گفت‌وگو کردند

وزیر خارجه انگلیس درباره مقابله با تروریسم با وزیر خارجه ایتالیا و درباره آزادی رسانه با همتای کانادایی‌اش گفتگو کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، گفتگوی بین دومینیک راب، وزیر خارجه انگلیس با همتایانش از ایتالیا و کانادا در حاشیه نشست گروه هفت در لندن انجام شد.

راب درباره مساله مبارزه با تروریسم با لوئیجی دی‌مایو، وزیر خارجه ایتالیا صحبت کرد و همچنین گفتگویی با مارک گارنو، همتای کانادایی‌اش درباره آزادی رسانه‌ای داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت خارجه انگلیس در بیانیه ای اعلام کرد: وزرای خارجه این سه کشور درباره همکاری در طیف گسترده‌ای از مسائل دو جانبه و جهانی از جمله اهمیت ائتلاف جهانی در مقابله با داعش و مواجهه با تهدید تروریسم از شمال آفریقا تا منطقه ساحل و همچنین مذاکرات در جریان سازمان ملل برای حل مساله قبرس صحبت کردند.

وزارت خارجه انگلیس در بیانیه‌ای جداگانه همچنین اعلام کرد، وزیر خارجه این کشور با همتای کانادایی‌اش دیدار کرد و به تبادل دیدگاه‌ها در امور مختلف از جمله آزادی بیان پرداخت.

در ادامه این بیانیه همچنین آمده است: در جریان دیدار صورت گرفته، وزیر خارجه انگلیس همچنین بر همکاری نزدیک انگلیس با کانادا به عنوان یک نیروی خوب در جهان تاکید و درباره همکاری بین دو کشور در زمینه آموزش و تحصیل دختران،‌ آزادی رسانه‌ای و بازداشت‌های خودسرانه گفتگو کرد.

در بیانیه وزارت خارجه انگلیس همچنین آمده،‌ وزرای خارجه سه کشور همچنین درباره واکنش جهانی به پاندمی کرونا و همکاری دو جانبه در زمینه تجارت و امنیت گفتگو داشتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انگليس کشورهای گروه 7 آزادی رسانه ای تروريسم داعش خارجه انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۲۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان در بانجول

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از بانجول، وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدار‌های خود در گامبیا پس از حضور در افتتاحیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی با وزیر امور خارجه پادشاهی عربستان سعودی ملاقات کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چین، اتهامات دخالت در امور انتخاباتی کانادا را بی‌اساس خواند
  • دیدار وزرای خارجه ایران و سودان در گامبیا
  • بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان: دو طرف در راستای تلاش برای عادی‌سازی روابط بین ۲ کشور توافق کردند
  • وزرای خارجه ایران و بنگلادش دیدار کردند
  • دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان در بانجول
  • دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان در گامبیا
  • ملاقات وزرای خارجه ایران و مصر در گامبیا/ اهتمام قاهره برای تداوم گفتگو با تهران
  • بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان
  • ملاقات وزرای خارجه ایران و مصر ‌در گامبیا
  • دیدار وزرای خارجه ایران و مصر در حاشیه نشست سازمان همکاری اسلامی