Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، «عبداللطیف القانوع» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس تأکید کرد که فراخوان صهیونیستها برای حمله به مسجدالاقصی طی هفته آینده یک انقلاب جدید را علیه جنایات این رژیم رقم خواهد زد.

بر اساس این گزارش، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس از مردم فلسطین خواست با شجاعت در برابر حمله شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی بایستند و با اشکال و ابزارهای مختلف به مقابله با آن بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبداللطیف القانوع تصریح کرد: مقاومت فلسطین برای مقابله با سرکشی رژیم اشغالگر صهیونیستی و نیز تجاوزات مکرر آن علیه مسجد الاقصی گزینه‌های مختلفی در اختیار دارد.

پیش از این، شیخ «عکرمه صبری» خطیب مسجد الاقصی از همه نمازگزاران فلسطینی خواسته که اعتکاف خود را پس از شب‌های قدر تمام نکنند و تا پایان ماه مبارک رمضان به اعتکافشان ادامه دهند تا رژیم صهیونیستی نتواند مسجدالاقصی را مورد یورش قرار دهد.

این درحالی است که شب گذشته نیز فرمانده کل گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به رژیم صهیونیستی نسبت به تداوم تجاوزات علیه منطقه شیخ جراح در قدس اشغالی هشدار داد.

در همین ارتباط، «ابو خالد محمد الضیف» گفت: به اهالی مقاوم در منطقه الشیخ جراح در قدس اشغالی درود می‌فرستیم و تاکید می‌کنیم که رهبران مقاومت و القسام اوضاع را از نزدیک زیرنظر دارند.

وی افزود: به صورت واضح و برای آخرین بار به رژیم اشغالگر هشدار می‌دهیم که اگر تجاوز به اهالی محله الشیخ جراح فوراً متوقف نشود ما دست بسته نخواهیم نشست و دشمن بهای هنگفتی خواهد پرداخت.

گفتنی است که رژیم صهیونیستی طی روزهای اخیر از ساکنان محله الشیخ جراح در قدس اشغالی خواسته است خانه‌های خود را ترک کنند. این اقدام رژیم صهیونیستی که با هدف اخراج ساکنان اصلی شهر قدس صورت می‌گیرد، هزاران نفر از اهالی این محله را با خطر آوارگی مواجه کرده است.

کد خبر 5204588 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: جنبش حماس فلسطین رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی عراق فلسطین ایران افغانستان عربستان سعودی ترکیه آنتونی بلینکن لبنان برجام روسیه خروج نظامیان آمریکا انتخابات فلسطین رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۲۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان

حزب الله لبنان بامداد شنبه شهادت یکی از اعضای خود در حمله رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان را تأیید کرده است

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری "العهد"، حزب‌الله اعلام کرد که «فرج‌الله علی حمود» ملقب به «ساجد» از اعضای این جنبش در راه قدس به شهادت رسیده است.

براساس این گزارش وی از ساکنان دهستان «کفرکلا» در جنوب لبنان بود که در بمباران رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان به شهادت رسیده است.

ساعاتی پیش از این نیز رژیم صهیونیستی با حمله به یک خودروی شخصی، دو فرمانده نیرو‌های فجر شاخه نظامی جماعت اسلامی لبنان به نام‌های مصعب و بلال خلف را به شهادت رساند.

شبکه خبری المیادین شامگاه جمعه گزارش داد که رژیم صهیونیستی با یک فروند پهپاد، یک خودروی غیر نظامی را در البقاع غربی در شرق لبنان هدف قرار داده است.

تصاویری که منتشر شده نشان می‌دهد که این خودرو کامل سوخته است.

به دنبال این اقدام صهیونیست‌ها، حزب الله در اقدامی تلافی‌جویانه، حدود ۳۰ موشک از جنوب لبنان به سمت مناطق شمالی جولان اشغالی شلیک کرد.

همچنین حزب الله لبنان از گیر افتادن کاروان نظامی اسرائیلی در نزدیکی پایگاه رویسات العلم در شمال فلسطین اشغالی در کمین این گروه مقاومت خبر داد.

با آغاز عملیات طوفان الاقصی توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در حمایت از مردم فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بار‌ها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

دیگر خبرها

  • سابقه سیاه تشکیلات خودگردان از «انتفاضه فلسطین» تا «طوفان الاقصی»
  • محمود عباس: در صورت حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • در صورت حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • با حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • روز ۲۰۵ طوفان‌الاقصی|بمباران مرکز نوار غزه و جنوب لبنان
  • ابراز خشم و انزجار از رژیم صهیونیستی و حامیانش در لندن
  • اصرار بر نابودی حماس فاجعه دیگری مشابه طوفان الاقصی را برای اسرائیل رقم خواهد زد
  • توجه اصلی به جنایات صهیونیستها معطوف باشد
  • شهادت عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • دو گزینه کاخ سفید در مقابل اعتراضات دانشجویی