Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@15:44:30 GMT

واکنش به اشعار توهین‌آمیز مداح معروف علیه ظریف

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۰۳۱۳۶

واکنش به اشعار توهین‌آمیز مداح معروف علیه ظریف

آفتاب‌‌نیوز :

«فاضل میبدی»، عضو مجمع محققین حوزه علمیه قم، در رابطه با شعرخوانی محمود کریمی در شب قدر و توهین به وزیر امور خارجه گفت: یکی از علل دین گریزی در جامعه این است که دین تبدیل به یک ابزار شده تا افراد مقاصد گروهی و جناحی خود را دنبال کنند، این مسئله مهمی است که به آن توجهی نمی‌شود. برخی از مداحان که سوادی از اسلام ندارند و چیزی از قرآن نمی‌دانند، برای دنبال کردن اهداف و مقاصد سیاسی و اقتصادی خود مقدسات دین را ابزاری برای مبارزه با کسی که در اردوگاه حزبی آن‌ها نیست قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: اخیرا دیدم یکی از مداحان در هجویاتی که سروده است وزیر امور خارجه را مورد حمله قرار داده است، همه می‌دانند که تاثیر و خدمت ظریف چندین برابر بیشتر از چنین افرادی است، وزن ظریف کجا و این افراد کجا؟ بسیار باعث تأسف است که یک فرد برای فریب مردم به یک انسان بزرگ و خدمتگزار حمله می‌کند. اینکه نشر مصاحبه ظریف به مذاق برخی خوش نیاید را حق می‌دهم اما حمله به ظریف با اشعار مذهبی و در لیالی قدر گناه کبیره است. تعجب می‌کنم از مسئولین که هیچ برخوردی با این افراد نمی‌کنند. جوان مذهبی که به این اشعار گوش می‌دهد چه توقعی از او می‌رود که دین دار باشد؟!

میبدی بیان کرد: اگر از لحاظ تفکر سیاسی مخالفتی دارند بروند مقاله بنویسند و فرد و مسئول مربوطه را نقد کنند، اما سرودن اشعار هجویات و جمع کردن مردم، توهین به مقدسات است. افرادی که چنین شعر خوانی‌هایی می‌کنند و یا اشعار این چنین را می‌سرایند هدایت شده هستند و ممکن است یکی از اهدافشان علاوه بر حمله به یک مسئول آبرو بردن از دین باشد. از زمانی که قائم مقام فراهانی، امیر کبیر و…، این خدمتگزاران بزرگ کشور پا در اصلاحات گذاشتند دینداران متعصبی که از دین چیزی نمی‌دانند تحت عنوان محافل مذهبی علیه آن‌ها قیام کردند متاسفانه عده‌ای از مردم هم به دنبال این افراد هستند. جرم این فرد و زشت کاری این فرد صد برابر فردی است می‌خواهد با بی‌حجابی خودنمایی کند.

منبع: خبرگزاری برنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: فاضل میبدی محمود کریمی وزیر امور خارجه محمود جواد ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۳۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه تمسخر آمیز وزیرخارجه رژیم اسرائیل به اردوغان؛ سریالت را ببین + عکس | واکنش ترکیه

به گزارش همشهری‌آنلاین، اسرائیل کاتز وزیر خارجه رژیم صهیونیستی پس از سخنرانی اردوغان در پلتفرم فلسطین، در توییتی به زبان ترکی نوشت: اردوغان رویای احیای دوباره امپراتوری عثمانی را در سر دارد و امروز در نشست فلسطین، اتهامات و سیاه نمایی علیه اسرائیل را دنبال کرد.

وی افزود: او رویای فروپاشی اسرائیل، فتح قدس و رهبری جهان اسلام را در سر می پروراند. اردوغان! به دیدن سریال های ترکی و رویا پردازی ادامه بده. با واقعیت روبرو شوید و بردن ترکیه به تاریکی را رها کنید. شما مایه شرم میراث آتاتورک و ملت ترکیه هستید.

وزارت خارجه ترکیه: این اظهارات نشاندهنده وضعیت روحی اعضای کابینه اسرائیل است

پس از آن وزارت خارجه ترکیه در بیانیه ای، این اظهارات را مسخره و سطح پایین خواند و اعلام کرد: هدف گرفتن رئیس جمهورمان که واقعیت عریان را درباره اسرائیل به زبان آورد، وضعیت روحی موجود در دولت اسرائیل را نشان می دهد. همه اعضای دولت اسرائیل در مقابل عدالت حتماً حساب خواهند داد. ترکیه بدون ترس و واهمه ظلمی را که در حق مردم فلسطین روا می شود را به زبان خواهد آورد.

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در پنجمین کنفرانس فلسطین درباره اقدامات اسرائیل علیه مردم غزه گفت: نتانیاهو، مانند جنایتکاران پیش از خود، نامش را با شرمساری به عنوان قصاب غزه در تاریخ به ثبت رساند. این لکه سیاه روی پیشانی او ماندگار شده و پاک نخواهد شد.

کد خبر 847434 منبع: تسنیم برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه ترکیه - رجب طیب اردوغان

دیگر خبرها

  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • دانشجویان آلمانی: فقط به جرم مخالفت با نسل‌کُشی در غزه سرکوب می‌شویم+ فیلم
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • مداح معروف عراق برای عملیات وعده صادق نوحه خواند | ویدئو
  • کنایه تمسخر آمیز وزیرخارجه رژیم اسرائیل به اردوغان؛ سریالت را ببین + عکس | واکنش ترکیه
  • فیلم| اولین گفت و گو با پاکبانی که شب حمله ایران به اسرائیل معروف شد!
  • فیلم/ بدون تعارف با پاکبان معروفِ شب حمله ایران به اسرائیل
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به رفتار خشونت‌آمیز پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • نوحه‌خوانی مداح مشهور عرب درباره حمله موشکی ایران به اسرائیل!
  • واکنش سازمان ملل به بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا