Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: کلید حل مشکلات و رفع سختی‌ها و موانع در انتخاب خوب و مقتدرانه با حضور گسترده مردم است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی این حزب، آقای اسدالله بادامچیان در بیان مواضع هفتگی این حزب اظهار داشت: در برهه حساس فعلی، که دشمنان اسلام و ایران دچار بحران‌های همه جانبه شده اند؛ کسانی که مسئولیت دارند باید بیش از هر زمان دیگر در گفتار و رفتار و مواضع خود مواظب باشند که بیگانگان از آن‌ها سوءاستفاده نکنند و در حرکت استوار و مقاوم ایران اسلامی آسیبی وارد نیاورند و مواضع آنها، بیانگر اقتدار و عزت نظام اسلامی و بر مبنای حکمت باشد، به ویژه وزیر امور خارجه که در صحنه بین الملل، باید حضور توانمند و مقتدرانه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: هر مسئولی در دولت، مجلس یا هر دستگاه دیگری، خطا یا اشتباهی کرد باید آن را جبران کند و صادقانه عذرخواهی نماید و رئیس جمهور و رئیس هر قوه در برابر، ولی امر مسلمین و ملت بزرگ ایران پاسخگوی زیرمجموعه خود باشند.
بادامچیان با طلب علو درجات برای شهدا و به ویژه شهید سلیمانی و همراهانش گفت: شهدا در مقام قرب الهی، دارای موقعیت خاص و در بین فکر و دل‌های مردم محبوبیت دارند؛ باید از روح بلند آن‌ها یاری خواست نه اینکه آن‌ها را در محاسبات سیاسی و جناحی برای اهداف خاص غیرارزشی به کار گرفت و از تجربیات آن‌ها و صفای روحشان برای ادامه راه آنان یاری جست.
دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در ادامه با لبیک به رهنمود امام خامنه‌ای تصریح کرد: حزب مؤتلفه اسلامی در انتخابات‌های پیش رو حضور جدی دارد تا انشاءالله دولت کریمه اسلامی و جامعه نمونه اسلامی تحقق یابد.
وی گفت: مهمترین وظیفه در برهه حساس فعلی، شرکت گسترده مردم در انتخابات آینده است؛ زیرا کلید حل مشکلات و رفع سختی‌ها و موانع در انتخاب خوب و مقتدرانه با حضور گسترده مردم است.
بادامچیان افزود: همه می‌دانند در گام دوم انقلاب و در قرن جدید و با توجه به تحولات منطقه و جهان، ایران اسلامی، به رئیس جمهور و دولتی با برنامه، مقتدر، توانمند و هماهنگی در تیم دولت نیاز دارد.
دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی تصریح کرد: معتقدیم در شرایط کنونی، شخصیتی می‌تواند، خواسته‌های مردم و رهبری را برآورده سازد که دارای برنامه‌های اجرایی و عملی و کاملا کارشناسانه، به دور از وعده‌های شعاری و غیرقابل اجرا و برخوردار از پشتوانه حزبی مردمی و قوی در سطح کشور باشد و امید که رأی دهندگان به این نکته مهم در رأی دادن توجه داشته باشند.
وی در بخش دیگری از این گفتگو بار دیگر درباره مذاکرات وین تذکر داد که بر مواضع قطعی نظام جمهوری اسلامی، اجرای کامل تعهدات معوقه و عمل نشده غربی‌ها تأکید شود.
بادامچیان همچنین با گرامیداشت روز قدس، که امسال به خاطر بلیه کرونا، امکان راهپیمایی نیست اظهار امیدواری کرد همه دستگاه‌ها و مردم هم زمان با روز قدس درباره خواسته‌های به حق فلسطینی ها، ابتکار‌های جدیدی به کار گرفته شود.
وی در رابطه با ابراز تمایل عربستان سعودی برای مذاکره نیز گفت: مذاکره زمانی میسر است که بمباران‌های ظالمانه مسلمانان مظلوم یمن و محاصره رنج آور این کشور اسلامی پایان یابد. در غیر این صورت مذاکره با آنان که حتی در ماه مبارک رمضان، ضیوف الرحمان را به خاک و خون می‌کشند جز خسران نخواهد بود.
دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی همچنین یاد و خاطره شهید آیت الله مطهری، عضو شورای روحانیت مؤتلفه اسلامی را گرامی داشت و به مسئولیت شناسی و تکلیف گرایی همه یاران او در ادامه راه آن فقیه جهادگر فرهنگی، سیاسی و انقلابی تأکید کرد.
بادامچیان همچنین با تبریک روز معلم و روز کارگر، توجه به معلمان و کارکنان آموزش و پرورش از جهات گوناگون و کارگران در سال تولید، مانع زدایی‌ها و پشتیبانی‌ها را وظیفه همه مسئولان دولت و نمایندگان مجلس دانست که در شرایط سخت فعلی آنچه می‌توانند در این زمینه انجام دهند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مشکلات انتخاب حزب مؤتلفه اسلامی گسترده مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۳۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: همدلی و همراهی شوراها در کنار اختلاف نظرها، موجب امیدواری مردم و رفع مشکلات آن‌ها می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، سید محمدرضا طالبی امروز _نهم اردیبهشت_در مراسم روز شوراها در شهرستان خوسف با بیان اینکه موضوع مشورت و شورا از جایگاه بسیار ارزنده‌ای در اسلام برخوردار است، اظهار کرد: از آیات و روایات، قانون اساسی و فرمان امام راحل و نقشی که شوراها به خوبی در سطوح مختلف روستا، بخش، شهر و استان ایفا می‌کنند می‌توان به جایگاه این نهاد پی برد.

وی با بیان اینکه در قرآن سوره‌ای تحت عنوان شوری داریم، افزود: در آیه ۳۸ سوره شوری، مشورت و شورا را هم‌زمان در کنار دعوت بندگان به اسلام داریم و در ادامه آیه مشورت و شورا در کنار اقامه نماز و انفاق آمده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با ذکر این نکته که قانون اساسی ما برگرفته از آیات و روایات و شرع مقدس است، یادآور شد: اصل ۱۰۰ قانون اساسی بر این موضوع تأکید دارد که شوراها به منظور پیشبرد امورات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در روستا، بخش، شهر و استان شکل بگیرد تا مددکار مردم در پیگیری مشکلات باشند.

طالبی با اشاره به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در نهم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ مبنی بر تشکیل شوراها گفت: رهبر معظم انقلاب هم در راستای زنجیره دولت‌سازی، از شوراها نام می‌برند و شوراها را مکملی برای ساختن دولت اسلامی برای رفع مشکلات مردم و حاکمیت مردم بر سرنوشت خودشان معرفی می‌کنند.

وی با بیان اینکه ما انتخابات‌های زیادی از جمله ریاست جمهوری، خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر و روستا را داریم، افزود: برخلاف تبلیغات مسموم دشمن که می‌خواهند نظام ما را در دنیا استبدادی قلمداد کنند، ما به‌طور میانگین هر سال یک انتخابات مهم داریم که نشان از مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی به روحیه جهادی مسئولان در پاسخگویی به مردم اشاره کرد و گفت: مسئولان باید به‌صورت شبانه‌روزی پاسخگوی مردم باشند و محور عمل ما هم قانون باشد.

طالبی با بیان اینکه برخی قانون شکنان قانون را زیر پا می‌گذارند، افزود: قانون باید به نفع مردم تفسیر شود نه اینکه آن را زیر پا بگذاریم، بارها بر این موضوع در شورای اداری تأکید شده لذا مسئولان باید به آن اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

معاون استاندار خراسان جنوبی بر همراهی اعضای شوراهای اسلامی تأکید کرد و گفت: شوراها برای اینکه عملکرد بهتری داشته باشند و موجب امیدواری مردم شود باید همدل و همراه باشند، اختلاف نظرها طبیعی است اما نباید به بطن جامعه کشیده شود.

وی با بیان اینکه مسائل سیاسی و جناحی و یا حزبی نباید در امورات کاری شوراها و رفع مشکلات مردم تأثیر بگذارد، افزود: اعتبارات دولتی شوراها بسیار محدود است اما تهیه درآمد از هر طریقی درست نیست.

طالبی گریزی به انتخابات پیش رو در خراسان جنوبی زد و گفت: در مرحله اول انتخابات مجلس، اعضا به خوبی عمل کردند و ما تخلف خاصی را مشاهده نکردیم، در مرحله دوم هم همین انتظار است.

وی به چهار اصل مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت انتخابات اشاره کرد و گفت: اظهار نظر بر له یا علیه هر کاندیدایی درست نیست و طبق ماده قانونی انتخابات، شوراهای اسلامی هم همانند سایر مسئولان نباید از کاندیدی طرفداری و یا دست به تخریب کاندیدی بزنند.

معاون استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در ۲ سال گذشته گفت: اقدامات بزرگی در منطقه، استان و کشور انجام شده و وظیفه ما بررسی و حل مشکلات مردم است، در حوزه تصمیم‌گیری اجرایی در استان همیشه بر توزیع عدالت و نظارت بر آن تأکید شده است.

طالبی گفت: به شهرستان خوسف توجه خوبی شده اما در جاهایی که نارسایی و کمبود بیشتر است باید ویژه توجه کرد و با اولویت بندی، مسائل و مشکلات را رفع کرد.

کد خبر 748882

دیگر خبرها

  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ
  • کلید اولیه نوبت نخست کنکور فردا منتشر می شود/ ۵ روز فرصت اعتراض داوطلبان
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است
  • رویکرد حکمت بنیان کلید حکمرانی در سلامت
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • شاه‌کلید حل مسائل منطقه، دست ایران
  • شاه‌کلید حل مسائل منطقه،دست ایران