Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال‌الدین سلیمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان تسهیلات در قالب هفت هزارو ۲۸ قرارداد به متقاضیان پرداخت شده که بیش از ۹۰ درصد این تسهیلات در بخش مسکن و به منظور ساخت، خرید و احداث واحدهای مسکونی منعقد شده است.

سلیمی با اشاره به اینکه بانک مسکن در پروژه‌های طرح مسکن مهر و در سرمایه‌گذاری از طریق منابع خود اقدام به ساخت ‌و سازکرده است، افزود: با اجرای این طرح در استان ۴۶ هزار و ۴۳۶ واحد مسکونی در استان ایجاد شده که از این تعداد ۴۴ هزار و ۹۹واحد تحویل متقاضیان شده و۲ هزار و ۳۳۷ واحد هم در سال ۱۴۰۰ تعیین تکلیف و تحویل داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به مهمترین اقدامات طرح مسکن مهراشاره کرد و گفت: از مهمترین اقدامات طرح مهر، کمک به بهسازی و مقاوم سازی منازل مسکونی در روستاها بوده که با مشارکت بانک مسکن ،۱۲ هزار واحد مسکونی در روستاهای استان احداث و مقاوم سازی شده است.

مدیر شعب بانک مسکن استان کردستان یادآور شد: در حوزه بافت فرسوده هم یک هزار و ۹۷۳ واحد سهمیه به استان اختصاص داده شده که از این تعداد تاکنون قرارداد یک هزارو ۶۵۰ واحد منعقد شده است.

سلیمی در خصوص میزان پرداخت تسهیلات ازدواج و اشتغال در استان اظهار داشت: طی سال گذشته یک هزار و ۱۵۶ فقره تسهیلات ازدواج به مبلغ ۵۵۰ میلیارد ریال در راستای کمک به ازدواج جوانان استان و نیز تعداد ۳۵۴ فقره تسهیلات به ارزش ۱۰۸ میلیارد ریال برای اشتغال آنها توسط شعب این بانک پرداخت شده است.

بانک مسکن در استان کردستان دارای ۲۱ شعبه است که ۹ شعبه آن در شهرستان سنندج و ۱۲ شعبه دیگر در سایر شهرستان‌ها به مردم استان خدمت رسانی می‌کنند.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی کردستان بانک مسکن سنندج مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی کردستان بانک مسکن تسهیلات بانکی کردستان بانک مسکن سنندج مسکن اخبار کنکور بانک مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۳۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور

حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر گفت: پارسال ۹۰۶ هزار و ۹۶۸ نفر متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج بودند که از این تعداد ۸۶ درصد تسهیلات خود را دریافت کردند و ۱۴ درصد باقیمانده در نوبت دریافت هستند.

او افزود: سال گذشته ۱۶۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از سوی بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوان اظهار امیدواری کرد با تدبیر بانک مرکزی، امسال شاهد ایجاد صف‌های طولانی برای دریافت وام ازدواج در کشور نباشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • سهمیه یک‌هزار و ۷۰۰ واحدی میاندوآب در طرح نهضت ملی مسکن