Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز رئیس ستاد انتخابات استان البرز گفت: بدون شک پس از رسیدگی به اعتراضات، تعدادی از داوطلبانی که صلاحیت آنها تایید نشده بود مجدداً به کارزار انتخاباتی باز می‌گردند. 

نور محمد فردی روز چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نتیجه بررسی اعتراضات داوطلبین رد صلاحیت شده ۲۱ اردیبهشت ماه اعلام می‌شود، اظهار کرد: نتایج بررسی اولیه هیات‌های اجرایی و نظارت در خصوص صلاحیت داوطلبین شوراهای شهر و روستا، هشتم اردیبهشت توسط فرمانداری‌ها اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در اعلام نتایج بررسی صلاحیت‌ها، حدود ۲۵ درصد داوطلبین تایید صلاحیت نشدند و تا ۱۲ اردیبهشت ماه فرصت داشتند اعتراض کنند.

این مسئول اضافه کرد: پس از اتمام مهلت قانونی اعتراض، هیات نظارت ۱۰ روز فرصت رسیدگی و بررسی مجدد صلاحیت داوطلبین معترض را دارد و بعد از آن ۲۱ اردیبهشت ماه نتایج نهایی را اعلام می‌کند.

این مسئول در پاسخ به اینکه عمده دلایل رد صلاحیت داوطلبین چه بوده، گفت: صلاحیت این افراد از مراجع چهارگانه استعلام می‌شود و طی فرایندی محرمانه انجام می‌گیرد به همین دلیل امکان پاسخگویی به این سوال وجود ندارد.

فردی با اشاره به استقبال خوب داوطلبان برای اعلام آمادگی جهت شرکت در انتخابات افزود: در مقایسه با دوره قبل تعداد داوطلبین ثبت نامی ۱۲ درصد افزایش داشته است.

رئیس ستاد انتخابات البرز توضیح داد: بدون شک پس از رسیدگی به اعتراضات، تعدادی از داوطلبانی که صلاحیت آنها تایید نشده بود مجدداً به کارزار انتخاباتی بازمی‌گردند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی ستاد انتخابات استان البرز نورمحمد فردی استانداری البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۳۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتصاد ژاپن دست پُر آمد

آمارها نشان داد که تولید کارخانه ژاپن در مارس ۳.۸ درصد نسبت به ماه قبل افزایش یافت و این در مقابل میانگین پیش‌بینی بازار برای افزایش ۳.۵ درصدی بود.

به گزارش ایسنا، تولیدکنندگانی که وزارت اقتصاد، تجارت و صنعت ژاپن مورد بررسی قرار داد، انتظار دارند که تولید فصلی تعدیل شده در آوریل ۴.۱ درصد افزایش یابد و در ماه می ۴.۴ درصد افزایش یابد.

داده‌های جداگانه نشان می‌دهد که فروش خرده فروشی ژاپن در ماه مارس نسبت به سال قبل ۱.۲ درصد افزایش یافته است و این نتیجه پایین‌تر از میانگین پیش‌بینی بازار برای افزایش ۲.۲ درصدی بود اما بیست و پنجمین ماه متوالی رشد را نشان داد.

طبق گزارش رویترز، داده‌ها نشان می‌دهد که خرده فروشی در ماه مارس ۱.۲ درصد در مقایسه با ماه قبل، کاهش یافته است که پس از افزایش ۱.۷ درصدی در فوریه است.

دیگر خبرها

  • اقتصاد ژاپن دست پُر آمد
  • تعداد سامانه‌های ثبت تخلفات در جاده‌های زنجان به ۴۱ دستگاه افزایش می‌یابد
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • فرصت یک‌هفته‌ای داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ برای مشاهده و تایید سوابق تحصیلی
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس در دست بررسی است
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • استقرار جوی پایدار در البرز تا چهارشنبه/ دمای هوا افزایش می‌یابد
  • جزئیات نحوه بررسی صلاحیت متقاضیان بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها
  • محققان : مغز انسان در حال بزرگ‌تر شدن است