Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@10:00:05 GMT

یوسفی: دوقطبی سازی انتخابات کارساز نیست

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۰۳۷۲۳

یوسفی: دوقطبی سازی انتخابات کارساز نیست

مجتبی یوسفی در ارزیابی از فضای انتخاباتی کشور، بیان کرد: نکته ای که ما باید در این دوره از انتخابات به آن توجه داشته باشیم این است که دیگر فضای دو قطبی در رقابت های انتخاباتی بر روی مردم تاثیرگذار نخواهد بود چراکه مردم نتیجه دو قطبی سازی هایی که در انتخابات گذشته به وجود آمده است را دیده اند.

وی در ادامه اظها کرد: مردم دیده اند دوقطبی سازی هایی که در انتخابات گذشته شکل گرفته در نهایت برای توجیه بی برنامه بودن برخی از کاندیداها استفاده شده و یا کاندیداها از پاسخگویی به مردم در برابر کارنامه خود فرار کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عده ای با دوقطبی سازی به دنبال این هستند تا باید و نبایدها را برای مردم تغییر دهند و به نوعی باعث فریب مردم شوند. 

این عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز اکثر مردم این تجربه را کرده اند و بعید است که کسی دیگر دو قطبی سازی را بپذیرد. مشکلاتی که امروز در حوزه اقتصادی بدون هیچ مبنایی با آن مواجه هستیم همه به بی برنامگی ها باز می گردد. یک روز مرغ در بازار کمیاب می شود و روزی کالای دیگر. در انتخابات ۹۶ وعده داده شد اگر ما بیاییم دلار می شود هزار تومن و اگر دیگری بیاید دلار می شود ۵ هزار تومان. یک فضای دوقطبی ایجاد کردند اما دیدیم دلار با بی برنامگی تا ۳۰ هزار تومان نیز رفت.

یوسفی در ادامه تاکید کرد: عملا در آن انتخابات فقط با سر دادن شعار فضایی دو قطبی ایجاد شد و هیچ برنامه ای برای مدیریت کشور ارائه نشد. امروز رگه های آن دو قطبی ایجاد شده را در جامعه می بینیم. مردم دیگر گول دو قطبی ها را نخواهند خورد و هرکس بتواند در وهله اول برای حل مشکلات مردم برنامه ارائه دهد و در وهله دوم در برابر کارنامه خود به مردم پاسخگو باشد موفق خواهد بود.

سخنگوی فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی افزود: در این فرصتی که تا انتخابات باقی مانده و از هفته های آینده که رقابت های انتخاباتی نیز شروع می شود هر روز شاهد مسائل و شعارهایی خواهیم بود که جامعه را به سمت دو قطبی سوق دهد اما مردم دیگر از این شعارهای چپ و راست و وعده های پوچ خسته شده اند و مطالبه آنان کاندیدایی است که با برنامه به میدان آمده و قصد حل مشکلات را دارد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: عده ای سعی دارند با در دست گرفتن وضعیت معیشتی و کنترل کرونا چالشی برای انتخابات ایجاد کنند اما مردم دیگر گول نخواهند خورد. فهم و بصیرت مردم بالاتر از این حرف هاست و در انتخابات چه در ریاست جمهوری و چه در شوراها به فردی که با برنامه و سابقه روشن بیاید رای خواهند داد. امروز مردم از مسئولان دولتی گله مند هستند و گله مندی آنان به حق است چراکه دولتمردان به وعده های خود عمل نکردند.

منبع: فردا

کلیدواژه: انتخابات دوقطبی سازی ایران قطبی سازی دو قطبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۳۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله دهدشتی پیش از ظهر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در صدا و سیمای مرکز آبادان ضبط شد.

وی اضافه کرد: فیلم‌های تبلیغاتی شامل برنامه ۲۰ دقیقه‌ای نامزدهای دور دوم انتخابات از پنجشنبه همزمان با آغاز مهلت تبلیغات رسمی به روی آنتن شبکه آبادان می‌رود.

دبیر ستاد انتخابات خوزستان ادامه داد: دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز بیست و یکم اردیبهشت در حوزه‌های انتخابیه آبادان، رامهرمز و رامشیر برگزار می‌شود.

وی بر ضرورت دقیق رعایت قوانین در دور دوم انتخابات تاکید کرد و گفت: صدا و سیما با راه اندازی کانال‌های تبلیغاتی اقدامی مناسب در خصوص تبلیغات نامزدهای انتخابات انجام داد.

به گزارش مهر، در دور دوم امکانات تبلیغاتی صداوسیما نیز همانند مرحله نخست رایگان است.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با رقابت ۴ نامزد برای ۲ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6089821

دیگر خبرها

  • دستگیری صیاد غیر مجاز ماهی توسط یگان حفاظت محیط‌ زیست مسجدسلیمان
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • سالانه یک میلیون تن پسماند صنعتی در استان مرکزی تولید می شود
  • تصاویری زیبا از علاقه توله خرس قطبی به مادرش
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • تلاش ها برای بهبود ایمنی جاده ها کارساز است
  • اهمیت فرهنگ‌سازی در کاهش آسیب‌های زیست‌محیطی
  • سپاهان ستاره‌اش را دوباره به خدمت گرفت!
  • آیت الله خاتمی: در مساله عفاف و حجاب دوقطبی ساخته نشود
  • حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است