Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از پرداخت تمام هزینه‌های درمان کرونا برای دانش‌آموزان دارای بیمه حوادث دانش‌آموزی و فرهنگیان دارای بیمه تکمیلی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، گودرز کریمی‌فر در خصوص کارکرد بیمه دانش آموزی و اینکه آیا درمان کرونا را هم پوشش می‌دهد، گفت: بیمه حوادث دانش آموزی یعنی امنیت خاطر برای دانش آموزان؛ ما گفته‌ایم در طول شبانه روز این بیمه در قبال همه حوادث دانش آموزان را پوشش می‌دهد و ملاک حضور فیزیکی دانش‌آموز در مدرسه نیست بلکه نفس وجود دانش‌آموز بودن ملاک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اگر دانش آموزی در خانه بود و یک مشکل کلیوی برایش پیش آمد یا به هر دلیل به سمعک نیاز پیدا کرد و موارد بسیار این چنینی با ۵,۴۵۰ تومان پرداخت بیمه حوادث همه اینها پوشش داده می‌شود.

وی درباره اینکه آیا هزینه درمان بیماری کرونا هم شامل آن می‌شود؟ گفت: بله اگر دانش آموزی دچار کرونا شود همه موارد از جمله داروها را این بیمه پوشش می‌دهد.

کریمی‌فر درباره گلایه برخی معلمان در خصوص بیمه تکمیلی فرهنگیان و اینکه پوشش بیمه‌ای برای درمان کرونا در مراکز خصوصی با دردسر همراه خواهد بود نیز بیان کرد: بیمه تکمیلی فرهنگیان حقیقتاً بیمه بی نظیری است که فرهنگیان با ۴۹,۵۰۰ تومان تا سقف نامحدود تحت بیمه درمانی هستند.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: در مراکز طرف قرار داد این بیمه همه هزینه‌ها رایگان است که با ۵۵۰۰ مرکز درمانی طرف قراردادیم. برای باقی بیمارستان‌ها که طرف قرار داد نیستند که یا دولتی هستند یا خصوصی و یا عمومی غیردولتی بر اساس تعرفه، تمام هزینه‌های درمان کرونای فرهنگیان و افراد تحت تکفل‌شان داده می‌شود حتی داروهای خارجی هم با این بیمه هزینه‌اش پرداخت می‌شود.

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، وی در خصوص در اولویت قرار گرفتن فرهنگیان برای دریافت واکسن کرونا بر اساس صحبت‌های وزیر آموزش و پرورش، بیان کرد: واکسن کار وزارت بهداشت است اما ما مطالبه آن را داریم و در حال پیگیری هم هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: همه باهم علیه کرونا بیمه دانش آموزی آموزش و پرورش آموزش و پرورش دانش آموزان درمان کرونا دانش آموزی حوادث دانش بیمه حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۳۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم والیبال دانش‌آموزی ایران که با شش پیروزی پیاپی مقابل اوگاندا، آلمان، بلژیک، هلند، ایتالیا و چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش آموزان جهان راه یافته بود، امشب و در ادامه بازی‌های درخشان خود در بلگراد به مصاف آلمان رفت و توانست بار دیگر این حریف خود را شکست داده و با کسب پیروزی سه بر صفر مقابل این تیم اروپایی، قهرمان والیبال دانش‌آموزان جهان شود.

تیم والیبال دانش‌آموزی کشورمان در دست اول ۲۵ بر ۲۱، در دست دوم ۲۵ بر ۱۸ و در دست سوم با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ آلمان را مغلوب کرده و در مجموع با نتیجه قاطع سه بر صفر، عنوان قهرمانی مسابقات جهانی را از آن خود کردند.

در این دیدار حسن‌پور سفیر و دیگر اعضای سفارت ایران در صربستان برای تشویق بازیکنان ایرانی به سالن آمده بودند و در کنار دانش‌آموزان نابغه ایرانی، جشن قهرمانی برپا کردند. گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان ساعت ۳:۱۵ بامداد روز سه شنبه به ایران بازخواهد گشت.

کد خبر 6091516

دیگر خبرها

  • دستان هنرآفرین دانش‌آموزی
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم
  • آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در استان
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان