Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@13:55:44 GMT

به زودی اسرائیل به زباله دان تاریخ خواهد رفت

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۰۳۸۱۰

به زودی اسرائیل به زباله دان تاریخ خواهد رفت

ایسنا/قم نماینده آیت الله عیسی قاسم گفت: با بیان اینکه امروز رژیم صهیونیستی از همه طرف محاصره شده و محور مقاومت، این خانه عنکبوتی را تحقیر کرده است، گفت: به زودی با گسترش محور مقاومت شاهد آزادی فلسطین و مسجد الاقصی خواهیم بود و اسرائیل غاصب به زباله دان تاریخ خواهد رفت.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله دقاق، در دومین کنگره بین المللی قدس شریف که به صورت مجازی برگزار شد، با اشاره به تلاش کشورهای غربی برای تضمین موجودیت رژیم صهیونیستی عنوان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی،   محور مقاومت در منطقه بسیار قدرتمند و عزتمند شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پاسداشت روز قدس را بسیار مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) با پایه گذاری روز جهانی قدس بر همه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان تکلیف کرد که به بزرگداشت مسأله قدس و فلسطین بیاندیشند، زیرا قدس متعلق به همه مسلمانان است و همه امت های اسلامی باید این روز بزرگ را پاس بدارند.    

عالم مبارز بحرینی، سرزمین قدس را بسیار شریف و با عظمت دانست و گفت: این سرزمین شریف را با زور از مسلمانان غصب کرده اند، از این رو باید قدس را با زور از  آنها پس بگیریم و آن را به صاحبان اصلی آن و مسلمانان بازگردانیم.

وی با بیان اینکه روز قدس نشانه ای از افول و نابودی رژیم اشغالگر صهیونیستی است و باید آن را جشن گرفت، تصریح کرد: در روزهای اخیر شاهد اصابت موشک به نزدیکی رآکتور هسته ای اسرائیل غاصب بودیم که انفجار در کارخانه اسلحه سازی و آتش سوزی در فرودگاهی در این رژیم تزلزل ایجاد کرد.

شیخ عبدالله دقاق افزود: تمامی این اتفاق ها نشان می دهد بر خلاف ادعاهای صهیونیست ها و رسانه های غربی، اسرائیل یک ببر کاغذی است که هیچ قدرتی ندارد و در حال افول و شکست کامل است و کشورهای اسلامی و خاورمیانه هیچ وابستگی به این رژیم جعلی ندارند.

وی در پایان با بیان اینکه امروز رژیم صهیونیستی از همه طرف محاصره شده و محور مقاومت، این خانه عنکبوتی را تحقیر کرده است، گفت: به زودی با گسترش محور مقاومت شاهد آزادی فلسطین و مسجد الاقصی خواهیم بود و اسرائیل غاصب به زباله دان تاریخ خواهد رفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی منطقه قم رژيم صهيونيستي محور مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۳۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمود عباس: در صورت حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش پایگاه خبری «عمون» اردن، «محمود عباس» امروز (یکشنبه) طی سخنانی در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد در ریاض درباره هر گونه حمله رژیم صهیونیستی به شهر رفح هشدار داد.

وی با تاکید بر اینکه اگر اسرائیل به رفح حمله کند، بزرگ‌ترین فاجعه در تاریخ ملت فلسطین اتفاق می‌افتد، از آمریکا خواست تا مانع یورش رژیم صهیونیستی به رفح شود.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین درباره اوضاع کرانه باختری نیز ابراز نگرانی کرد و گفت: بیم آن می‌رود که اسرائیل به کوچاندن فلسطینیان کرانه باختری به سمت اردن روی آورد، اما ما تحت هیچ شرایطی کوچاندن اجباری فلسطینیان از وطنشان را نمی‌پذیریم.

وی افزود که اردن و مصر قاطعانه با کوچاندن فلسطینیان به این کشور‌ها مخالفت کرده‌اند.

محمود عباس ضمن درخواست از جامعه جهانی برای به رسمیت شناختن عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد، تأکید کرد: ما برای دستیابی به حل و فصل سیاسی و تجمیع غزه و کرانه باختری در یک کشور مستقل فلسطین تلاش می‌کنیم.

از سوی دیگر منابع رسانه‌ای امروز (یکشنبه) از موافقت «هرتزی هالوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با حمله زمینی به رفح در جنوب نوار غزه خبر دادند.

 پس از گذشت ۲۰۵ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم اسرائیل طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهاد‌های امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۰۵ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • حماس: اگر ارتش اسرائیل وارد رفح شود شکست سختی می‌خورد
  • مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی/تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ تن رسید
  • محمود عباس: در صورت حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • در صورت حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • با حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • محمود عباس: حمله به رفح بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ فلسطین خواهد بود
  • انفعال رژیم اردن در برابر جبهه مقاومت
  • حکایت آمریکایی که دیگر «آمریکا» نیست
  • جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست