Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-27@19:16:29 GMT

پلتفرم اختصاصی ترامپ راه‌اندازی شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۰۳۸۳۱

پلتفرم اختصاصی ترامپ راه‌اندازی شد

ایتنا - دونالد ترامپ پس از مسدود شدن حساب کاربری‌اش در توئیتر و فیس‌بوک، یک پلتفرم در فضای وب راه اندازی کرده است.

دونالد ترامپ در وب سایت خود یک پلتفرم در فضای وب راه اندازی کرده تا بتواند پیام‌های خود را به وسیله افراد دیگر در توئیتر و فیس‌بوک منتشر کند. این درحالی است که حساب کاربری رئیس جمهور پیشین آمریکا همچنان در این شبکه‌های اجتماعی مسدود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایتنا از مهر، از سویی دیگر قرار است امروز (به وقت آمریکا) هیأت نظارت فیس‌بوک تصمیم خود درباره ممنوعیت دائم ترامپ در این شبکه اجتماعی را اعلام کند. پس از حمله طرفداران رئیس جمهور پیشین آمریکا به کنگره در ۶ ژانویه سال جاری، تعدادی از شبکه‌های اجتماعی از جمله توئیتر، اینستاگرام، فیس‌بوک و یوتیوب حساب کاربری وی را مسدود کردند.

البته جیسون میلر مشاور ارشد ترامپ در یک توئیت اعلام کرد این مجموعه پست شبکه اجتماعی نیست که ترامپ تصمیم دارد آن را راه اندازی کند. در این توئیت آمده است: اطلاعات بیشتر در این باره به زودی منتشر می‌شود.

نخستین بار شبکه خبر فاکس نیوز درباره این وب سایت به نام «From the Desk of Donald J Trump»(از میز دونالد ترامپ) اطلاع رسانی کرد. ترامپ در این وب سایت پست‌هایی از جمله تصاویر و ویدئوهایی منتشر می‌کند که می‌توان آن را به اشتراک گذاشت و پسند کرد.

به گفته یک منبع آگاه شرکت خدمات دیجیتال Campaign Nucleus این وب سایت را راه اندازی کرده است. پست‌های این پلتفرم ادعاهای اشتباه وی درباره باخت انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به دلیل کلاهبرداری در رأی را تکرار می‌کند.

در این میان سخنگوی توئیتر اعلام کرد اشتراک گذاری محتوای این وب سایت تا زمانی مجاز است که برخلاف قوانینش نباشد اما هرگونه تلاش برای دور زدن تعلیق وی نیز در این پلتفرم مجاز نیست.

فیس‌بوک هنوز در این باره اظهار نظری نکرده است.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: شبکه اجتماعی دونالد ترامپ وب سایت راه اندازی فیس بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۳۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام شبکه اغفال دختران چَتِربِت | ویدئو

دریافت 8 MB دریافت 10 MB

به گزارش همشهری آنلاین، سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی پلیس با اشاره به پرونده "چَتِر بِیت" که اقدام به تهیه فیلم‌های مستهجن و مروج فساد به صورت برنامه زنده برای شبکه‌ها و سایت‌های منتشرکننده محتوای غیر اخلاقی می‌نمود، اظهار داشت: متأسفانه برخی از دخترانِ کم سن و سال و جوان( ۱۵ تا ۲۶ سال) در دام سرکرده شبکه "چَتِربِیت" که در قالب کارآفرینی برای جوانان در رشته‌های کامپیوتر، زبان انگلیسی، طراحی سایت و شبکه و... تبلیغ می‌نمود گرفتار آمده و پس از شناسایی، ساماندهی و آموزش، اقدام به تولید فیلم‌های جنسی زنده برای مردان با ملیت‌های مختلف آلمانی، فرانسوی، آمریکایی، اوکراینی، روسی، انگلیسی و... می‌کردند.

کد خبر 847387 منبع: فارس برچسب‌ها دختران خبر مهم فساد

دیگر خبرها

  • دلایل حذف یک سریال از پلتفرم‌ها ایرانی
  • راه‌اندازی اپراتور اختصاصی هوش مصنوعی در کشور
  • اپراتور اختصاصی هوش مصنوعی راه‌اندازی می‌‎شود
  • پخش گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم از شبکه خبر
  • انهدام شبکه اغفال دختران چَتِربِت | ویدئو
  • ترجیح می‌دهیم فیلترمان کنند تا اینکه پلتفرم خود را بفروشیم
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • دفترچه سوالات کنکور علوم انسانی و ریاضی منتشر شد + لینک سایت sanjesh.org
  • ادامه حواشی جنجالی یک پلتفرم/ «محفل» در صدر دیگر نظرسنجی‌ها