Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@04:48:35 GMT

تداوم وضعیت قرمز کرونایی در شمیرانات

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۰۴۰۲۳

تداوم وضعیت قرمز کرونایی در شمیرانات

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهدی ساداتی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: علیرغم محدودیت‌های وضع شده در چند هفته اخیر و بهبودهای حاصله در برخی شهرها و استان‌های کشور، وضعیت در شمیرانات همچنان قرمز است.

ساداتی ضمن توصیه اکید به مسئولان اجرایی نهادهای واقع در محدوده این شهرستان مبنی بر رعایت کردن تمامی مصوبات و دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا، از شهروندان درخواست کرد در روزهای پایانی هفته، از تردد غیرضروری به این محدوده خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به جذابیت فضاهای طبیعی و گردشگری شمیرانات برای عموم شهروندان به ویژه در تعطیلات، عنوان داشت: شهروندان محترم در صورت نیاز و ضرورت تردد، با زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی، از حضور در مراکز پر ازدحام پرهیز کنند.

فرماندار شمیرانات گفت: تا زمانی که عزمی جدی برای عدم ترددهای غیرضروری و مسافرت‌ها وجود نداشته باشد این وضعیت ادامه دار خواهد شد و این منطقه نیز به دلیل موقعیت گردشگری و آب و هوای مطلوب همیشه مقصد گردشگری بوده است و در این ایام نیز بیشتر مورد تردد قرار می‌گیرد و این گونه است که بیماری در این شهرستان همچنان ماندگار شده و تغییر وضعیت چشمگیری صورت نگرفته است.

کد خبر 5204700

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری شمیرانات سید مهدی ساداتی شمیرانات ویروس کرونا شب قدر شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا شب های قدر بوشهر ماه مبارك رمضان ماه رمضان ۱۴۰۰ گرگان عکس استانها اردبیل بارش باران شب احیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۴۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت قرمز در مدارس با افت شدید تحصیلی؛ معدل دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!

طبق اطلاعات منتشرشده از سوی وزارت آموزش‌وپرورش، میانگین کشوری نمرات دانش‌آموزان در امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۲ در رشته تجربی ۱۱.۲۳، رشته ریاضی ۱۰.۷۹، رشته انسانی ۸.۷۵ و در رشته معارف ۱۰.۵۶ بوده است. درحالی‌که سال ۱۴۰۱ میانگین نمرات دانش‌آموزان برای رشته علوم تجربی ۱۳.۰۲، رشته ریاضی و فیزیک ۱۲.۶۴، رشته ادبیات و علوم انسانی ۱۰.۲۰ و رشته علوم و معارف اسلامی ۱۲.۰۱ بوده است.

این معدل در سال ۱۴۰۰، برای رشته علوم تجربی ۱۳.۱۸، رشته ریاضی و فیزیک ۱۲.۳۵، رشته ادبیات و علوم انسانی ۱۰.۴۲ و رشته علوم و معارف اسلامی ۱۲.۰۴ ثبت‌شده است.

روزنامه فرهیختگان نوشت:در سال ۱۳۹۹ نیز معدل دانش‌آموزان برای رشته علوم تجربی ۱۳.۷۳، رشته ریاضی و فیزیک ۱۳.۵۰، رشته ادبیات و علوم انسانی ۱۱.۳۴ و رشته علوم و معارف اسلامی ۱۲.۸۶ را نشان می‌دهد.

میانگین معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان سال ۱۳۹۸، در رشته علوم تجربی ۱۳.۷۷، در رشته ریاضی و فیزیک ۱۳.۲۸، در رشته ادبیات و علوم انسانی ۱۰.۷۶ و در رشته علوم و معارف اسلامی ۱۲.۸۸ بوده است.

ازاین‌رو می‌توان نتیجه گرفت که میانگین معدل نمرات دانش‌آموزان در سال ۱۴۰۲ نسبت به چهار سال پیش از آن در تمامی رشته‌ها با افت حدود دو نمره‌ای در امتحانات نهایی روبه‌رو بوده است.

ناظر به همین معیار و مولفه و با بررسی وضعیت استان‌ها، نقشه وضعیت معدل استان‌ها تا حد زیادی منطبق با نقشه فقر کشور است. به این صورت که میانگین معدل امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۲ در استان‌های هرمزگان، کهگیلویه‌وبویراحمد، خوزستان، آذربایجان غربی ۸ تا ۹ بود. خراسان شمالی، گلستان، اردبیل، ایلام، کردستان، لرستان، کرمانشاه، فارس، کرمان، گیلان، بوشهر و چهارمحال‌وبختیاری نیز استان‌هایی هستند که میانگین ۹ تا ۱۰ را ثبت کردند. یعنی معدل دانش‌آموزان این استان‌های نیز کم و هشدارآمیز است. با این حساب مجموعا، در ۱۷ استان میانگین معدل امتحانات نهایی خرداد هشت تا ۱۰ بوده که در وضعیت قرمز هستند.

دیگر خبرها

  • تشدید و تداوم سامانه بارشی تا فردا در استان هرمزگان
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی در هرمزگان/ وزش باد‌های نسبتاً شدید
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی در هرمزگان/ مواج شدن دریا
  • تشدید و تداوم سامانه بارشی در هرمزگان
  • ممنوعیت ترددها شناورها در کیش تا ساعت ۱۹ ادامه دارد
  • وضعیت قرمز در مدارس با افت شدید تحصیلی؛ معدل دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • آژیر قرمز آموزش عمومی؛ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • رفع مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی
  • مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی رفع شد