Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: تعطیل کردن واحد‌های تولیدی در استان کرمان تحت هیچ عنوانی قابل قبول نیست و مقصران تعطیلی کارگاه‌ها و واحد‌های تولیدی باید پاسخگوی اقدامات خود باشند. خبرگزاری میزان – یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان در ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی دادگستری کل استان کرمان اظهار کرد: فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه مسائل کارگری، رونق اقتصادی، حمایت از مدیران تولیدی و مانع زدایی ها؛ دقیق، راهگشا و جامع بوده و باید محور عمل در تمامی حوزه‌ها قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کل دادگستری استان کرمان تصریح کرد: وظیفه داریم تمام توان و ظرفیت‌های خود را به کار گیریم که هیچ کارگاه تولیدی در سطح استان کرمان تعطیل نشود و تحت هیچ عنوانی قابل قبول نیست که فردی مرتکب این خیانت شود که کارگاه مولدی را تعطیل کند.
وی با اشاره به تاکیدات ریاست قوه قضاییه بر حمایت از تولید، عنوان کرد: تعطیل کردن واحد‌های تولیدی در استان کرمان تحت هیچ عنوانی قابل قبول نیست و اگر اتفاق افتد، شخص مقصر تحت تعقیب قرار می‌گیرد و باید پاسخگوی اقدام خود باشد.
موحد بر شناسایی کارگاه‌های تعطیل شده تاکید کرد و گفت: ظرف یک ماه آینده تمامی کارگاه‌های تولیدی تعطیل شده در بخش‌های مختلف باید شناسایی شود تا زمینه‌های بازگشت آن‌ها به چرخه تولید فراهم شده و با مرتکبین و مقصران تعطیلی این واحد‌ها برخورد شود.
وی تاکید کرد: در شرایط کنونی باید نگاه مثبتی به بخش تولید داشته باشیم و حمایت‌های بانکی از سرمایه گذاران باید به نحوی باشد که منافع آن‌ها نیز به خطر نیفتد. بیشتر بخوانید: حفظ اشتغال ۹۵۰۰ نیروی متخصص و کارگر با حمایت دستگاه قضا در کرمان در این نشست مشکلات کارخانه سیمان کرمان در حوزه محیط زیست و یک واحد تولیدی دیگر در رابطه با جا به جایی چاه آب مورد بررسی و رفع قرار گرفت و مقرر شد مشکلات دو واحد دیگر نیز از سوی سازمان بازرسی، اتاق بازرگانی و بانک‌های مربوطه مجددا بررسی شده و نتیجه کارشناسی آن در جلسات بعدی مورد بحث قرار گیرد.   انتهای پیام/ برچسب ها: واحد تولیدی اقتصاد مقاومتی استان کرمان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: واحد تولیدی اقتصاد مقاومتی استان کرمان واحد های تولیدی استان کرمان واحد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۴۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای مشهد قابل قبول است

به گزارش قدس خراسان، بر اساس داده‌های مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد شاخص لحظه‌ای هوای مشهد امروز سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه با ثبت عدد ۷۰ در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین کیفیت هوای شهر مشهد در ۲۴ ساعت گذشته نیز با عدد شاخص کلی ۵۵ در شرایط قابل قبول قرار داشت.

هوای مناطق «سرافرازان، شهید کریمی، الهیه، ویلا، ماشین ابزار و طرُق» مشهد پاک است، همچنین کیفیت هوای ۱۷ منطقه دیگر دارای ایستگاه سنجش در مشهد در شرایط پاک تنفسی است.

دما در حال حاضر ۱۲ درجه سانتی‌گراد و آسمان آفتابی است.

دیگر خبرها

  • تنفس هوای قابل قبول در تهران
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • هوای تهران قابل قبول است
  • حضور ۱۲ واحد تولیدی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • هوای مشهد قابل قبول است
  • ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شدند
  • حمایت قضایی از تولید/ جلوگیری از بیکاری ۱۹۱ هزار ‌کارگر
  • حمایت دستگاه قضائی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد
  • حمایت دستگاه قضایی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد
  • جلوگیری از تعطیلی ۲ هزار واحد تولیدی و بیکاری ۱۹۸ هزار نیروی کار