Web Analytics Made Easy - Statcounter

رامین امیر مداح گفت: با توجه به این که در شهر کرمان ۵ منطقه وجود دارد از این رو ۵ پارک کودک طراحی شده که قرار است تا پایان تابستان ۱۴۰۰ این پارک ها اجرا و به بهره برداری برسند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ رامین امیر مداح در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص اولویت ایجاد فضای سبز برای محله های کرمان گفت: سال گذشته  اکثر محله ها که در آنجا فضای سبزی وجود نداشت، شناسایی شدند و اکنون این محله ها در اولویت ساخت فضای سبز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اکنون نیز بسیاری از محله هایی که از نظر فضای سبز محروم بودند، با تلاش شهرداری کرمان از فضای سبز مناسبی متناسب با استانداردها  برخوردار هستند.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمان در خصوص گل کاری سطح شهر، بیان کرد: در اواخر سال گذشته با پیگیری های ویژه تلاش کردیم تا سطح گل کاری شهر را افزایش دهیم علاوه بر آن که نسبت به سالهای گذشته گل ها از کیفیت و تنوع بالاتری برخوردار است برای مثال برای اولین بار لاله کاری در میدان آزادی انجام شد.

امیر مداح عنوان کرد: طبق نیاز سنجی های انجام شده تصمیم گرفته شد تا در هر منطقه ی شهر کرمان پارک کودک ایجاد شود به این معنا که طراحی پارک ها منحصرا برای کودکان باشد تا بهترین شرایط را برای استفاده کودکان فراهم آورند.

وی ادامه داد: با توجه به این که در شهر کرمان ۵ منطقه وجود دارد از این رو ۵ پارک کودک طراحی شده است که در برخی مناطق ساخت پارک آغاز شده و در برخی مناطق در حال تحویل گرفتن زمین هستند تا این مناطق نیز کم کم کار خود را آغاز کنند.

مسئول خدمات شهری شهرداری کرمان افزود: قرار است تا پایان تابستان ۱۴۰۰ پارک های پنج گانه ویژه کودکان تحویل داده شود.

امیر مداح در خصوص ساخت پارک های بانوان توضیح داد: در حال حاضر مناطق ۲،۳ و ۴ شهری از پارک بانوان برخودارند، طراحی پارک بانوان مناطق ۲ و ۵ شهری به پایان رسیده است و اکنون مراحل اجرایی این پارک ها آغاز شده تا همه مناطق شهری از پارک بانوان برخوردار باشند.

وی عنوان کرد: بر اساس نیاز سنجی محله ها در حال طراحی پارک برای برخی محله ها هستیم، قرار است تمامی پارک ها تا پایان سال ۱۴۰۰ تمامی پارک ها بهره برداری می شوند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: امیر مداح تا پایان فضای سبز پارک ها محله ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۴۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان در حکمی مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در حکمی مجتبی حق‌شناس را به‌عنوان «مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان» منصوب کرد.

در متن حکم شهردار اصفهان خطاب به مجتبی حق‌شناس آمده است:

«با توجه به اجرای سیاست‌های کلان شهرداری در حوزه فضای سبز و بنا به پیشنهاد معاون محترم خدمات شهری و با عنایت به شناختی که از تجارب و توانمندی‌های شما دارم، جنابعالی را به سمت مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان منصوب می‌نمایم.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب اسلامی با نگاهی تحول‌آفرین نسبت به بهبود، حفظ و نگهداری فضای سبز شهری و برنامه‌ریزی در جهت تأمین منابع آبی پایدار برای فضای سبز موجود و توسعه‌های آتی همت گمارید تا اصفهان بیش از پیش شهر زندگی باشد.

امید است صرفاً رضایت خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با بهره‌گیری از تجارب همکاران و با استفاده از ظرفیت متخصصان و کارشناسان در انجام وظایف محوله موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 747740

دیگر خبرها

  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • تاکید وزیر اقتصاد بررفع موانع حقوقی و قانونی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی
  • برای رفع موانع حقوقی و قانونی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید برنامه جمعی داشت
  • تا پایان سال، تعداد بازارچه‌های محله‌ای کرمان به ۱۰عدد می‌رسد
  • ساخت ۱۰ بازارچه محله‌ای «از تولید به مصرف» تا پایان سال‌جاری
  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • خبر خوب درباره پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز
  • عملیات اجرایی میدان ورودی رزن آغاز شد