Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@20:00:17 GMT

لاریجانی وارد می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۰۴۵۵۹

لاریجانی وارد می‌شود

گروه سیاست سایت فردا – علی لاریجانی را باید ساکت‌ترین نامزد احتمالی در ماه‌های اخیر دانست. او اگرچه از خیلی پیش‌تر سودای ریاست جمهوری داشت و حتی به همین خاطر قید کرسی ریاست مجلس را زد، این روزها صرفا به رصد اوضاع و احوال می‌پردازد.

این طور که به نظر می‌رسد نیز، اوضاع را به نفع خود ارزیابی کرده و قصد دارد آرام آرام با اعلام نامزدی خود هر دو جریان سیاسی اصلاح‌طلب و اصولگرا را غافلگیر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فعالیت حامیان و هواداران لاریجانی از چندی قبل در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی شدت گرفته بود و حتی برخی از آنان در یکی از اتاق‌های کلاپ هاوسی از آماده و فعال شدن ستادهای انتخاباتی خبر داده‌ بودند. این موضوع مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت و از قضا با هیچ تکذیبیه‌ای نیز همراه شند.

حالا اما نشانه‌های بیشتری از ورود لاریجانی به عرصه رقابت‌های انتخاباتی مشاهده می‌شود. شاهد آنکه کانال تلگرامی اخبار درگوشی ، با عنوان «لاریجانی؛ آماده باش به تیم انتخاباتی» می‌نویسد: «در حالی که خبرهای بسیاری از سیاسیون از منتفی بودن نامزدی علی لاریجانی روایت می کند، خبرهای درگوشی آنتن اما حکایت از پایان تردید این سیاستمدار برای حضور در انتخابات دارد . گفته می شود او در روزهای اخیر به تصمیم نهایی در این مورد رسیده است .»

در ادامه نیز آمده است: «او قبلا در دیدار با یکی از چهره های ارشد اصلاح طلب ضمن اعلام منتفی بودن نامزدی اش به اصلاح طلبان پیغام فرستاده بود که از نامزدی محمد جواد ظریف حمایت کنند. او در این دیدار از اصولگرایان سنتی به تندی انتقاد کرده بود. حالا اما با تغییر وضعیت ظریف او وضعیت را برای نامزدی خود مساعد دیده است . دیدارهای مهمی با برخی چهره های اصولگرای منتفذ و اصلاح طلب تصمیم ساز برگزار شده است . سخنان شب گذشته کرباسچی که احتمال حمایت از لاریجانی را به صورت رسمی اعلام کرده خروجی همین جلسات است.»

بر اساس این خبر «تیم انتخاباتی علی لاریجانی مشغول کار شده است و او در روز آخر ثبت نام وارد انتخابات ریاست جمهوری خواهد شد.»

 

منبع: فردا

کلیدواژه: لاریجانی انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۴۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شرب در خیابان علامه مجلسی اصلاح شد

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت خط لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شرب در خیابان علامه مجلسی اظهار کرد: عملیات بازسازی و تعویض خط لوله انجام و پرسازی و ایمن سازی محل اجرا شد.

وی گفت: پس از اصلاح نشست خیابان و آسفالت مسیر خیابان باز خواهد شد.

کد خبر 6092312

دیگر خبرها

  • خط لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شرب در خیابان علامه مجلسی اصلاح شد
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • توصیه های انتخاباتی استاندار/تنور انتخابات را گرم نگه داریم
  • افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • اصلاح راه‌های نامناسب و خطرناک ییلاق شهرستان اهر