Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-28@06:48:43 GMT

شیرجه‌رو‌های ایران المپیکی نشدند

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۰۴۷۰۸

مجتبی، ولی پور و حمید کریمی در روز پنجم مسابقات جام جهانی و رقابت‌های انتخابی المپیک با پرش در مرحله مقدماتی تخته سه متر به کار خود پایان دادند.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مسابقات جام جهانی و رقابت‌های انتخابی المپیک شیرجه ۱۱ الی ۱۷ اردیبهشت سال ۱۴۰۰ به میزبانی شهر توکیو برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتبی ولی پور و حمید کریمی در پنجمین روز از این مسابقات امروز (چهارشنبه) با پرش از تخته سه متر با حریفان خود به رقابت پرداختند و به ترتیب، ولی پور با کسب ۳۰۲٫۳۵ امتیاز در رده ۴۶ و کریمی نیز با ۲۶۶٫۰۵ امتیاز در رده ۵۲ دور مقدماتی به کار خود پایان دادند.

اسامی شیرجه رو‌های اعزامی به مسابقات جام جهانی شیرجه و انتخابی المپیک – توکیو:

۱. مجتبی ولی پور
۲. حمید کریمی

۳. محمدرضا شکول (مربی)
۴. شهنام نظرپور (مربی)

بیشتر بخوانید: اعلام برنامه شیرجه‌رو‌های ایران در مسابقات انتخابی المپیک

انتهای پیام/

برچسب ها: شیرجه فدراسیون شنا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون شنا شیرجه فدراسیون شنا انتخابی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۴۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت های شمشیربازی انتخابی زون آسیا در امارات و در اسلحه اپه مردان، امروز شنبه محمد اسماعیلی در گروه دوم مقدماتی به مصاف حریفان خود رفت.

او در مرحله گروهی و در جدول B در رقابت با حریفان خود صاحب ۳ برد شد و نتیجه دو دیدار را واگذار کرد اما موفق به صعود به جدول ۱۶ نفره شد. اسماعیلی در این مرحله به مصاف «عبدالعزیز الشاطی» از کویت رفت و با نتیجه ۱۵ بر ۱۱ صاحب برتری شد.

او در این مرحله با «رانگ لی» از چین تایپه رقابت کرد و موفق به شکست ۱۵ بر ۱۲ او شد.

اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی و برای صعود به فینال مسابقات شمشیربازی انتخابی زون آسیا به مصاف «هانگ وی هو» از هنگ کنگ رفت. اسماعیلی در رقابت نزدیک با این شمشیرباز و تنها با یک اختلاف امتیاز و نتیجه ۱۵ به ۱۴ شکست خورد و از صعود به فینال بازماند.

در رده بندی نهایی 24 شمشیرباز شرکت کننده در مسابقات اسلحه اپه مردان مسابقات شمشیرباز انتخابی زون آسیا، اسماعیلی در رده سوم مشترک قرار گرفت. 

کد خبر 6089892

دیگر خبرها

  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • علاوه بر ۲ انتخابی بزرگ؛ چه فرنگی‌کارانی به بوداپست می‌روند؟
  • ابهام در اعزام الناز رکابی به مسابقات گزینشی المپیک
  • ابهام در اعزام «الناز رکابی» به مسابقات سنگنوردی گزینشی المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • استقبال بابلسری‌ها از مرد المپیکی قایقرانی 
  • استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر