Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی روز چهارشنبه در جلسه شورای مدیریتی و همفکری ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان افزود: هرچند هم‌اکنون این کار صورت می‌گیرد ولی باید در وقت مناسب نسبت به ارائه گزارش به مردم و خیران اقدام لازم به عمل آید.

وی با بیان اینکه ارائه گزارش مکرر و منظم در خصوص میزان کمک‌های مردم به عتبات عالیات و نحوه هزینه‌کرد آن عملی ضروری و موجب افزایش همراهی مردم و خیران در ساخت و ساز مکان‌های مقدس در نجف و کربلاست از تلاش این ستاد و اعضای آن قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای فرهنگ عمومی مهریز اظهار کرد: مردم منطقه در کمک به عتیات عالیات در استان پیشگام هستند و این نشان دهنده عشق و علاقه زیاد آنها به ائمه اطهار (ع) و حضرت امام‌حسین (ع) و سایر شهدای مظلوم دشت نینواست و این روحیه باید همواره زنده بماند.

محی‌الدینی بیان کرد: استفاده از رسانه‌ها، فضای مجازی و مبلغان دینی برای تشریح برنامه‌ها و اقدامات ستاد بازسازی عتبات عالیات برای مردم ضروری است و نقش مهمی در آگاهی‌بخشی و جلب و جذب همکاری و کمک‌های مادی و معنوی مردم دارد.

همچنین محمدعلی زارع دبیر اجرایی ستاد عتبات عالبات مهریز گزارشی از همکاری مردم و خیران با این ستاد ارایه کرد و همکاری روحانیون و رسانه‌های گروهی را برای جلب کمک‌های مردم در ساخت فضاهای لازم در کربلا و نجف را خواستار شد.

مردم شهرستان مهریز سال ۱۳۹۹ سه میلیارد ریال برای بازسازی عتبات عالیات در کربلا و نجف اشرف کمک کردند و نذورات به صورت کمک نقدی، اهدای طلا و جواهرات و بافت فرش بوده است .

بافت ۱۴ تخته فرش به ارزش یک ملیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از دیگر اقداماتی است که توسط برخی از بانوان مومن در شهر و روستاها صورت گرفت و در این مدت حدود ۲۰۰ نفر از بانوان در بافت فرش در مناطق مختلف منطقه به صورت افتخاری با ستادبازسای عتبات همکاری داشتند. 

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها مهریز یزد کمک های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز یزد کمک های مردمی مهریز یزد کمک های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات اخبار کنکور ستاد بازسازی عتبات عالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۴۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه خاش پیش از ظهر شنبه در اردوی اعتلای فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نماز جمعه که با حضور مسؤولان شهرستان خاش، فعالان خواهر و برادر عضو این ستاد در اردوگاه فرهنگی و تفریحی دره گل شهرستان تفتان برگزار شد، گفت: جامعه و مردم در سه چیز یعنی شرکت در نماز جمعه، جهاد و مناسک حج با رهبران و پیشوایان خود مخالفت نکنند که هلاک می‌شوند.

حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان افزود: باید مسلمانان به نماز جمعه که یک محفل معنوی، عبادی و سیاسی بوده و مسائل جهان و عزت اسلام بیان می‌شود، بیش از پیش اهمیت بدهند، زیرا هم به عبادت خداوند متعال می‌پردازند و هم وحدت، انسجام و شکوه و همبستگی و عظمت و ابهت اسلام برای دشمنان به نمایش گذاشته می‌شود.

حجت الاسلام حسن شیبک امام جمعه موقت و مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش هم در این مراسم گفت: نماز جمعه در حقیقت حج مساکین و محلی باشکوه برای نمایش اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی به شمار می‌رود.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شد.

کد خبر 6089950

دیگر خبرها

  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • اجرای پویش کاشی حرم در لرستان
  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • روستای مهموئی سرآمد کشور در کمک به اعتاب مقدسه