Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@20:34:03 GMT

موضع وزارت بهداشت برای برگزاری کنکور ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۰۴۸۴۸

موضع وزارت بهداشت برای برگزاری کنکور ۱۴۰۰

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه درحال حاضر با موضوعات کنکور سال ۱۴۰۰ و برگزاری امتحانات سال یازدهم و دوازدهم رو به رو هستیم اظهار داشت: برگزاری یا تعویق این آزمون‌ها بستگی به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا دارد.

وی افزود: از نظر وزارت بهداشت برگزاری آزمون‌ها به صورت آنلاین اولویت دارد به دلیل اینکه وزارت بهداشت همواره بر عدم ارتباط مستقیم و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی تاکید دارد ولی در صورتی که برگزاری آزمون ضروری باشد تاکید دارد که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آزمون‌ها برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لاری خاطرنشان کرد: سال گذشته نیز با همین چالش‌ها برای برگزاری کنکور مواجه بودیم که تصمیم بر این شد که تعداد حوزه‌های امتحانی افزایش یابد و نظارت‌های بهداشتی سختگیرانه اعمال شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته کنکور با فاصله‌گذاری اجتماعی به بهترین شکل ممکن برگزار شد اظهار داشت: در شرایط حاد کرونایی ممکن است کنکور به تعویق بیفتد و ستاد تصمیم خواهد گرفت که کنکور در شرایط بهتری برگزار شود.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تعویق کنکور و برگزاری امتحانات خرداد ماه بستگی به شرایط شیوع بیماری در کشور بستگی دارد و تصمیم‌گیرنده نهایی در این خصوص ستاد ملی مقابله با کرونا است هرچند وزارت بهداشت همواره بر رعایت پروتکل‌های سختگیرانه بهداشتی تاکید داشته و ما توصیه‌های لازم را در این خصوص ارائه می‌دهیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ماه رمضان شب قدر جوشن کبیر دعای روز بیست و یکم رمضان نماز شب قدر سفارت سوئیس سیما سادات لاری وزارت بهداشت کنکور 1400 برگزاری کنکور ویروس کرونا فاصله گذاری اجتماعی ماه رمضان شب قدر جوشن کبیر دعای روز بیست و یکم رمضان نماز شب قدر سفارت سوئیس وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۴۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمار جدید قربانیان جنگ غزه

وزارت بهداشت غزه در دویست و یازدهمین روز تجاوز اشغالگران به این باریکه آمار جدید قربانیان جنگ رژیم صهیونیستی در این منطقه را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، وزارت بهداشت غزه در بیانیه‌ای اعلام کرد: رژیم اشغالگر طی ۲۴ ساعت گذشته مرتکب سه کشتار در نوار غزه شد که ۳۲ شهید و ۴۱ زخمی بر جای گذاشت.

به نقل از الجزیره، در بیانیه این وزارتخانه آمده است: تعداد قربانیان جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه به ۳۴ هزار و ۶۵۴ شهید و ۷۷ هزار و ۹۰۸ زخمی رسید.

خبرنگار الجزیره گزارش داد دو کودک در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به محله الصبره در جنوب شهر غزه شهید شدند.

این درحالی است که رسانه‌های صهیونیست گزارش دادند تعدادی سرباز زخمی صهیونیست با استفاده از پنج بالگرد از غزه به بیمارستان‌های مختلف منتقل شدند.

رژیم صهیونیستی از هفت اکتبر جنگ ویرانگری را علیه مردم غزه به راه انداخت و با وجود درخواست‌های بین‌المللی برای آتش‌بس همچنان به این جنگ ادامه داده و به عملیات نظامی در شهر رفح تهدید می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری امتحانات نهایی با حضور ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی
  • ایران در سایه تهدید بحران سالخوردگی
  • دلایل کاهش تعداد پسران در آزمون کنکور امسال
  • ایران در تهدید بحران سالخوردگی قرار دارد
  • تمدید فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا ۱۸ اردیبهشت
  • فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا سه‌شنبه تمدید شد
  • اعلام آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • معاون آموزشی وزارت بهداشت خبر داد؛ زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می‌شود
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می شود