Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- برای دومین بار در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا، چلسی و رئال مادرید به مصاف هم خواهند رفت.
به گزارش آریا، چلسی و رئال مادرید، دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را در استمفورد بریج شهر لندن برگزار خواهند کرد. هفته گذشته سرانجام جای خالی این جدال در لیست بازی های تاریخ لیگ قهرمانان اروپا پر شد؛ جایی که کریم بنزما گل کریستین پولیشیچ را پاسخ داد تا بازی رفت به نتیجه 1-1 به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امشب و در استمفورد بریج، یک پای فینال لیگ قهرمانان 2020/21 از میان این دو تیم مشخص خواهد شد. هر کدام از دو تیم که به فینال برسند، یک فصل پر فراز و نشیب را به فصلی تاریخی تبدیل کرده اند.
چلسی فصلی که بسیار امیدوارانه توسط آبی های لندن استارت خورد، در میانه راه به یک کابوس تمام عیار تبدیل شد. فرانک لمپارد رفت و حال و روز تیم آبی پوش خوش نبود، اما قهرمان ها در چنین شرایطی ظهور می کنند، اینطور نیست؟ توماس توخل یک شوک بسیار مثبت به چلسی وارد کرد و آنها حالا در فینال جام حذفی هستند، شانس زیادی برای کسب سهمیه فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا دارند و فاصله شان تا حضور در مهم ترین تورنمنت باشگاهی فصل، 90 دقیقه است؛ مقابل تیمی که مانند خودشان لحظات سختی را در این فصل گذرانده است.
در آن طرف میدان، مادریدی ها فصل پر فراز و نشیبی را گذرانده اند. آنها در اوایل سال جاری میلادی در همان گام نخست مقابل آلکویانو شکست خوردند از کوپا دل ری کنار رفتند؛ تیم زیدان به طرز عجیبی روز به روز مصدوم جدید رو می کرد (روندی که البته همچنان ادامه دارد) و زمزمه های تغییرات به گوش می رسیدند؛ اوضاع در ادامه راه تغییر کرد، مادریدی ها پرافتخارترین تیم اروپا هستند و با حضور زیدان روی نیمکت، تمام بازی ها را با ذهنیت برنده آغاز کردند و به این مسیر ادامه دادند. رئال مادرید در فصلی که خطر حذف از لیگ قهرمانان اروپا در مرحله گروهی را حس می کرد، به یک قدمی فینال رسیده و در لالیگا هم اوضاع بسیار خوبی دارد. مادریدی ها فردا به مصاف چلسی می روند و تمام تلاش شان را خواهند کرد تا به فینال تورنمنت مورد علاقه شان راه پیدا کنند.
زین الدین زیدان، سرمربی تیم رئال مادرید در آستانه دیدار چهارشنبه شب تیمش مقابل چلسی در دیدار برگشت از نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. به نقل از وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، زیدان گفت:
احساس خوبی داریم و خوشحالیم که در این مرحله حاضر هستیم. می دانیم که چه نوع مسابقه ای در انتظارمان است و از حضور در اینجا خوشحالیم. می دانیم که چه چیزی ما را تا اینجا رسانده و تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت تا به فینال برسیم. در مسابقه ای که شاید 90 دقیقه و یا بیشتر طول بکشد، بازی خود را ارائه خواهیم کرد. مهم ترین مسئله آماده سازی برای مسابقه است و ما برای نیمه نهایی لیگ قهرمانان آماده ایم، و از آن دسته بازی هایی نیست که هر روز اتفاق بیافتد. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که بازیکنانم آماده ارائه عملکردی خوب در دیدار فردا هستند.
آیا کاری که رئال مادرید انجام داده یک معجزه است؟
نه، حضور ما در اینجا معجزه نیست، بلکه ما با سخت کوشی خودمان و باور به کاری که انجام می دهیم به اینجا رسیده ایم. در فوتبال چیزی به نام معجزه وجود ندارد. برای رسیدن به اینجا چالش هایی داشته ایم، باید به احترام این تیم کلاه از سر بردارید. در تمام لحظات دشوار، آنها خود را نشان داده اند. آنها بهترین هستند. با شایستگی در جایی هستیم که می خواستیم.
توماس توخل در نشست خبری قبل از بازی برگشت چلسی - رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان حضور یافت. به نقل از فوتبال لندن، در ادامه خلاصه ای از پرسش و پاسخ هایی که در این نشست مطرح شد را می خوانید.
شما باید پس از بازی ابتدایی در اسپانیا، اعتماد به نفس زیادی داشته باشید؛ درست است؟
بهترین چیز این است که بازیکنان واقعا متوجه قدرت ما هستند و این را در نیمه اول نشان دادند. فکر می کنم همه ما این احساس را داشتیم که می توانیم در بازی برگشت قوی تر کار کنیم. به هر حال این بازی مهمی است؛ ما در نیمه نهایی بازی می کنیم که یک بازی حذفی است. این که با سطح مشخصی از خودباوری سراغ این بازی بیاییم ضرورت دارد؛ در غیر این صورت مقابل تیمی همچون رئال مادرید هیچ شانسی نخواهید داشت. خیلی خوشحال هستم که در بین این دو مسابقه، فولام را شکست دادیم تا بدون هیچ حسرتی سراغ این بازی بیاییم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: چلسی رئال مادرید منچسترسیتی نیمه نهایی لیگ قهرمانان لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۴۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم

در چنین روزی در سال 2016، اتلتیکو مادرید و بایرن مونیخ در بازی رفت دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 1-0 اتلتیکو به پایان رسید. تک گل این بازی را سائول نیگز روی یک حرکت انفرادی زیبا به ثمر رساند.

دانلود (4.1MB)

دیگر خبرها

  • ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت
  • اشتفان افنبرگ: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی خوش‌شانس بود؛ در برنابئو، فندک به سمتم پرت کردند
  • هیجان ستاره بایرن: چی بهتر از بازی با رئال!
  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم
  • بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن 2-1 فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن داغ رئال مادرید را تازه کرد! (عکس)
  • بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم
  • طعنه ستاره سابق به رئال: باعث خجالت است
  • کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!