Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@11:38:42 GMT

انواع دستگاه پولیش و دیتیلینگ حرفه ای خودرو در گنجی پخش

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۰۵۰۸۹

انواع دستگاه پولیش و دیتیلینگ حرفه ای خودرو در گنجی پخش

انواع مختلف دستگاه پولیشر ماشین در بازار وجود دارد که با نقاط قوت و ضعف متفاوت طراحی شده‌اند. دانستن اینکه چه دستگاهی به بهترین وجه مناسب استفاده شما است، می‌تواند به شما در سهولت کار یا دستیابی به نتایج بهتر کمک کند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش، یکی از تجهیزات ضروری برای پولیشکاری در مراکز دیتیلینگ خودرو، دستگاه پولیش مخصوص بدنه ماشین می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انواع مختلف دستگاه پولیشر ماشین در بازار وجود دارد که با نقاط قوت و ضعف متفاوت طراحی شده‌اند. دانستن اینکه چه دستگاهی به بهترین وجه مناسب استفاده شما است، می‌تواند به شما در سهولت کار یا دستیابی به نتایج بهتر کمک کند. از انواع دستگاه پولیش می‌توان روتاری (چرخشی)، اوربیتال، دوآل اکشن، انگشتی و سنباده زن را نام برد.

‌یکی از رایج‌ترین و قوی‌ترین پولیشرها، نوع روتاری بوده است. دستگاه پولیش روتاری (Rotary) در واقع همان ساختار آسیاب را دارد، با این تفاوت که زاویه‌دار بوده و قابلیت تنظیم سرعت دارد. این نوع پولیشر حول یک محور چرخش انجام می‌دهد. این حرکت باعث می‌شود پرداخت موثر بوده و امکان لایه برداری با سرعت بیشتری فراهم شود. اما نکته منفی آن، این است که به دست آوردن یک پایان بی‌عیب و نقص دشوار است. در واقع پولیشر چرخشی بر روی سطح، هولوگرام بجا می‌گذارد و حتما نیازمند استفاده از آنتی هولوگرام می‌باشد. کنترل این نوع پولیشر سخت می‌باشد و حتما باید با دو دست محکم نگه داشته شود. اگر مصرف کننده با تجربه نباشد، ممکن است به رنگ بدنه خودرو آسیب بزند. پس اگر یک پولیشر حرفه‌ای نیستید، بهتر است از خرید این نوع صرف نظر کنید.

دستگاه پولیش دوآل اکشن (Dual Action) یا DA، دارای حرکت دوگانه می‌باشد. پولیشر دوآل اکشن دارای شکل ظاهری همچون روتاری است اما تفاوتی ویژه‌ای که دارد، در نوع حرکت آن می‌باشد. پولیشر DA حول یک محور می‌چرخد، اما همزمان حرکات دواری شکل کوچکی نیز انجام می‌دهد. برای درک بهتر حرکات زمین را در نظر بگیرید، همزمان با اینکه دور خورشید می‌چرخد، به دور محور خود نیز چرخش دارد. افراد آماتور اغلب از این نوع استفاده می‌کنند. زیرا استفاده آن آسان و بسیار ایمن است. پولیشر دوآل اکشن دارای قدرتی بیشتر از اوربیتال و کمتر از روتاری می‌باشد. یعنی مدت زمان انجام کار با DA بیشتر از روتاری و کمتر از اوربیتال است. از دیگر معایب این پولیشر، می‌توان به عدم قابلیت تعویض صفحه نگهدارنده و حرکات ثابت آن (برخلاف اوربیتال که دارای حرکات متغیر است) اشاره نمود. حرکات دوگانه دستگاه پولیش Dual Action دیگر هولوگرام بر روی رنگ بدنه خودرو ایجاد نمی‌کند. کنترل پولیشر DA بسیار آسان می‌باشد و حتی با یک دست نیز می‌توانید آن را هنگام پولیشکاری نگه دارید.

دستگاه پولیش اوربیتال (Orbital) نیز همانند پولیشر دوآل اکشن می‌باشد و دارای حرکت حول یک محور بهمراه حرکات دواری شکل است. با این تفاوت که در نوع اوربیتال زاویه چرخش سر و دیسک متغیر است و در واقع هیچ نظم و ارتباط مستقیمی بین دو نوع چرخش وجود نداشته و کاملا تصادفی می‌باشد. پولیشر اوربیتال دارای الگوی حرکتی متغیر است که به نسبت طول حرکت، اندازه پد پولیش، میزان زبری پد و سرعت دستگاه تغییر می‌کند. دستگاه پولیش اوربیتال امن و مناسب استفاده مبتدی‌ها می‌باشد. با استفاده پولیشر اوربیتال دیگر نگران بجا ماندن هولوگرام نباشید. این پولیشر براحتی قابل کنترل با یک دست می‌باشد. اما به اندازه پولیشر چرخشی (روتاری) قوی و سرعت عملکرد بالا ندارد. مدت زمان انجام کار با این نوع به نسبت روتاری و دوآل اکشن، بیشتر است.

دستگاه پولیش انگشتی یا IBird، مناسب استفاده برای سطوح غیرقابل دسترس همچون سپر، دستگیره درب، رینگ و ... می‌باشد. این پولیشرها معمولا با باتری یا برق کار می‌کنند و بصورت پک کامل بهمراه انواع پد ارائه می‌شود.

دستگاه سنباده زن بادی، نوعی دستگاه ارزان قیمت است. از سنباده زن می‌توان برای پاک کردن واکس و سرامیک یا پرداخت استفاده کرد. البته ما برای پولیش کاری، این نوع را پیشنهاد نمی‌کنیم. اما در هر صورت ارزان بوده و کاربرد آسانی دارد.

حال که با انواع دستگاه پولیشر بدنه خودرو آشنا شدید، می‌توانید به سایت گنجی پخش مراجعه نموده و از بین انواع متنوع دستگاه پولیش با کیفیت و قیمت و برند مختلف، پولیشر مد نظر خود را به صورت آنلاین خرید کرده و درب منزل دریافت نمایید. از آنجایی که پولیشرها از لحاظ قابلیت و امکانات همچون سیستم تهویه، جنس قطعات، تنظیم سرعت، قفل ماشه، دسته نگهدارنده و سایز و ... متفاوت هستند، شاید در انتخاب صحیح آن مردد باشید؛ شما می‌توانید با کارشناسان ما در گنجی پخش تماس بگیرید و بهترین پولیشر را با توجه به بودجه خود انتخاب کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مناسب استفاده گنجی پخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۵۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بیش از ۹۵میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ فرهاد اکبرشاهی، معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی قزوین اظهارکرد: در سال گذشته برای تامین وسایل کمک توانبخشی معلولان توانبخشی این استان ۹۵میلیارد و ۳۱۵میلیون ریال هزینه شده است این در حالی است که میزان اعتبار برای تامین و تهیه وسایل توانبخشی معلولان در سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۱ حدود ۲۰۰درصد رشد داشته است.

وی افزود: از اعتبارات تخصیص داده شده برای تامین و تهیه وسایل توانبخشی، یک هزار و ۵۰۰ دستگاه انواع ویلچر و صندلی مخصوص افراد دارای معلولیت، ۲۰ دستگاه ویلچر برقی، ۵۰۰ عدد انواع تشک مواج، ۳۲۳ جفت انواع عصا به همراه ۲۱۱ عدد انواع واکر برای جامعه هدف دارای معلولیت جسمی استان تهیه شده است.

اکبرشاهی با اشاره به اینکه بخشی از این هزینه ها نیز صرف تهیه انواع وسایل کمک توانبخشی برای نابینایان و کم بینایان شده است، توضیح داد: ۲۰۰ وسیله شامل عصای سفید، شطرنج نابینایان، دستگاه ضبط صدا، رایانه همراه و معلم قرآن هوشمند هم برای این قشر تهیه شد.

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان قزوین اضافه کرد: برای جامعه هدف کم شنوا نیز ۶۵۰ دستگاه سمعک و حدود ۱۳ هزار حلقه باتری سمعک خریداری شده و پنج میلیارد ریال کمک هزینه خرید وسایل کمک توانبخشی به صورت موردی به توانخواهان پرداخت شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901369

دیگر خبرها

  • اعلام قیمت انواع خودرو / عرضه همچنان ضعیف است
  • سیگنال عجیب قیمت ارز به بازار خودرو/ پژوپارس چند قیمت خورد؟
  • (تصاویر) دستگیری سارقان حرفه‌ای خودرو
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق حرفه ای خودرو
  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی
  • خرید بیش از ۹۵میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار آزاد +جدول
  • مردم از مصرف قارچ خودرو در طبیعت خودداری کنند
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • آشنایی با انواع لیبل زن صنعتی و مدل‌های مختلف آن