Web Analytics Made Easy - Statcounter

درآستانه روز جهانی قدس، برنامه‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان ویژه دانش آموزان سراسر کشور اعلام شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان موعدی سالانه برای آزادگان و مجاهدان و فرزندان خط مقاومت و آزادی از هیمنه استکبار است تا عهد و میثاق خود را با موضوع بزرگ یعنی موضوع فلسطین تجدید کنند و این موعد حامل یکی از مقدس‌ترین عناوین اسلامی یعنی قدس شریف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به دلیل شیوع ویروس کرونا و وجود محدودیت در برگزاری تجمعات فیزیکی، برنامه‌های دانش آموزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان در روز جهانی قدس به صورت مجازی برگزار خواهد شد.


به همین جهت سبد برنامه‌ای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، ویژه دانش آموزان سراسر کشور به شرح زیر می‌باشد:

با کاروان انصار

با پشت سرگذاشتن تجربه خوب کاروان‌های سرود خیابانی سال گذشته در کشور، امسال نیز این امر را در روز قدس به همراهی دانش آموزان سراسر کشور اجرا خواهد شد دانش آموزان با اجرای سرود ایران قوی در محله‌ها و میادین شهر، کاروان‌های خیابانی دانش آموزان را تحت عنوان «با کاروان انصار» در روز جمعه همزمان با روز قدس هفدهم اردیبهشت راس ساعت ۱۷ خواهند داشت.


پویش مستندنما

بحث مطالعات درباره مسئله فلسطین و کسب اطلاعات حداکثری در این حوزه علیرغم اهمیت بسیار، تا حدودی مغفول مانده است. نوجوانان در رده سنی خاصی قرار دارند که مسئله تعلیم و تربیت ذهنی در آنان بسیار موثرتر از سایر سنین می‌باشد. به همین جهت، کد تخفیف ۸۰ درصدی اشتراک یک ماهه این تلویزیون اینترنتی در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد و دانش آموزان پس از مشاهده دو مستند اورشلیم و قصه‌های قدس مسابقه‌ای در تاریخ ۱۹ اردیبهشت ماه بین دانش آموزان برگزار خواهد شد و جوایز نفیسی به آن‌ها اهدا خواهد شد

قدس در قاب رسانش

در قالب ویژه برنامه جشنواره رسانش به مناسبت ماه مبارک رمضان و روز قدس و از آنجایی که فعالیت هنری و تولید محتوا اهمیت بسیاری دارد، در نظر است تولید پادکست صوتی و کلیپ تصویری با موضوع روز قدس و فلسطین توسط دانش آموزان صورت گیرد و افراد برتر مورد تقدیر قرار گرفته و جایزه دریافت نمایند. دانش آموزان می‌توانند برای شرکت در این پویش به کانال و سایت رسانش به آدرس http://resaanesh.ir/ مراجعه نمایند

یک دلیل نفرت از اسرائیل
همچنین دانش آموزان می‌توانند در پویشی با نام یک دلیل نفرت از اسرائیل نیز شرکت کنند که طی آن دانش آموزان دلیل خود را در قالب ویدیو و یا عکس نوشت در فضای مجازی با هشتگ #گنبد_پفکی منتشر می‌نمایند و آثار خود را برای ما در کانال بله به آیدی @anjoman_admin ارسال کنید که از بین آثار به برگزیدگان این طرح هدایای ارزنده‌ای اهدا خواهد شد


لازم به ذکر است علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند می‌توانند به سایت و کانال آینده سازان به نشانی @ayandehsazaan مراجعه نمایید.

 

               

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پویش مجازی روز قدس فلسطین نوجوان اینترنت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خواهد شد روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۵۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر جنبش حماس از مواضع شجاعانه یمن در حمایت از فلسطین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه‌ای از مواضع شجاعانه جنبش انصار الله و نیروهای مسلح یمن در حمایت از ملت فلسطین که در معرض نسل‌کشی و پاکسازی نژادی ارتش جنایتکار و نازی صهیونیستی قرار دارد، تقدیر کرد.

این جنبش در بیانیه خود افزود: آنچه برادران ما در جنبش انصار الله و نیروهای مسلح دلاور یمن در راستای حمایت از ملت و مقاومت فلسطین انجام می‌دهند، ادامه و ترجمه عملی مواضع تاریخی ملت اصیل یمن برای یاری رسانی به ملت فلسطین و دفاع از آن و حمایت از مقامت این ملت در برابر رژیم جنایتکار است.

این بیانیه می‌افزاید: به برادرانمان در جنبش انصار الله، نیروهای مسلح و ملت عزیز یمن با تمامی اقشار و طیف‌های آن که همواره حامی و پشتیبان ملت فلسطین و حق آن در زمینه آزادی و تعیین سرنوشت بودند، با افتخار درود می‌فرستیم.

جنبش حماس در بیانیه خود تأکید کرد: ملت‌های اسلامی و عربی را به یکپارچه‌سازی تلاش‌های خود در زمینه محاصره دشمن صهیونیستی و همبستگی با ملت فلسطین و حقوق ملی آن به ویژه تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس فرامی‌خوانیم.

کد خبر 6095988

دیگر خبرها

  • تقدیر جنبش حماس از مواضع شجاعانه یمن در حمایت از فلسطین
  • دانش‌آموزان ‌‌باید بدانند فلسفه مرگ بر آمریکا و اسرائیل چیست
  • معلمان الگوی خوبی برای دانش آموزان باشند
  • معلمان پرورش دهنده هویّت دانش‌آموزان هستند
  • معلمان ستون‌های اصلی هر جامعه‌ای هستند
  • مهمترین مأموریت آموزش و پرورش تربیت تمام ساحتی است
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در تربت حیدریه
  • ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان با آرمان‌های انقلاب اسلامی
  • تظاهرات برای محرومیت کاروان رژیم صهیونیستی از حضور در المپیک
  • افت شدید تحصیلی دانش آموزان در دولت رئیسی/ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!